Oud 23-03-2003, 00:39
Bludjinni
Bludjinni is offline
Nogmaals een Bushthread - dit is vooral voor de mensen die voor Bush zijn. Ik ben *wijst op ava* tegen Bush. Maar dat betekent niet dat ik voor Hussein ben. Ik wou ff zeggen - wat is er in hemelsnaam zo goed aan Bush? Accepteren jullie dan echt uitspraken als deze: 'The ones who are not with us, are against us', wat dus eigenlijk betekent 'degenen die niet voor ons zijn, zijn onze vijanden'? Das toch doodeng? En waar haalt Bush het lef vandaan de VN te negeren? De demonstratie's tegen de oorlog te negeren? Waar haalt hij uberhaupt het lef vandaan zijn nieuwe presidentneus in de zaken van anderen te steken zonder dat er toestemming of vraag voor is? Waar haalt hij het lef vandaan te liegen in zijn en Blair's rapporten wat betreft de wapenonderzoeken in Irak (zoals die satellietfoto, wat zou bewijzen dat Irak wel degelijk wapens heeft; blijkt die foto ergens uit de jaren '90 te stammen ). Ik snap ook wel dat er wat aan de toestand van Irak gedaan moet worden. Maar waarom in godsnaam oorlog voeren om oorlog te voorkomen? En bovendien, denken jullie echt dat Bush ook maar iets om de Iraakse mensen geeft? Of om Irak in het algemeen? Denken jullie nou echt dat hij al dat geld in die oorlog steekt om ze te helpen? Welnee. Dat geld had voor veel betere dingen besteed kunnen worden - gezondheidszorg, onderwijs, hulpverlening in derde wereldlanden, enz... -_-'.
Oud 23-03-2003, 10:40
geen punt.
geen punt. is offline
Oneens
Oud 23-03-2003, 11:08
NN
NN is offline
Bush heeft een uitermate simplistisch wereldbeeld. Zijn "The ones who are not with us, are against us" wijst hier al duidelijk op. Deze leider heeft geen idee dat er naast zwart en wit ook een grijs bestaat.
Oud 23-03-2003, 14:19
Verwijderd
Misschien wil hij genocide wel aanpakken...
Oud 23-03-2003, 14:23
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Kris schreef op 23-03-2003 @ 15:19:
Misschien wil hij genocide wel aanpakken...
lol
Oud 23-03-2003, 15:27
towngeek
towngeek is offline
Bush wil een oorlog tegen terrorisme, maar met deze oorlog maakt hij alleen maar meer terrorisme los. Dr zullen zo veel meer aanslagen komen van fundamentalistische moslims wiens haat tegen het westen alleen maar groeit.
Ik wil niet zeggen dat wat Saddam doet oke is, maar die acties van Bush zijn zeker misplaatst. Ook al zoiets, hij doet dit allemaal als reactie op 11 september, maar alles wijst erop dat die terroristen niet uit Irak kwamen maar uit Egypte of SA. Dus wat als hij dadelijk klaar is met Irak? Gaat hij dan Egypte en SA aanvallen? Volgens mij gaat hij net zolang door totdat dadelijk het hele midden oosten plat ligt, behalve israel.
Nou sorry, maar wie is hier nou de terrorist?
Oud 23-03-2003, 17:09
TECHNique
TECHNique is offline
Citaat:
OceanSpirit schreef op 23-03-2003 @ 16:27:
Bush wil een oorlog tegen terrorisme, maar met deze oorlog maakt hij alleen maar meer terrorisme los. Dr zullen zo veel meer aanslagen komen van fundamentalistische moslims wiens haat tegen het westen alleen maar groeit.
Ik wil niet zeggen dat wat Saddam doet oke is, maar die acties van Bush zijn zeker misplaatst. Ook al zoiets, hij doet dit allemaal als reactie op 11 september, maar alles wijst erop dat die terroristen niet uit Irak kwamen maar uit Egypte of SA. Dus wat als hij dadelijk klaar is met Irak? Gaat hij dan Egypte en SA aanvallen? Volgens mij gaat hij net zolang door totdat dadelijk het hele midden oosten plat ligt, behalve israel.
Nou sorry, maar wie is hier nou de terrorist?
Ze zijn daar al zo anti-amerikaans als de pest, moet hij vooral zo doen. En maar verbaasd en jankend doen als er weer een aanslag is..
Oud 23-03-2003, 18:48
Joostje
Joostje is offline
Bush liet zonet weten dat hij vindt dat de amerikaanse prisoners of war even humaan behandeld moeten worden als de irakese. dus in stalen kooien worden gestopt op een halfverlaten basis in Cuba.

En verder zei hij dat amerikaanse troepen langzaam maar zeker de controle over Irak in handen krijgen.

een groot staatsman.
Oud 23-03-2003, 19:43
towngeek
towngeek is offline
Als Bush een staatsman is, is Bin Laden t ook
Oud 23-03-2003, 20:33
autodropje
autodropje is offline
Ik denk dat we het hier wel genoeg over gehad hebben.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten