Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je in het begin maar gewoon 3 kusjes moet geven, voor de zekerheid! En als je zeker weet dat jullie echt wat met elkaar willen, dan kun je hand hand vasthouden als je dat wil. Als zij dat nie wil, merk je gauw genoeg!
En iuk heb mijn huidige vriendin (waar ik 9 maand mee heb) wel een kusje op de mond gegeven toen ik weg ging bij haar thuis voor de 1e keer, en toen hadden we zelfs nog niks met elkaar! Maar je moet ge woon doen wat je zelf denkt, en gewoon voorzichtig proberen met dat handje en het kusje; je merkt ut vanzelf!!
|
doe gewoon normaal, ga niet extra overdreven doen ofzo..
Ik zou ook niet graag heel de tijd hand in hand gaan lopen eerlijk gezegd, dat komt zo benauwend over.. Begin gewoon met die kusjes op de wang, je merkt vanzelf hoe zij erop reageert, ga niet gelijk over-the-top..
|
![]() |
het is gelukt!
![]() ik gaven elkaar drie kusjes en we zijn naar een cafe gegaan. ze liep vlak naast me en ik heb gewoon haar hand voorzichtig vast gepakt. dus dat ging wel goed denk ik. in het cafe hebben we anderhalf uur gezeten en hebben wat gekletst. daarna heb ik haar naar huis gebracht. voor haar huis in de auto hebben we gezoend! ![]() ![]() thx voor jullie reacties allemaal |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
nou....dat moet je ook niet doen hoor. Bij zo'n eerste date je hand op haar kont gooien. Dan kan je het echt wel vergeten.
Dat je dat later nou doet....ok....maar dan vind zij het vast ook leuk. (ligt er natuurlijk aan de situatie en hoe, maar das weer iets voor een nieuw topic) ik vond het trouwens wel een beetje raar, dat je zei dat jullie verliefd zijn, terwijl jullie elkaar maar een kwartier in het echt hebben gesproken ![]()
||
Citaat:
![]() zie gewoon vanzelf hoe de sfeer is en hoe het gaat... zou iig niet gelijk handje vast willen houden.. hehe ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
de voordelen van het single zijn igfy | 63 | 10-04-2007 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Réveille Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |