Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeilijk om af te stappen? hoezo als ik vragen mag maar ik heb hier geen ervaring mee, meisjes stappen nooit op mij af ![]() Haha maar ik heb toch al een super vriendin. Computer verslaafd, breng er wel wat uurtjes van de dag mee door maar doe ook een ict opleiding. Eigen mening JAAAAA!!!! Verlegen, nee eigenlijk niet Maar je doet het goed hoor!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
als je inderdaad hetzelfde meisje bent, dan heb je heel wat aan je uiterlijk veranderd de laatste tijd ![]() wel grappig haha!! goeie! ![]()
|
Verwijderd
|
Ohjee. Ik heb al heel lang niet meer gepost op Psych en dan kom ik zo'n topic tegen. Ik, die altijd benieuwd is hoe 'onbekenden' haar zien..
Lemmesee. Dit meisje. Wat denken jullie van haar? ![]() En; straalt ze hetzelfde uit op deze foto? (Waar ze niet wist dat 'ie gemaakt werd.. Ben benieuwd of dat verschil oplevert.) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- rustig - kan daardoor andere mensen kalmeren - 'helper' jeej, bij sommige foto's vind ik het toch makkelijker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
-positief persoon, optimistisch - je kan op dr rekenen - kan vrolijk en rustig zijn -helpt mensen snel |
![]() |
|
![]() |
yamyam :toen ik alleen je foto's zag dacht ik dat je gewoon een verlegen
meisje was. misschien wel een beetje een nerd, in de positieve zin dan. gewoon iemand die niet met alle winden meewaait en haar eigen stijl heeft. zich weinig aantrekt van wat anderen vinden. inderdaad, niet superknap, maar misschien wel een bepaalde charme. maar toen las ik je commentaar op contact gezocht, de manier waarop je mensen benadert is een beetje agressief en komt op mij dom en onzeker over. ik denk daardoor dat je vooral heel onzeker bent, ook doordat je een topic als dit opent. dat laat zien dat je het je veel aantrekt wat anderen van je vinden. ik denk niet dat je een vriendin van me zou zijn. @ jewel: dat meisje op de foto's is schattig en knap en lief. die zou wel een vriendinnetje van me kunnen zijn denk ik. naja. die zou ik iig heel lief vinden. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-03-2003 om 21:35. |
![]() |
|
![]() |
Hai, wat een leuk topic zeg, lijkt me leuk als jullie ook even jullie mening spuien over mijn fotootjes!
![]() Ja, beetje vage! [IMG] http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/4262.jpg [/IMG] Gewone pasfoto! ![]() Rare foto met vriendin, zo zie ik er normaal dus niet uit, we proberen normaal te kijken! Grinnik! He, maar ehm.. wat denken jullie over: -hoe ik denk over mijn uiterlijk -of ik onzeker, spontaan etc. ben -of ik veel vrienden heb, ze snel maak -of ik arrogant ben, sjacho, snel boos, of juist niet, just tell me!!! Groetjes!!
|
![]() |
foto van jewel: denk eigenlijk juist een heel druk meisje, echt zo'n superenergie meisje, dat je overal mee naar toeneemt en tja, gewoon heel druk, geen allemansvriend, mensen kunnen onzeker van haar worden.
Ik kan het natuurlijk ook heeeeelemaal verkeerd hebben, dat ze er wel gewoon opstaat zoals ze is, maar ik heb het idee dat je je dan niet zo laat fotograferen, achja, 'k weet ook niet, is suuuuuupermoeilijk eigenlijk!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ wilmy
He, maar ehm.. wat denken jullie over: -hoe ik denk over mijn uiterlijk ik denk dat je er graag verzorgd uit wil zien, maar je er verder niet druk om maakt 'oww, zit mn haar wel goe??' -of ik onzeker, spontaan etc. ben onzeker...mm, ik denk dat je niet echt onzeker bent, maar als je iemand net leert kennen kijk je eerst de kat uit de boom. Onzeker over je uitelijk ben je verder niet... -of ik veel vrienden heb, ze snel maak je hebt redelijk wat vrienden, je oordeelt niet te snel over iemand, dus geeft iedereen de 'kans' om vriendin te worden. dat kans moet je niet letterlijk opvatten, maar bedoel te zeggen, dat je niet snel van tevoren zegt van 'Met die zou ik nooit vriendinnen worden' dus ja, je maakt ze snel -of ik arrogant ben, sjacho, snel boos, of juist niet, just tell me!!! je lijkt me niet arrogant. je kan volgens mij soms wel chagerijnig zijn, maar over het algemeen niet. snel boos? nee dat lijkt me niet zo... xxxxxxxxxxies mij
|
Sorry dat ik het ga zeggen; de meeste zullen dit wel een leuk topic vinden, maar. .
