Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 17:27
AtHell
AtHell is offline
Ik geloof dat dit topic hier ooit al is geweest dus vandaar dat het hier staat

Sja de vraag, hoe zou jij willen worden begraven ?, wil je uberhaupt begraven worden ? of wil je liever in een potje ? Hoe moet men zich daarbij gedragen/hoe verwacht je dat men zich zal gedragen ? voor de rest geven jullie het topic zelf maar een invulling met dit als onderwerp.

Laat ik dan als topicstarter ook maar als eerst antwoord geven:

Een wake. Als ik dood ben lijkt het me prachtig als m'n nabestaande zichzelf compleet bezuipen en zo hun verdriet verwerken.
Oud 13-03-2003, 17:30
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik wil worden gecremeerd.

Op de dienst wil ik sowieso familie zien en mijn beste vrienden. Dat zijn degenen die rond de kist moeten staan. Als muziek zou ik Bohemian Rhapsody willen horen (of nouja..dat hoor ik dan zelf natuurlijk niet...). Een witte kist.

Mijn as wil ik dan in een vuurpijl hebben. Die vuurpijl moet als t ff kan ergens midden in Parijs afgestoken worden. Ben ik na mijn dood altijd in Parijs

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:32
Diovai
Diovai is offline
Ik wil gedragen worden in een witte koets, met daarin een witte kist, met mij daarin met een wit pak aan, van Parijs tot Amsterdam, maar niet met paarden, maar met mensen uit alle landen die de koets voorttrekken. Dit moet beginnen bij nacht en eindigen bij nacht, waarna ik uit de koets gedragen moet worden. Dan zal er de mooiste muziek gespeeld worden, en zal ik mijn graf op mijn grote land ingedragen worden, onder begeleiding van violen en miljoenen fakkels.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:51
Verwijderd
fik er in , kartonne doos , FEEEEEEEST

Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Kees-AfhaalChinees schreef op 13-03-2003 @ 18:51:
wat heb jij een schattige avatar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 17:55
hardstyle_king
hardstyle_king is offline
lekker onder de grond relaxe !! maarja maakt me eigenlijk niet uit je bent toch dood
Oud 13-03-2003, 18:18
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Eigenlijk hanteer ik het principie dood = dood . . . maar ja

maar eigenlijk is een begraven worden op een gotisch kerkhof wel errug mooi, net zoals het opgebaard zijn in een gotische kerk . . .
maar ja ach ik zie wel wat het word . . . nou ja zien
Oud 13-03-2003, 18:21
]{ing
]{ing is offline
dood is dood. ja.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:22
Faery
Faery is offline
In ieder geval geen gezeur met een kerkmis oid. Herdenk me maar lekker met een klein groepje mensen, puike muziekjes erbij (Zeromancer oid iig ) en een schaal met jointjes.

Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:23
Diovai
Diovai is offline
Ik wil eigenlijk zeker geen feest. Ik haat feest. Maar ik wil ook geen getraan. Liever bedroefde lachende gezichten! 2pac die komt rappen, Nelson Mandela die wat voorleest.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:26
rodina
rodina is offline
Ik wil een roze kist, met satijne D&G bekleding.

Muziek: The Doors -> This is the end
Oud 13-03-2003, 18:28
Verwijderd
Ik wil in mijn kist aan de linkerkant Lianne en aan de rechterkant Rodina, en daarbovenop Jennifer Lopez. Dan maak ik 't muziek wel
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:29
rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninh schreef op 13-03-2003 @ 19:28:
Ik wil in mijn kist aan de linkerkant Lianne en aan de rechterkant Rodina, en daarbovenop Jennifer Lopez. Dan maak ik 't muziek wel

Wel met een lading jamaicaanse D&G kralen, dat geeft wat meer sfeer,

en ik prefereer Christina Aguilera
Oud 13-03-2003, 18:29
Diovai
Diovai is offline
Nou Jennifer Lopez en Lianne zijn leuk, maar Rodina daarbij! Dan zou ik een Woody from the grave krijgen, krijgen ze er geen fucking zand meer op!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Diovai schreef op 13-03-2003 @ 19:29:
Nou Jennifer Lopez en Lianne zijn leuk, maar Rodina daarbij! Dan zou ik een Woody from the grave krijgen, krijgen ze er geen fucking zand meer op!
Jeniffer Lopez ass bedekken is ook een klus , maar jouw woodie bedekken is toch een kwestie van 1 korrel zand? , tenminste, dat zei een van je 2 papa's.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 13-03-2003 @ 19:29:
en ik prefereer Christina Aguilera
Die's wel dirrrty ja.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:33
rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninh schreef op 13-03-2003 @ 19:31:
Die's wel dirrrty ja.

jaaa, bedoel JLO daar in tegen Maar snoes, wrom niet een grote orgiekist, bedoel dan is het net als normaal
Oud 13-03-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 13-03-2003 @ 19:33:
jaaa, bedoel JLO daar in tegen Maar snoes, wrom niet een grote orgiekist, bedoel dan is het net als normaal
Ok, omdat je aandringt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:38
rodina
rodina is offline
Citaat:
Ninh schreef op 13-03-2003 @ 19:35:
Ok, omdat je aandringt.
Zo hoort 't ook darling
Oud 13-03-2003, 18:44
Kastanje
Kastanje is offline
Ik wil net zo begraven worden als mn moeder..
Een grote witte kist...een klein kerkje...Veel muziek( ook vrolijke) ...
En het mooiste is als er op de plaats waar ik lig een mooie Kastanje Boom wordt geplant zodat er mensen 9 als ze willen) altijd een plek hebben waar ze naar toe kunnen gaan..
Vind ik erug persoonlijk...en Dat vind ik Belangrijk
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 18:49
Laďs
Laďs is offline
Ik wil gecremeerd worden denk ik.
En dan uitgestrooid worden of in een potje bewaard worden
Mzzz,de dienst.
Alleen dichte familie en vrienden.
Geen vage kennissen/achterneefjes van vervelende tantes/...
Gewoon simpel.Niet teveel poespas.
Wel met mijn lievelingsmuziek en gedichten.
Oud 13-03-2003, 19:29
load_harmony
load_harmony is offline
ik wilveel rozen en veel mooie muziek... echt een lieve dienst moet het zijn!!!!! verder heb ik een paar vriedninnen van me opgedragen om kikkersprongen te maken.. (ik dacht, als je dood bent doen ze alles voor je.. )

neej, het moet echt een mooie dienst zijn met mooie muziek, en dan een wandelingetje naar de begraafplaats, en daarna met zijn allen een maaltijd, dat iedereen weggaat met een "goed "gevoel...
Oud 13-03-2003, 19:57
karamba
karamba is offline
Ik voel me nog te jong om over zulke dingen al na te gaan denken...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:55
muckymouse
muckymouse is offline
ik wil op sterk water

nee ze halen me maar leeg als donor of voor de wetenschap ofzo, de rest mag door t kattenvoer, want ik heb er toch nix meer aan als ik dood ben.
Oud 13-03-2003, 21:04
hippie jesse
hippie jesse is offline
Ik wil in elk geval niet in zo'n stinkauto naar mijn graf gereden worden. Gooi mijn kist maar op een bakfiets. De mensen moeten verplicht huilen heeeeel hard zoals die arabieren op tv, gooi alles er maar lekker uit, en dan mag er ook gelaggen worden, en iedereen moet verplicht 3 slechte eigenschappen van mij opnoemen zodat ze mij uiteindelijk meschien zelfs wel tevreden kunnen uitstrooien, over, tsja, dat weet ik nog niet......\

en de muziek: Manu choa en the doors, messchien led zeppelin en ze moeten zelf iets spelen.
Oud 13-03-2003, 21:06
Jules
Jules is offline

Ik heb een dilemma. Ik wil NIET opgevreten worden door maden e.d, maar ik wil ook niet gecremeerd worden. Naja. Ik zal wel begraven worden.

Ik wil graag een kist van ongelakt hout, die (voordat ik er in lig uiteraard) helemaal beschreven & betekend wordt door iedereen die dat nodig vind. Aan de binnenkant wil ik graag wat foto's van mn vrienden, en ik wil mijn knuffel (en mobieltje - voor als ) mee naar beneden..

Verder wordt er natuurlijk muziek gedraaid die ik leuk vond, en gaat iedereen huilen. Ik wil gewoon de standaard gore droge bolletjes ham en kaas en de slappe thee. Tijdens de wake die avond is er dik sterke drank en zwaar duur en lekker eten.

Yeah.
Oud 13-03-2003, 21:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Het maakt mij echt niet uit, ik wil alleen niet dat mijn lichaam begraven word.
Liever gecremeerd en as uitgestrooid in de zee waar mn vader ook is uitgestrooid, gewoon om het idee.
Qua herdenking etc. moet mijn familie maar kijken hoe het het voor hun het fijnst afscheid nemen is, dat maakt mij echt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 13-03-2003 @ 22:07:
Het maakt mij echt niet uit, ik wil alleen niet dat mijn lichaam begraven word.
Liever gecremeerd en as uitgestrooid in de zee waar mn vader ook is uitgestrooid, gewoon om het idee.
Qua herdenking etc. moet mijn familie maar kijken hoe het het voor hun het fijnst afscheid nemen is, dat maakt mij echt niet uit.
NOu niet om rare ideeen aan te praten... Maar kweet niet dan zwem je dus in het as van een ander... Strange
Oud 13-03-2003, 21:25
Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef op 13-03-2003 @ 22:20:
NOu niet om rare ideeen aan te praten... Maar kweet niet dan zwem je dus in het as van een ander... Strange
In zee zwem je ook in poep/pis van een ander, en er verdrinken zat lui die ook vergaan dus zwem je ook in het lijk van een ander..

..uh..gewoon nie bij nadenken
Oud 13-03-2003, 21:28
rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef op 13-03-2003 @ 22:25:
In zee zwem je ook in poep/pis van een ander, en er verdrinken zat lui die ook vergaan dus zwem je ook in het lijk van een ander..

o oke
Oud 13-03-2003, 21:30
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
rodina schreef op 13-03-2003 @ 22:20:
Je wil niet weten hoeveel as er word uitgestrooid in de zee, of op het strand, of in het bos. Merk je helemaal niks van, het is ook wel vreemd als je er over nadenkt.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Sooz schreef op 13-03-2003 @ 22:25:

gadverdamme, krijg titanic beelden voor mn ogen waar je de lijken weg moest duwen om ruimte te krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 21:33
Jules
Jules is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef op 13-03-2003 @ 22:31:
gadverdamme, krijg titanic beelden voor mn ogen waar je de lijken weg moest duwen om ruimte te krijgen
Ja..ik zie helemaal voor me dat het toen dus vroor, en dat die mensen nu nog steeds ergens daaro ronddrijven .. in ijsblokjes
Oud 13-03-2003, 22:13
Mir-idiotA
Citaat:
AtHell schreef op 13-03-2003 @ 18:27:
Als ik dood ben lijkt het me prachtig als m'n nabestaande zichzelf compleet bezuipen en zo hun verdriet verwerken.
ik vind dit niet cool, en ook niet leuk om te lezen. Ik baal dat ik het gelezen heb. Mja, volgens mij zeg je het gewoon uit onwetendheid. Gatverdamme...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:06
Verwijderd
Tijd voor een wist je dat:

Wist je dat het menselijk lichaam veel schadelijke stoffen bevat, die bij begraven dus de grond in komen wat niet bepaald bijdraagt aan een milieuvriendelijke wereld?

Recycle me maar dus.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 15:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik wil gecremeerd en uitgestrooid worden. vliegen, jippie
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:04
Verwijderd
mjin part pleuren ze me in de amstel, boeit me geen reet, merk er toch nix van asset goed is
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:05
Roos
Roos is offline
Hmm ik kom waarschijnlijk in het familiegraf te liggen.

Of ik doneer mijn lichaam aan de wetenschap.
Oud 14-03-2003, 16:12
Verwijderd
ik wil gecremeerd worden, zit tenminste niemand vast aan de huur van zo'n graf, en wat is een levenloos lichaam nou eigenlijk..
Ik zei nog dat mensen dan echt niet net gekleed moeten, gewoon normale kleding. Maar dat vinden ze niet kunnen, dan tonen ze geen respect Dus jullie zijn getuigen, mocht ik dood gaan: bij crematie komen ze maaar gewoon in normale kleding (en vooral NIET in het zwart)
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 16:18
CryperA
CryperA is offline
Wil wel begraven worden en voor de rest zou ik het eigelijk niet weten.

Citaat:
CemetarySlut schreef:
..
Oud 14-03-2003, 17:17
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
wallflower schreef op 14-03-2003 @ 16:50:
ik wil gecremeerd en uitgestrooid worden. vliegen, jippie
en ik wil een ceremonie in een mooi gebouw dat lekker galmt, met mn lievelingsmuziek en een beetje versiersels.. soort decor, maar niet al teveel poespas.. maar ik wil wel begraven worden in de sfeer van mn leven, gewoon voor het idee. en ik eis dat mn nabestaanden wel gaan feest vieren en hun verdriet vergeten. en de leuke dingen herinneren.. ik wil niet dat ze me vergeten, maar ik wil dat ze gewoon verder gaan met hun leven en niet te lang gaan treuren.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:12
Gadje
Gadje is offline
kvint t een vreselijk ideej dat er allemaal van die beestjes aan je knabbelen en dat je zo wegrot, IEKZ!cremeren dus maar.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:19
Verwijderd
ach je merkt er nix van
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:42
Morch
Morch is offline
Meteen op het moment dat ik bezig ben dood te gaan invriezen met -200 en over een miljoen jaar als ze kunnen toveren met technologie weer in de perfecte (verbeterde) orginele staat terug brengen.

Maareh.. als dit niet mogelijk is dan maar ergens in de jungle tegen een boom aanzetten, mag de natuur alles van me afnemen wat ze nodig heeft, ik kan het dan toch niet meer gebruiken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 14-03-2003 @ 17:05:
Hmm ik kom waarschijnlijk in het familiegraf te liggen.

Of ik doneer mijn lichaam aan de wetenschap.
Doe maar niet. Kom dan maar naast mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 15:24
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik wil begraven worden, in een kist van lichtbruin ongelakt hout. Daarin moet donkerpaars fluweel zijn als wandbekleding zegmaar. En ik MOET mijn ketting en ring om hebben. Verder moeten de mensen in hun normale kleren komen en er moeten veel bloemen zijn. Ik wil op de begraafplaats liggen waar mijn opa en oma ook liggen, daar is het supermooi (ja, een mooie begraafplaats.)
Als muziek: ehm, mooie muziek, iets klassieks denk ik. Da's ook beter voor de begrafenisgangers i guess
Maar het mag geen dramatische gebeurtenis worden, zie het als iets positiefs. Enn, mn organen mogen naar de wetenschap toe, mits mijn ouders/vrienden/etc dan nog wel gewoon 'afscheid' kunnen nemen.
Oud 16-03-2003, 11:40
antigone
antigone is offline
iedereen moet in een zaaltje gaan zitten. een kaal wit zaaltje. en dan moet er muziek gedraaid worden, waar iedereen zwijgend naar luistert. eventueel kan er gehuild worden.
Oud 18-03-2003, 19:48
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
[QUOTE]AtHell schreef op 13-03-2003 @ 18:27:
[B]Ik geloof dat dit topic hier ooit al is geweest dus vandaar dat het hier staat

Sja de vraag, hoe zou jij willen worden begraven ?, wil je uberhaupt begraven worden ? of wil je liever in een potje ? Hoe moet men zich daarbij gedragen/hoe verwacht je dat men zich zal gedragen ? voor de rest geven jullie het topic zelf maar een invulling met dit als onderwerp.

een zwarte kist, al mijn lievelingsmuziek, veel vrienden en familie
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 22:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
begraven en bob en maartje moeten gitaar spelen, want dat hebben ze beloofd
en verder laat ik alles aan hen over. hun nemen afscheid van mij, ik merk ut toch niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten