Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
woorden die bij me opkomen, door alleen naar de foto te kijken. twijfelent (onzeker?) eerlijk eigenwijs, redelijk zelfstandig. en.. Zou ze aardig zijn? misschien Makkelijk in de omgang? waarschijnlijk niet Aantrekkelijk, afstotend? niet lelijk niet knap Zou je op haar afstappen? dat doe ik sowieso nooit Misschien had je andere resultaten als je er iig niet bij zei dat je het zelf was. + "En zeg wat je denkt. Het is toch maar een foto. " etc.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, en van dat t-shirt over de jurk, dat was ook idd niet modebewust bedoeld hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik neem aan dat je dezelfde reacties verwacht als die andere foto die geplaatst is?!! nou goed, dan zou ik mijn (voor)oordelen even neerzetten:
- vrolijke meid - ze heeft het koud (dat doet er alleen niet toe mja ![]() - erg met dr uiterlijk bezig - positieve uitwerking op mensen mja, k zal het wel weer helemaal fout hebben, ik kan mensen nooit inschatten op hun uiterlijk, daar moet ik ze beter voor kennen. xxxxxxxxxx wendy
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dit is niet helemaal de bedoeling, twee van deze topics..
Zet deze foto er dan gewoon bij in die andere, of maak een groot fototopic waarbij je moet zeggen wat je denkt bij die persoon of iets dergelijks.. Maar straks krijgen we 10 watdenkjebijdezefototopics.. Ik ga even kijken of ik em kan samenvoegen met die ander (nog nooit gedaan namelijk ![]() edit: Okeej gelukt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik ga heel eerlijk zijn.
Je komt een beetje rebels over. Iemand die zich onderscheiden wil van anderen en daarbij de grote massa mensen schuwt, er misschien wel op neerkijkt. Typische gedachtengangen zijn "wat zijn ze allemaal oppervlakkig!" en "hou je domme opmerkingen voor je". Op het eerste gezicht zou je mij afstoten. Waarschijnlijk omdat ik verwacht dat je negatief over mij denkt. Dit is op het eerste oog ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ben het er ook niet echt mee eens ![]() De eerste foto; lijkt me een aardig meisje, vooral grappig als ze bij vrienden is.. cool haar ![]() Tweede foto; lelijke bikini, lijkt me ook wel een aardig meisje, zekerder van zichzelf.. beetje lastig omdat je haar gezicht niet goed ziet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie het andere topic maar ik weet niet zeker of dit ook mag maar ik reageer pas volgende week dan is het leuker en ik zeg er niks bij, zodat het totaal onbekend blijft.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, hiervoor geldt eigenlijk wel hetzelfde als voor die andere, ik voeg deze ook wel bij die andere (Hoop dat je dat niet erg vind YamYam?)
Anders krijgen we straks 10 wat-denk-je-bij-deze-foto's-topics en dat wordt nogal een rommeltje.. Ik zou er "Het grote wat denk je bij deze foto topic van kunnen maken"? even overleggen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar zal ik je es wat vertellen (ik ben hetzelfde meisje op de 2e foto) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
het lijkt me een dromerig type, zo eentje die tijdens de les in slaap valt. Ze heeft redelijk wat vrienden, maar niet dat iedereen achter dr aanloopt, voor de rest ja...... shit wat is het moeilijk over iemand te oordelen op een foto ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Uiterlijk: Ik vind je er lief uitzien, je bent redelijk knap en hebt geen reden volgens mij om daar onzeker over te zijn. (ik ben heel benieuwd of het beetje klopt ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 10:41. |
![]() |
||
Citaat:
(je lijkt beetje op m'n broertje, dus beetje daardoor laten beinvloeden, maar wie weet klopt het wel ![]()
|
@ ...; )
Beide meisjes zijn knap/aantrekkelijk, dus hebben beide geen reden onzeker daarover te zijn. Ze zijn vermoedelijk redelijk populair bij jongens, veel populairachtige vriendinnen...
||
Citaat:
Idd erg mooi...lieve lach en mooi koppie... Goed in de omgang, af en toe een beetje verlegen... kan goed luisteren naar anderen maar kan soms moeilijk haar eigen gevoel onder woorden brengen maar probeert t zo goed mogelijk.... T linkse meisje .... Ook wel goed in de omgang, niet verlegen en zelfvertrouwen Ook aardig populair bij zowel jongens als meiden.. kan goed haar gevoel uiten en heeft daar weinig moeite mee denk ik... Klopt t een beetje? ![]()
||
Citaat:
![]() ben vrolijk zoveel mogenlijk,en soms energiek. creatief,valt goed mee, maar niet echt speciaal. ik kan best verlegen zijn,maar ook heel spontaan (ook bij nieuwe mensen) hangt een beetje van de persoon af. en ik lach graag,dus zoveel mogenlijk ![]() mooi werk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
over de foto van ...
![]() Het lijken mij ook 2 vrij populaire meisjes, die goed in hun vel zitten. Ze lijken me ook wel vrij aardig, gewoon van die types die de meeste mensen wel mogen. Verder ben ik denk ik niet echt goed in het analyseren van hun karakters, dit is meer globaal ![]()
|
![]() |
|
|