Advertentie | |
|
![]() |
|
HEY
HIER HEB IK AL EEN TOPIC OVER GEMAAKT MAN! http://forum.scholieren.com/showthre...ight=Bad+Candy SLOT!! GRRRR RAAAAAH! ![]()
|
![]() |
Nee, niet omdat het vrouwen zijn, zeker niet! Ook niet omdat ze bekend gaan worden (al zullen ze wsl een eendagsvlieg zijn) maar omdat ze als een stelletje schapen bijmekaar gezet zijn. Je zou ook gwoon 5 miss-"ietsen" kunnen laten samenwerken...
een band moet uit zichzelf ontstaan, zelf geld verdienen om betere spullen te kopen, beginnen met kleine optredens ZONDER manager enzow... of zie ik dat verkeerd? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar heeft Spike (van Di-rect) ook op gepost.. Zijn post moesten lekker bewerklt worden.. Kennelijk kunnen ze niet zo goed tegen wat commentaar ![]() Als ze nou zeggen : Whatevah.. Dan waren ze nog een beetje oke.. Maar dat ze nog serieus op zulk zeik commentaar in gaan, shit toont weinig intelligentie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat is Rianne?
De gitariste? Want ik hoorde dat iemand zei dat die heel lelijk is. Zij kan inderdaad gruwelijk goed spelen, ze is een werkelijk muzikaal wonder en ze kan alles. Ze komt uit het stadje waar ik vandaan kom en was hier de gekke pot, ze heeft denk ik iedereen geprobeerd te versieren en iedereen kende d'r bij naam en iedereen keek gek op toen zij in dat bandje zat met al die andere alternatieve barbiepopjes.
|
volgens mij besteden ze meer aandacht aan hun image dan aan hun muziek... ik heb ze in één week in 5 verschillende bladen ofzo zien staan, en een paar keer op tv, ze doen wel heel veel moeite om bekend te worden
![]() maar misschien zijn ze verder wel heel leuk ofzo... ik geef ze een kans ![]()
|
Verwijderd
|
wel jammer dat het weer zo'n bij elkaar gezocht hoopje moet zijn dat weer een hitje gaat scoren en niet gewoon een "echte band", die al jaren oefent in een garage of de achtertuin ofzo, maar verder vind ik het niet heel erg slecht klinken eigenlijk. Tis wel een beetje nep, maar om nou gelijk te zeggen dat het superslecht is, we zullen het nog wel horen denk ik zomaar
|
![]() |
|
Hoe kan dit beter zijn als The Riplets. Die werken er tenminste voor dwaas.
Dit soort shit zou verboden moeten zijn. Sterker nog de doodstraf zou er op moeten staan !! hmm...nah misschien ook niet, maar mensen die dit kopen zijn de grootste fuckin hersenloze zombies die er zijn. En kom maar op met je argumenten: "als mensen t leuk vinden moeten ze t zelf weten blablablabl".....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|