Oud 23-03-2003, 21:04
Martijngr
Martijngr is offline
Oke heb ff n vragie....Hoe druk je nou goed op. En ik wil met opdrukken beetje borstspieren doen.....
Ik weet dat je een driehoekje kan doen, maar dat lukt me niet echt.....Maar wat ik eigenlijk wil weten is, waar moet je precies je handen plaatsen??

Thnx alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 21:16
Verwijderd
Plaats je handen gewoon waar je het makkelijker vindt. Hoe verder je je handen uitelkaar plaatst, hoe intenser de training.

Een opdruktraining die ik vaak moet doen bij Kung fu, en imo een van de beste is. Is Omhoog, dan naar beneden, tot ~10 centimeter van de grond af, en dan 10 seconden zo laag blijven en dan weer omhoog. Dat een aantal keer doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:39
Martijngr
Martijngr is offline
Dus t maakt niet zoveel uit waar je je handen plaatst om je borstspieren te trainen.....?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
hardstyle_rulez schreef op 23-03-2003 @ 22:39:
Dus t maakt niet zoveel uit waar je je handen plaatst om je borstspieren te trainen.....?
Denk het niet, hoe je je handen ook plaatst, je gebruikt je borstspieren bij het omhoogdrukken van je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:33
Verwijderd
ook nog een tip van mijn kant

Doe gewoon in setjes van 10 a 15 (of meer ) en doe dit dan 4 a 5 keer achter elkaar met een halve a minuut ertussen. Ligt er aan wat je aan kunt

Dit is veel effectiever dan wanneer je in een keer 35 keer zou opdrukken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:45
Martijngr
Martijngr is offline
Oke bedankt voor de tips en opmerkingen Hier kank wel wat mee
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 22:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
haha wat een onzin...hoe verder uit elkaar hoe zwaarder....

waaorm denk je dat onze jongen niet omhoog komt als je handen in een driehoekje doet? echt niet omdat het zo makkelijk is

er zit een verschil in de stand van je handen zetten en het trainen van bepaalde spieren... Ver uit elkaar is meer borstkast en minder bovenarm Of iets dergelijks...vraag het eens aan een fysio...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 23-03-2003 @ 23:55:
haha wat een onzin...hoe verder uit elkaar hoe zwaarder....

waaorm denk je dat onze jongen niet omhoog komt als je handen in een driehoekje doet? echt niet omdat het zo makkelijk is

er zit een verschil in de stand van je handen zetten en het trainen van bepaalde spieren... Ver uit elkaar is meer borstkast en minder bovenarm Of iets dergelijks...vraag het eens aan een fysio...
hoe verder je armen uit elkaar zet..hoe meer je de borst traint ipv de triceps..je traint ook iets meer de buitenkant van je borst
plaats je je handen vrij dichtbij elkaar train je meer je triceps en de binnenkant van je borst
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:31
Martijngr
Martijngr is offline
Hey jongens, bedankt voor de tips.. Vond het zelf al vreemd want idd, driehoekje gaat net 3x ofzo, terwijl uit elkaar wat vaker gaat....

Maar iig thnx iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten