Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2003, 16:30
Yamyam
Yamyam is offline
Es even kijken hoeveel vooroordelen mensen hebben die helemaal fout zijn (of helemaal goed).
Zou ze aardig zijn?
Makkelijk in de omgang?
Aantrekkelijk, afstotend?
Zou je op haar afstappen?
Enz...

(het leuke is, ik ken deze persoon vrij goed, want ik ben het ZELF, dus kan meteen checken of het klopt)

En zeg wat je denkt. Het is toch maar een foto.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2003, 16:32
poesiefox
poesiefox is offline
Er zit geen gezichtsuitdrukking in deze foto, dus ik kan er niks mee.
Ik heb in ieder geval niet op voorhand iets tegen haar.
Oud 21-03-2003, 16:34
m'neer
m'neer is offline
Ah, leuk, dat heb ik vandaag nog gehad bij psychologie

Zo op het eerste gezicht lijk je me redelijk goed in de omgang, iemand die een eigen mening heeft en deze duidelijk laat weten en iemand die graag z'n eigen gang gaat.

Goed, wa's m'n score?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 16:37
Fantôme
Fantôme is offline
ik ben het eens met m'neer en verder lijk je me iemand zonder zelf al te veel vooroordelen te hebben, mja...
Oud 21-03-2003, 16:38
Marcade
Marcade is offline
We worden nu al beinvloed door innerlijk omdat je erbij gezegd heb, dat jij het zelf bent. Je hebt in dit topic al bv. aangegeven dat je niet bang bent om je eigen te laten zien en dat je ook niet bang bent voor kritiek.

Je moet iemand hierneer zetten die jij heel goed kent, maar voor ons totaal onbekend is.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 17:07
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 21-03-2003 @ 17:30:

Zou ze aardig zijn?
Makkelijk in de omgang?
Enz...

Ze ziet er aardig en lief uit. Beetje verlegen in de omgang, onzeker, maar een goede vriendin. Kan goed luisteren. Ze ziet er lief uit, haar is leuk, bril past bij het gezicht. Absoluut niet lelijk, gewoon, niet superknap, gewoon gewoon. Ik zou niet op haar afstappen op de manier die jij vermoedelijk bedoelt, maar ik ben daar ook een meisje . Ik zou je ook niet als vriendin hebben, daar ben je denk ik beetje te verlegen voor, niet 'apart' genoeg, maar ik zou het best met je kunnen vinden, omdat je aardig en vermoedelijk best eerlijk bent...

Owja, je wil iets over je uiterlijk horen, het enige wat me meteen opviel is die blauwe trui over chinese kleding/shirtje... ik ben niet mode-bewust ofzo, maar ik vond het er niet zo mooi uitzien. Maar het ziet er niet warm uit, dus logisch dat je een trui draagt daar ...
Oud 21-03-2003, 17:37
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-03-2003 @ 17:32:
Er zit geen gezichtsuitdrukking in deze foto, dus ik kan er niks mee.
Ik heb in ieder geval niet op voorhand iets tegen haar.
iig niet veel uit op te maken..
woorden die bij me opkomen, door alleen naar de foto te kijken.

twijfelent (onzeker?) eerlijk eigenwijs, redelijk zelfstandig.

en..
Zou ze aardig zijn? misschien
Makkelijk in de omgang? waarschijnlijk niet
Aantrekkelijk, afstotend? niet lelijk niet knap
Zou je op haar afstappen? dat doe ik sowieso nooit

Misschien had je andere resultaten als je er iig niet bij zei dat je het zelf was. + "En zeg wat je denkt. Het is toch maar een foto. " etc.
Oud 21-03-2003, 19:47
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
m'neer schreef op 21-03-2003 @ 17:34:

Zo op het eerste gezicht lijk je me redelijk goed in de omgang, iemand die een eigen mening heeft en deze duidelijk laat weten en iemand die graag z'n eigen gang gaat.

Goed, wa's m'n score?
Ja, je score is wel een 8je hoor. (kan alleen niet samenwerken maar ja)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:48
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Marcade schreef op 21-03-2003 @ 17:38:
We worden nu al beinvloed door innerlijk omdat je erbij gezegd heb, dat jij het zelf bent. Je hebt in dit topic al bv. aangegeven dat je niet bang bent om je eigen te laten zien en dat je ook niet bang bent voor kritiek.

Je moet iemand hierneer zetten die jij heel goed kent, maar voor ons totaal onbekend is.
Ja je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ja ik dacht: dan krijg ik misschien reacties van: heej, die foto dat ben jezelf! (omdat ik in het fotoboek sta bv en wel vaker foto's plaats).
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:52
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-03-2003 @ 18:07:
Ze ziet er aardig en lief uit. Beetje verlegen in de omgang, onzeker, maar een goede vriendin. Kan goed luisteren. Ze ziet er lief uit, haar is leuk, bril past bij het gezicht. Absoluut niet lelijk, gewoon, niet superknap, gewoon gewoon. Ik zou niet op haar afstappen op de manier die jij vermoedelijk bedoelt, maar ik ben daar ook een meisje . Ik zou je ook niet als vriendin hebben, daar ben je denk ik beetje te verlegen voor, niet 'apart' genoeg, maar ik zou het best met je kunnen vinden, omdat je aardig en vermoedelijk best eerlijk bent...

Owja, je wil iets over je uiterlijk horen, het enige wat me meteen opviel is die blauwe trui over chinese kleding/shirtje... ik ben niet mode-bewust ofzo, maar ik vond het er niet zo mooi uitzien. Maar het ziet er niet warm uit, dus logisch dat je een trui draagt daar ...
Oh wat een leuke reactie zeg! Het enige dingetje wat inderdaad vaak mensen van mij denken op het eerste gezicht is dat ik (vrij) saai ben, maar later blijkt dan altijd het tegenovergestelde. Zeker, ik rook en drink niet en ik ga niet elke week uit ed als je zo iemand zoekt moet je mij niet hebben, maar ik verleg wel mijn grenzen, loop in rare outfits rond, ren naakt over straat, heb superbrede interesse ed.

Ja, en van dat t-shirt over de jurk, dat was ook idd niet modebewust bedoeld hoor het was een wandeling aan het (lege) koude strand, en op een gegeven moment dacht ik idd: ik trek maar even wat aan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 19:53
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
//ItsJustMe\\ schreef op 21-03-2003 @ 18:37:
iig niet veel uit op te maken..
woorden die bij me opkomen, door alleen naar de foto te kijken.

twijfelent (onzeker?) eerlijk eigenwijs, redelijk zelfstandig.

en..
Zou ze aardig zijn? misschien
Makkelijk in de omgang? waarschijnlijk niet
Aantrekkelijk, afstotend? niet lelijk niet knap
Zou je op haar afstappen? dat doe ik sowieso nooit

Misschien had je andere resultaten als je er iig niet bij zei dat je het zelf was. + "En zeg wat je denkt. Het is toch maar een foto. " etc.
Geweldig, het valt nog best mee met mij, haha.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:10
Yamyam
Yamyam is offline
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Leuk...

Wie is dat?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:16
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 21-03-2003 @ 21:12:
Leuk...

Wie is dat?
vriendin van vroeger van mij.

Oja ter toelichting: lees ff Wat denk je bij deze foto, anders snap je t misschien nie.t.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:16
faith666
faith666 is offline
Waar is die foto gemaakt? en was het koud in het water?
Wel een leuke foto!
Oud 21-03-2003, 20:18
faith666
faith666 is offline
Maare wat is het doel van je vraag? Is het eimand die in de put zit en zo een oppepper nodig heeft ofzo?
Oud 21-03-2003, 20:20
Fantôme
Fantôme is offline
ik neem aan dat je dezelfde reacties verwacht als die andere foto die geplaatst is?!! nou goed, dan zou ik mijn (voor)oordelen even neerzetten:

- vrolijke meid
- ze heeft het koud (dat doet er alleen niet toe mja )
- erg met dr uiterlijk bezig
- positieve uitwerking op mensen

mja, k zal het wel weer helemaal fout hebben, ik kan mensen nooit inschatten op hun uiterlijk, daar moet ik ze beter voor kennen.
xxxxxxxxxx wendy
Oud 21-03-2003, 20:21
faith666
faith666 is offline
Citaat:
... schreef op 21-03-2003 @ 21:20:
ik neem aan dat je dezelfde reacties verwacht als die andere foto die geplaatst is?!! nou goed, dan zou ik mijn (voor)oordelen even neerzetten:

- vrolijke meid

mja, k zal het wel weer helemaal fout hebben, ik kan mensen nooit inschatten op hun uiterlijk, daar moet ik ze beter voor kennen.
xxxxxxxxxx wendy
Ik snap het! Bijna helemaal mee eens, alleen kijkt ze me ook eimand die veel probelemen naar zich toe trekt...vraag em niet waarom.........eerste indruk...
Oud 21-03-2003, 20:36
Verwijderd
Dit is niet helemaal de bedoeling, twee van deze topics..

