Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik heb het woord christelijk extra gebruikt omdat ook voor Protestanten en Orthodox-christenen Petrus een belangrijk persoon was. Wellicht dat sommige mensen inderdaad geloven dat dit de hand was van Petrus; dan is het dus erg voor christenen en niet voor rooms-katholieken alleen.
|
Ik ben zelf best benieuwd waar het ding gebleven is; de bewaking daar is behoorlij streng, zo'n ding jat je niet zomaar.
(al denk ik eerder dat het ding is weggehaald voor restauratie oid en dat de rest van Vaticaanstad dat niet wist ![]()
||
Citaat:
En kun je citeren waar in de bijbel dat zo staat?
|
Hopen dat 't z'n linkerhand was, weer eens wat anders dan
![]() Maar, SilveR, dat jij er geen boodschap aan hebt wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Persoonlijk boeit het me ook niet bijster veel, maar als er niets belangrijkers was dat in de krant kon, mag het best opgevuld worden met dit. Beter dan ruimte vrijmaken voor reclame o.i.d.
|
nee maar... kunstliefhebbers zullen er ook erg om treuren...
we weten immers toch allemaal wie het vaticaan heeft gebouwd en ingericht... toch?... juist.. michelangelo aangezien hij een groot kunstenaar is, alom gewaardeerd door iedereen die ook maar iets om kunst geeft. en aangezien de sint pieter sinds jaar en dag een van dč iconen is van de westerse cultuur en rijkdom... is het best zonde ja, dat die hand is gestolen
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 15:40. |
![]() |
|
mmmm
ik merk dat ik me vergist had aangezien ik de vinger van petrus die op sterk water gezet was in mijn hoofd had. maar ik realiseer me dat dat slechts een vinger was en niet de hand. er.... tsja... dan is het een heel ander verhaal ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
De kruisiging en de opstanding van Jezus Paulo | 2 | 11-08-2006 22:18 | |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Reactie van Moskee Tawheed over het boek. Oum Taqiyyah | 96 | 30-04-2004 19:42 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 |