Yamyam .. wat je hiermee wilde bereiken en wilde laten zien, is totaal mislukt .. .. ik heb al in het begin gezegd dat je NIET een foto van jezelf moest posten .. omdat dan het 'onderzoek' enorm vertroebeld word .. (bijna) iedereen post zijn/haar eigen foto in de hoop dat ze opgehemeld worden; iedereen weet ook practisch dat het de foto van diegene is, en iemand die zo gek is om letterlijk de waarheid te spuien, omdat je *altijd* nu bevooroordeeld word door niet alleen het uiterlijk, maar ook door *alles* wat je gelezen hebt van die persoon, hoe je het wend of keert. Dit is een slijmtopic geworden. Zoals de meeste topics trouwens over elkaar op psychologie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik dacht btw dat dit topic ging over een foto posten en dat anderen dan zeggen wat voor soort persoon ze denken dat je bent. ja ik geef toe, dr word veel geslijmt en alleen maar de positieve dingen gezegd maarja, ook in positieve zijn dr nog heel veel verschillen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je denkt dit omdat ik me zo laat fotograferen? Je doelt op de eerste foto dus? ![]() (Laura; jij mag niet meedoen, jij kent me! (Een beetje..) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarre, ik vind t een leuk topic. |
![]() |
|||
![]() |
Ik vind het eigenlijk wel een geslaagd topic, het gaat toch niet direct over het uiterlijk, ik vind het wel grappig wat mensen denken dat je innerlijk is! En ik post bijna nooit hier, dus tja.... En ik wil helemaal niet opgehemeld worden eigenlijk, ik had eigenlijk gedacht, als ik bijv. sjacherijnig over kom, dat ik dat dus moet verbeteren ofzo, wil wel graag goed overkomen, soort test! Tja...
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als een objectief psychologisch onderzoek kan dit er allang niet meer mee door. ![]() |
![]() |
|
Owkeej
![]() ![]() als ik de jongens ook ineens mag vrage om mss score op 10 te geven ... ![]() http://members.msn.com/default.msnw?...PSTVRKDwoE2nFJ!338XhzAcdosoNXQgjcG9A$$~4AAAAZAAAEkiDSaVtZslRV5fAqwBkIKuT5U6RLWyDiUYo $ denk oogjes wat meer open ...
|
heb ik altijd al willen weten
![]() wat vinden jullie van deze... als de jongens mss ook eens een score zoude wille geven... ![]() http://members.msn.com/?pgmarket=nl-be&mem=magalie@pandora.be
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kill me Ce soir
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() xxxxxxxxxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarr goed..nu ff enkel op de foto's gericht: Spontaan meisje, ietwat excentriek. Praat makkelijk, houdt van RHCP ![]() ![]() of zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() -macho totaal niet -ik kan goed voor me gevoelens uitkomen -deze is wel goed! naja ik zit meer binnen dan buiten -dat kan ik zelf niet bepalen ![]() ![]() -dat klopt wel
||
![]() |
Citaat:
Bij mensen die ik minder goed ken, vreemden, grote groepen, groepjes, en leeftijdsgenoten ben ik ontzettend onzeker. |
![]() |
|
![]() |
Wie doet ne keer een poging om mij uit te pluizen
![]() http://members.msn.com/vets_ann@hotmail.com Trouwes, orginele topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rest doe ik later wel als ik meer zin heb |
![]() |
||
Citaat:
--------------- L1 |
![]() |
||