Zet deze foto er dan gewoon bij in die andere, of maak een groot fototopic waarbij je moet zeggen wat je denkt bij die persoon of iets dergelijks.. Maar straks krijgen we 10 watdenkjebijdezefototopics..

Ik ga even kijken of ik em kan samenvoegen met die ander (nog nooit gedaan namelijk )

edit: Okeej gelukt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:48
dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:

Zou ze aardig zijn? aardig waarschijnlijk wel, wel een beetje verlegen maargoed.. ze is OF heel stil, of juist totaal niet.
Makkelijk in de omgang? denk het wel, alleen je moet wel moeite doen om echt door te dringen voor je dr eenmaal bijhoort..
Aantrekkelijk, afstotend? een beetje afstotend voor mij, kweenie, gewoon.. als je nou zou lachen op die foto ofzo, of gewoon een simpel glimlachje..of iets.. je staat dr maar
Zou je op haar afstappen? denk het niet.. ze lacht niet, kijkt niet echt vriendelijk en blij op die foto
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:53
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
... schreef op 21-03-2003 @ 21:20:

- vrolijke meid

xxxxxxxxxx wendy
Haha, zie wat een verschil twee foto's kunnen maken.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 20:56
Swidge
Swidge is offline
he gatverdamme, kep net gegeten (als reactie op die eerste foto) die 2e is al heel stuk beter
Oud 21-03-2003, 21:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Swidge schreef op 21-03-2003 @ 21:56:
he gatverdamme, kep net gegeten (als reactie op die eerste foto) die 2e is al heel stuk beter
wat een beledigende opmerking...... maargoed, dat zijn dus de *vooroordelen* Hallo, ze is toch helemaal niet lelijk?!! Maar goed, dat is mijn mening. En de tweede vind je volgens mij gewoon beter omdat ze in bikini staat (haha, okee, nu spreek ik mezelf tegen, dat is dus MIJN vooroordeel, over jou!!)
Oud 21-03-2003, 21:38
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 21-03-2003 @ 21:53:
Haha, zie wat een verschil twee foto's kunnen maken.
Ik bedoelde het helemaal niet beledigend tegenover jou o.i.d. hoor! ik vind jou foto ook erg leuk. Enne, dat commentaar op jou foto was toch ook niet slecht, of vond je van wel?
Oud 21-03-2003, 22:54
Bright Halo
Bright Halo is offline
Ik ga heel eerlijk zijn.

Je komt een beetje rebels over. Iemand die zich onderscheiden wil van anderen en daarbij de grote massa mensen schuwt, er misschien wel op neerkijkt.

Typische gedachtengangen zijn "wat zijn ze allemaal oppervlakkig!" en "hou je domme opmerkingen voor je".

Op het eerste gezicht zou je mij afstoten. Waarschijnlijk omdat ik verwacht dat je negatief over mij denkt.

Dit is op het eerste oog Het kan best zijn dat je eigenlijk een heel ander innerlijk hebt en dat we het dan best zouden kunnen vinden. Uit mezelf op je afstappen zou ik echter niet doen.
Oud 21-03-2003, 23:04
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
... schreef op 21-03-2003 @ 22:37:
wat een beledigende opmerking...... maargoed, dat zijn dus de *vooroordelen* Hallo, ze is toch helemaal niet lelijk?!! Maar goed, dat is mijn mening. En de tweede vind je volgens mij gewoon beter omdat ze in bikini staat (haha, okee, nu spreek ik mezelf tegen, dat is dus MIJN vooroordeel, over jou!!)
Nou ik vind smaak niet echt een vooroordeel... uiterlijk is iets wat je meteen ziet aan iemand, en wat je mooi of lelijk vind. Dat noem ik niet een vooroordeel, een vooroordeel heeft er een gedáchte achter. Misschien is het dan wel een beledigende opmerking, maar wel eerlijk en daar vroeg de topicstarter toch naar?
Maar ik ben het er ook niet echt mee eens
De eerste foto; lijkt me een aardig meisje, vooral grappig als ze bij vrienden is.. cool haar beetje rare trui, zie ik daar nou een paar ogen? Ja, en voor de rest.. misschien een beetje meeloperig?
Tweede foto; lelijke bikini, lijkt me ook wel een aardig meisje, zekerder van zichzelf.. beetje lastig omdat je haar gezicht niet goed ziet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:21
Verwijderd
Zie het andere topic maar ik weet niet zeker of dit ook mag maar ik reageer pas volgende week dan is het leuker en ik zeg er niks bij, zodat het totaal onbekend blijft.

Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:33
Verwijderd
The Verve
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:34
Orsino*
Orsino* is offline
Had het anders dan ook in dat topic gepost ofzo.
word deze nu ook samengevoegd?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2003, 23:35
Orsino*
Orsino* is offline
oeh als je goed kijkt naar de tweede foto, dan kijkt je linkeroog je recht aan, en je rechteroog iets naar de zijkant btw
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 00:51
Verwijderd
Mja, hiervoor geldt eigenlijk wel hetzelfde als voor die andere, ik voeg deze ook wel bij die andere (Hoop dat je dat niet erg vind YamYam?)

Anders krijgen we straks 10 wat-denk-je-bij-deze-foto's-topics en dat wordt nogal een rommeltje..

Ik zou er "Het grote wat denk je bij deze foto topic van kunnen maken"?

even overleggen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 07:24
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 22-03-2003 @ 00:04:
Nou ik vind smaak niet echt een vooroordeel... uiterlijk is iets wat je meteen ziet aan iemand, en wat je mooi of lelijk vind. Dat noem ik niet een vooroordeel, een vooroordeel heeft er een gedáchte achter. Misschien is het dan wel een beledigende opmerking, maar wel eerlijk en daar vroeg de topicstarter toch naar?
De eerste foto; lijkt me een aardig meisje, vooral grappig als ze bij vrienden is.. cool haar beetje rare trui, zie ik daar nou een paar ogen? Ja, en voor de rest.. misschien een beetje meeloperig?
Tweede foto; lelijke bikini, lijkt me ook wel een aardig meisje, zekerder van zichzelf.. beetje lastig omdat je haar gezicht niet goed ziet.
Ja ogen ja, klopt. En meeloperig ben ik nou ABSOLUUT NIET!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 07:25
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
... schreef op 21-03-2003 @ 22:38:
Ik bedoelde het helemaal niet beledigend tegenover jou o.i.d. hoor! ik vind jou foto ook erg leuk. Enne, dat commentaar op jou foto was toch ook niet slecht, of vond je van wel?
Nee, ik bedoelde het ook helemaal niet beledigend!

maar zal ik je es wat vertellen (ik ben hetzelfde meisje op de 2e foto)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 07:27
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 22-03-2003 @ 01:51:
Mja, hiervoor geldt eigenlijk wel hetzelfde als voor die andere, ik voeg deze ook wel bij die andere (Hoop dat je dat niet erg vind YamYam?)

Anders krijgen we straks 10 wat-denk-je-bij-deze-foto's-topics en dat wordt nogal een rommeltje..

Ik zou er "Het grote wat denk je bij deze foto topic van kunnen maken"?

even overleggen
Ja is goed, want ik denk dat er nog wel meer foto's zullen komen
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Es even kijken hoeveel vooroordelen mensen hebben die helemaal fout zijn (of helemaal goed).
Zou ze aardig zijn?
Makkelijk in de omgang?
Enz...

volgens mij wel aardig, geen idee,afstotend(niet persoonlijk bedoelt maar zie mijn geslacht ) ja waarschijnlijk wel
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:00
Miracle
Miracle is offline
Hmzz, leuk topic.. Alleen soms is het onduidelijk welke foto "geanaliseerd" wordt, dus zet dat er gewoon duidelijk bij, dan hoeft diegene die het leest niet te gissen wie je bedoeld
Oud 22-03-2003, 10:15
Sysy
Sysy is offline
Citaat:
m'neer schreef op 21-03-2003 @ 17:34:

Goed, wa's m'n score?
heej waar studeer je dan? Ik had donderdag een college waar ook lichaamstaal enzo in voor kwam...
Oud 22-03-2003, 10:24
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
leuk! probeer even bij deze:

Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:25
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 22-03-2003 @ 00:04:
Goed, dan is het geen vooroordeel. Het is zeker niet al te aardig. van, ik heb net gegeten..... Alsof je er misselijk van wordt. Hallo, als je hier al misselijk van wordt! maar goed, mijn mening dus (en zoals ik al zei, in mn vorige reactie sprak ik mezelf ook een beetje tegen, maargoed)
Oud 22-03-2003, 10:28
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 22-03-2003 @ 11:24:

goed, mij (voor)oordelen zijn altijd fout, maar ik probeer het toch.
het lijkt me een dromerig type, zo eentje die tijdens de les in slaap valt. Ze heeft redelijk wat vrienden, maar niet dat iedereen achter dr aanloopt, voor de rest ja...... shit wat is het moeilijk over iemand te oordelen op een foto
Oud 22-03-2003, 10:30
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 21-03-2003 @ 20:52:
Zeker, ik rook en drink niet en ik ga niet elke week uit ed als je zo iemand zoekt moet je mij niet hebben, maar ik verleg wel mijn grenzen, loop in rare outfits rond, ren naakt over straat, heb superbrede interesse ed.

Ja, en van dat t-shirt over de jurk, dat was ook idd niet modebewust bedoeld hoor het was een wandeling aan het (lege) koude strand, en op een gegeven moment dacht ik idd: ik trek maar even wat aan.
Ik rook en drink niet, ik ga nooit uit, en ik zoek absoluut iemand die op dat betreft hetzelfde is als ik. Het is moeilijk uitleggen waarom ik je niet als vriendin zou kunnen hebben. Ik denk, niet lullig bedoelt, dat ik over je heen zou lopen, ik heb tegengas nodig en jij bent vermoedelijk te aardig. Ook kan ik het sowieso al beter met jongens vinden, dus die combinatie vermoed ik...
Oud 22-03-2003, 10:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 22-03-2003 @ 11:24:

Ik ga mijn analise eens proberen. Je bent lief, hebt denk ik een beste vriendin (gehad) waarmee je ontzettende lol had/hebt. Je bent beetje dromerig, niet iemand die elke week een nieuw vriendje heeft. Je bent trouw, gevoelig, slim. Je geniet van het leven. (ik weet niet of jij het bent, maar daar ga ik even vanuit. Je bent energiek, vrolijk type. Beetje springerig, ik denk ook beetje creatief, kan goed tekenen of muziek maken of iets in die richting. Je hebt niet 100de vrienden, een groepje goede vrienden, gemengd. Je bent beetje verlegen in het begin, beetje onzeker, beetje terughoudend naar nieuwe mensen, maar bij vrienden/klasgenoten niet. Je lacht redelijk wat.
Uiterlijk: Ik vind je er lief uitzien, je bent redelijk knap en hebt geen reden volgens mij om daar onzeker over te zijn.

(ik ben heel benieuwd of het beetje klopt )

Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 10:41.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 10:36
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

Wat denken jullie van het (voor de kijkers) rechte meisje?? Je mag ook commentaar geven op die andere hoor. Het zijn 2 vriendinnen van mij, alleen het voor de kijkers rechter meisje ken ik wat beter....

Oud 22-03-2003, 10:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Syphon schreef op 22-03-2003 @ 00:21:

Hiervan weet ik dat jij het bent. Ook weet ik van je dat je een vriendin hebt. Dat is een lief en verlegen meisje volgens mij. Over jou. Ik zou niet op je afstappen, doe ik sowieso niet. Ik vind je wel knap/aantrekkelijk. Je bent beetje stoer/afstandelijk in omgang. Je hebt een paar goede vrienden. Je bent een beetje verlegen, maar verbergt het door afstandelijk of stoer te doen. Je bent gevoelig van binnen, maar zal het niet laten zien, hoogstens misschien aan je vriendin. Je zit niet voor 100% goed in je vel, en je kan soms boos/agressief zijn. Je uit je door boos te worden vermoed ik (hoeft niet op een persoon te zijn). Je bent beetje een uitgaans type, houdt vermoedelijk van trance achtige dingen (gewoon muziek met harde beats). Je bent denk ik niet de slimste (no offence). Verder doe je niet al te veel aan sport, hoogstens kracht training ofzo...

