Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Trouwens.. ik vergeet er één.. die ik had gewonnen bij 3fm
![]() 27 augustus 2002 - Olympia, Parijs 3 november 2002 - Vorst Nationaal, Brussel 5 november 2002 - Ahoy, Rotterdam 27 maart 2003 - Le Zenith, Lille 28 maart 2003 - Le Rhenus, Straatsburg 30 maart 2003 - Le Zenith, Parijs 1 juli 2003 - Goffertpark, Nijmegen
||
Citaat:
![]() en als jij voor mij een kaartje voor coldplay in ofwel munster of wel dusseldorf betaald én vervoer regelt én een overnachting aldaar regelt én zorgt voor gezelschap waarmee ik het uit kan houden en die het met mij uit kan houden, valt er misschien wel wat te regelen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar ik heb dan ook weer andere prioriteiten; zo heb ik liever een heleboel cds van verschillende bands dan een paar concerten van dezelfde band, al is die dan Heel Erg Bewonderingswaardig Goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Das bekant 100 gulden om naar DE GOFFERT te mogen... ![]() Nou ja misschien omdat het Live en Coldplay zijn dan... maarreuhm nee... ik zou het niej betalen..
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik niet naar Coldplay-optredens zou gaan omdat ik geen gezelschap mee zou krijgen zou dat lijstje ook maar 4 optredens in plaats van 7 zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet de hele tijd even veilig voelde in een donker Brussel waar iedereen Frans praatte hoor.. maar das even doorzetten zoiets ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2003 om 22:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ja idn, waarschijnlijk moet je die stap gewoon 1x zetten, ik denk ook dat als ik eenmaal daar rondloop ik het ook veel minder eng zou vinden. maar ik ben goed in rampscenario's bedenken, dus dan denk je wel héél goed na voordat je in je eentje op stap gaat in een buitenlandse stad wat frans betreft; de belangrijkste dingen kan ik zeggen, dat ik geen frans spreek en dat ik verdwaal ben, want heb je nog meer nodig? ![]() en nu ga ik slapen.... welterusten |
![]() |
|
zal ik m'n lijstje ook maar neerzetten dan?
![]() Crossing Boarder, ergens in 2000 5 Juli 2002 Heineken Music hall, Amsterdam 5 November 2002 Ahoy Rotterdam 29 Juni 2003 Werchter als ik nog geld heb Nijmegen
|
'bij de bekende voorverkoop adressen' of misschien www.ticketservice.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
M'n ma zei vanmiddag 'goh ik las in de spits dat live coldplay en nog iets gaan optreden, ik dacht dat vind jij wel leuk'...en m'n pa bood me net geld aan om erheen te gaan. Ik wees 't af omdat ik 45 euro voor alleen coldplay (ik vind live niet zo) toch duur vond, maar nou ik weet dat supergrass komt MOET ik er heen. Coldplay en supergrass roeleren zwaar!...Nu nog vrienden overhalen.
Wat word trouwens die 4e band?
||
Citaat:
![]() nada surf is opzich wel kewl, maar heb r al heel lang niets meer van gehoord... misschien een reden om weer te gaan luisteren ![]() en dan is ind live het enige wat wat 'minder' is, alhoewel ik t niet verschrikkelijk vind.... hmm ik wil toch wel heel graag, denk ik zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
woeeeeh m'n kaartje is binnuuuuh! En ik vind live op zich ook niet zo erg, ik ben er gewoon geen fan van. Van coldplay en supergrass wel. Als live veel nummers van throwing copper speelt ben ik tevreden.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
welk concert ga j bezoeken? Gadje | 232 | 20-03-2005 21:30 | |
Muziek |
[Nøstalgie] Je eerste concert Verwijderd | 203 | 16-03-2005 19:02 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Vetste shows van t afgelopen jaar.... DeadNation | 72 | 21-12-2003 15:01 | |
Muziek |
Bootlegs 86dagreed | 51 | 05-08-2003 10:01 | |
Muziek |
the strokes in nederland... antigone | 36 | 31-05-2003 10:53 |