Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik wil net zo begraven worden als mn moeder..
Een grote witte kist...een klein kerkje...Veel muziek( ook vrolijke) ![]() En het mooiste is als er op de plaats waar ik lig een mooie Kastanje Boom wordt geplant zodat er mensen 9 als ze willen) altijd een plek hebben waar ze naar toe kunnen gaan.. Vind ik erug persoonlijk...en Dat vind ik Belangrijk |
![]() |
|
![]() |
Ik wil gecremeerd worden denk ik.
En dan uitgestrooid worden of in een potje bewaard worden ![]() ![]() Mzzz,de dienst. Alleen dichte familie en vrienden. Geen vage kennissen/achterneefjes van vervelende tantes/... Gewoon simpel.Niet teveel poespas. Wel met mijn lievelingsmuziek en gedichten.
|
![]() |
ik wilveel rozen en veel mooie muziek... echt een lieve dienst moet het zijn!!!!! verder heb ik een paar vriedninnen van me opgedragen om kikkersprongen te maken.. (ik dacht, als je dood bent doen ze alles voor je..
![]() neej, het moet echt een mooie dienst zijn met mooie muziek, en dan een wandelingetje naar de begraafplaats, en daarna met zijn allen een maaltijd, dat iedereen weggaat met een "goed "gevoel...
|
![]() |
Ik wil in elk geval niet in zo'n stinkauto naar mijn graf gereden worden. Gooi mijn kist maar op een bakfiets. De mensen moeten verplicht huilen heeeeel hard zoals die arabieren op tv, gooi alles er maar lekker uit, en dan mag er ook gelaggen worden, en iedereen moet verplicht 3 slechte eigenschappen van mij opnoemen zodat ze mij uiteindelijk meschien zelfs wel tevreden kunnen uitstrooien, over, tsja, dat weet ik nog niet......\
en de muziek: Manu choa ![]()
|
![]() |
|
![]() Ik heb een dilemma. Ik wil NIET opgevreten worden door maden e.d, maar ik wil ook niet gecremeerd worden. Naja. Ik zal wel begraven worden. Ik wil graag een kist van ongelakt hout, die (voordat ik er in lig uiteraard) helemaal beschreven & betekend wordt door iedereen die dat nodig vind. Aan de binnenkant wil ik graag wat foto's van mn vrienden, en ik wil mijn knuffel (en mobieltje - voor als ![]() Verder wordt er natuurlijk muziek gedraaid die ik leuk vond, en gaat iedereen huilen. Ik wil gewoon de standaard gore droge bolletjes ham en kaas en de slappe thee. Tijdens de wake die avond is er dik sterke drank en zwaar duur en lekker eten. Yeah.
|
![]() |
Het maakt mij echt niet uit, ik wil alleen niet dat mijn lichaam begraven word.
Liever gecremeerd en as uitgestrooid in de zee waar mn vader ook is uitgestrooid, gewoon om het idee. Qua herdenking etc. moet mijn familie maar kijken hoe het het voor hun het fijnst afscheid nemen is, dat maakt mij echt niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
..uh..gewoon nie bij nadenken ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil gecremeerd worden, zit tenminste niemand vast aan de huur van zo'n graf, en wat is een levenloos lichaam nou eigenlijk..
Ik zei nog dat mensen dan echt niet net gekleed moeten, gewoon normale kleding. Maar dat vinden ze niet kunnen, dan tonen ze geen respect ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Meteen op het moment dat ik bezig ben dood te gaan invriezen met -200 en over een miljoen jaar als ze kunnen toveren met technologie weer in de perfecte (verbeterde) orginele staat terug brengen.
![]() Maareh.. als dit niet mogelijk is dan maar ergens in de jungle tegen een boom aanzetten, mag de natuur alles van me afnemen wat ze nodig heeft, ik kan het dan toch niet meer gebruiken ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil begraven worden, in een kist van lichtbruin ongelakt hout. Daarin moet donkerpaars fluweel zijn als wandbekleding zegmaar. En ik MOET mijn ketting en ring om hebben. Verder moeten de mensen in hun normale kleren komen en er moeten veel bloemen zijn. Ik wil op de begraafplaats liggen waar mijn opa en oma ook liggen, daar is het supermooi (ja, een mooie begraafplaats.)
Als muziek: ehm, mooie muziek, iets klassieks denk ik. Da's ook beter voor de begrafenisgangers i guess ![]() Maar het mag geen dramatische gebeurtenis worden, zie het als iets positiefs. Enn, mn organen mogen naar de wetenschap toe, mits mijn ouders/vrienden/etc dan nog wel gewoon 'afscheid' kunnen nemen.
|
![]() |
[QUOTE]AtHell schreef op 13-03-2003 @ 18:27:
[B]Ik geloof dat dit topic hier ooit al is geweest dus vandaar dat het hier staat ![]() Sja de vraag, hoe zou jij willen worden begraven ?, wil je uberhaupt begraven worden ? of wil je liever in een potje ? Hoe moet men zich daarbij gedragen/hoe verwacht je dat men zich zal gedragen ? voor de rest geven jullie het topic zelf maar een invulling met dit als onderwerp. een zwarte kist, al mijn lievelingsmuziek, veel vrienden en familie |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding begrafenis Daantjee_ | 4 | 02-10-2016 08:42 | |
Verhalen & Gedichten |
begrafenis (dichters?) Anaďs | 4 | 06-09-2005 11:32 | |
De Kantine |
Moet jij huilen op begrafenissen? Onbekende | 59 | 17-05-2003 11:15 | |
De Kantine |
is het ethisch verantwoord om iemand naar een begrafenis te vragen? *-*Skye*-* | 19 | 17-04-2003 17:41 | |
Muziek |
Begrafenis Otis | 11 | 12-02-2003 15:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sjieke Begrafenissen "Onderwereld" B@RTOLI | 27 | 01-02-2003 23:00 |