(je lijkt beetje op m'n broertje, dus beetje daardoor laten beinvloeden, maar wie weet klopt het wel )
Oud 22-03-2003, 10:42
Gothic
Gothic is offline
@ ...; )

Beide meisjes zijn knap/aantrekkelijk, dus hebben beide geen reden onzeker daarover te zijn. Ze zijn vermoedelijk redelijk populair bij jongens, veel populairachtige vriendinnen...
Oud 22-03-2003, 11:04
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 22-03-2003 @ 11:36:
Rechte meisje;

Idd erg mooi...lieve lach en mooi koppie...
Goed in de omgang, af en toe een beetje verlegen...
kan goed luisteren naar anderen maar kan soms moeilijk haar eigen gevoel onder woorden brengen maar probeert t zo goed mogelijk....

T linkse meisje ....
Ook wel goed in de omgang, niet verlegen en zelfvertrouwen
Ook aardig populair bij zowel jongens als meiden..
kan goed haar gevoel uiten en heeft daar weinig moeite mee denk ik...

Klopt t een beetje?
Oud 22-03-2003, 11:09
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2003 @ 11:34:
Ik ga mijn analise eens proberen. Je bent lief, hebt denk ik een beste vriendin (gehad) waarmee je ontzettende lol had/hebt. Je bent beetje dromerig, niet iemand die elke week een nieuw vriendje heeft. Je bent trouw, gevoelig, slim. Je geniet van het leven. (ik weet niet of jij het bent, maar daar ga ik even vanuit. Je bent energiek, vrolijk type. Beetje springerig, ik denk ook beetje creatief, kan goed tekenen of muziek maken of iets in die richting. Je hebt niet 100de vrienden, een groepje goede vrienden, gemengd. Je bent beetje verlegen in het begin, beetje onzeker, beetje terughoudend naar nieuwe mensen, maar bij vrienden/klasgenoten niet. Je lacht redelijk wat.
Uiterlijk: Ik vind je er lief uitzien, je bent redelijk knap en hebt geen reden volgens mij om daar onzeker over te zijn.

(ik ben heel benieuwd of het beetje klopt )
ik ben best wel lief aangelegd,heb idd beste vriendin gehad (nu niet echt specifieke,wel een paa rheel goede, en een beste vriend (mijn ex)) ik ben idd dromerig, en heb niet iedere week een nieuw vriendje. ben trouw en gevoelig, slim weet ik niet ik probeer van het leven te genieten.
ben vrolijk zoveel mogenlijk,en soms energiek. creatief,valt goed mee, maar niet echt speciaal.
ik kan best verlegen zijn,maar ook heel spontaan (ook bij nieuwe mensen) hangt een beetje van de persoon af.
en ik lach graag,dus zoveel mogenlijk

mooi werk
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 11:10
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 22-03-2003 @ 12:04:
Rechte meisje;

Idd erg mooi...lieve lach en mooi koppie...
Goed in de omgang, af en toe een beetje verlegen...
kan goed luisteren naar anderen maar kan soms moeilijk haar eigen gevoel onder woorden brengen maar probeert t zo goed mogelijk....

T linkse meisje ....
Ook wel goed in de omgang, niet verlegen en zelfvertrouwen
Ook aardig populair bij zowel jongens als meiden..
kan goed haar gevoel uiten en heeft daar weinig moeite mee denk ik...

Klopt t een beetje?
mm, ik zeg nog niks..... anders gaat iedereen zijn mening daaraan aanpassen, zodat het zoveel mogelijk klopt. Dus als ik bijvoorbeeld zeg van; jaaaaaaaaaaaaa klopt helemaal, gaat iedereen zeggen van; ja, zoiets dacht ik al, en andersom. haha, wacht eerst nog een paar reacties af.
Oud 22-03-2003, 11:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
... schreef op 22-03-2003 @ 12:10:
mm, ik zeg nog niks..... anders gaat iedereen zijn mening daaraan aanpassen, zodat het zoveel mogelijk klopt. Dus als ik bijvoorbeeld zeg van; jaaaaaaaaaaaaa klopt helemaal, gaat iedereen zeggen van; ja, zoiets dacht ik al, en andersom. haha, wacht eerst nog een paar reacties af.
Jah, das waar....meer reacties duzz.....
Oud 22-03-2003, 11:19
KissMyJackass
KissMyJackass is offline
over de foto van ...

Het lijken mij ook 2 vrij populaire meisjes, die goed in hun vel zitten. Ze lijken me ook wel vrij aardig, gewoon van die types die de meeste mensen wel mogen. Verder ben ik denk ik niet echt goed in het analyseren van hun karakters, dit is meer globaal
Reageren

Regels voor berichten