Advertentie | |
|
![]() |
|
Jongens, Hij is gelekt. Hij staat overal al op internet.
Wat een schitterend album, met de mooiste zang van Thom Yorke ooit. Ik denk dat deze boven aan mijn lijstje komt te staan. Hij verslaat voor mij OK Computer.
||
Citaat:
ik ben wel benieuwd.
|
http://www.mp3violation.com/~peter/httt/
Met als aantekening dat Sail To The Moon niet helemaal compleet is. Maar die zijn er wel. Ik heb de complete versie gevonden. Dus das ff zoeken.
||
![]() |
Citaat:
![]() zou je misschien een beschrijving kunnen geven van de nummers? Ik wil het namelijk niet downloaden maar wachten totdat hij gewoon uit is.
||
Citaat:
|
Probeer deze is http://www.fakejournal.com/gimpeyest...ck/gimpeye.htm
|
Ik wacht ook geduldig tot 9 juni
![]() Het heeft iets, naar de cd-winkel hollen en als een gek terug naar huis keren om dan die cd vliegensvlug in je cd-speler te pleuren.
|
check het forum van www.ateaseweb.com
daar vindt je wel links!! en perfecte mix electronica en rock... een nadeel wat ik nu beetje vindt, sommige nummers waren live iets krachtiger. maarja moet niet huilen..
|
![]() |
Ben nu bezig met het luisteren van het album. Of het Ok Computer overtreft weet ik niet. Daarvoor moet ik het nieuwe album vaker voor beluisteren. Beste nummer vind ik 2+2=5. Ik ben nog niet toegekomen aan There There. Van dat nummer verwacht ik wel veel. Het word namelijk de eerste singel van het album.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Er wordt steeds meer gezegd dat dit de ongemasterde versie is.
Het kan dus zo zijn dat dit niet het eindresultaat is. Maarja dit vult prima de leegte tot het uitkomen van de cd. Allemaal pareltjes van nummers.
|
ik heb 'm, ik heb 'm !!
wat een schitterend album. op het eerst gehoor vond ik ok computer beter, maar dit album gaat nog heeeeel erg groeien bij me, en ik vind t nu al geweldig mooi. mn favorieten zijn tot nu toe 2 + 2 = 5, where i end and you begin, sit down stand up en there there. oh, en trouwens, ik heb het album gedownload ja, maar ik koop t als t officieel uitkomt. echte radiohead-fans zijn loyaal en kopen het toch wel.
|
Ik koop hem natuurlijk ook. Anders heb ik het gevoel dat het niet compleet is. En een radiohead album zonder Artwork is geen Radiohead album.
Kid A en Amnesiac had ik ook al heel vroeg gedownload en daarna meteen op de eerste dag gekocht.
|
Verwijderd
|
Tja ik heb alles van radiohead origineel. Waarschijnlijk koop ik het nieuwe album ook wel, maar dat ligt aan mijn financiele situatie. Maar ik koop hem heus wel, al is het een paar maanden na de release, wanneer hij hopelijk iets afgeprijst is. Boeiend dat ik dan geen echte fan ben als ik hem de eerste dag niet heb...
|
![]() |
|
"Hey Jonny, what's up? The album apparently.." Radiohead gitarist Jonny Greenwood logde vanochtend in op het officiële messageboard van de band om te reageren op het nieuws. "Colin (Greenwood, red.) belde me en vertelde dat het er op stond, dus ik ging maar even checken. Ik ben verrast. Het is een 'beetje' vroeger dan we verwachten hadden, maar daar is het dan. There There it is, hahahaha! Verrast en er na al die jaren nog steeds niet aan gewend dat het gebeurt." Greenwood schrijft verder dat hij een hekel heeft aan het gat van drie maanden dat zit tussen het afmaken van de plaat en de release. "Maar niet genoeg om zelf te lekken!"
Greenwood is niet boos over "het lek". "Nou ja, vanwege de titel natuurlijk. Ik hoop dat de titel duidelijk wordt nu je de muziek hebt gehoord. Nee we zijn niet boos, het is alleen jammer dat hij nu nog niet in de verpakking met het artwork enzo zit. But there you go." De titel is geen verwijzing naar George Bush. "Dat hele verhaal kennen we nu wel, toch?" Onduidelijk blijft of dit al de gemasterde versie is van het album. Radiohead speelt aan het begin van de zomer op diverse Europese festivals, zoals op 26 juni op Rock Werchter en twee dagen later op Glastonbury. In Groot Brittanië staan verder nog zeven 'kleine' concerten gepland. Of de band ook naar Nederland komt dit jaar is nog niet bekend. De eerste single van Hail To The Thief wordt There There en verschijnt op 26 mei. www.3voor12.nl
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
|
Leaked MP3's: Unmastered material
It seems that the mp3's from the new album are not the final versions. A moderator at CMJ magazine's forums, tomcmj, has said "got this in the office on friday afternoon (i think it's mastered; usually an unmastered advance will say so on it, and this one doesn't). been listening to it all weekend. as expected, it's really good. i'll have to listen to it more before saying where it'll fall in my radiohead preference order." and then "oh guys also, i just downloaded the version that's on the net. chicagomike is right, that's not mastered. don't judge the record by that; those are different, unmastered mixes from what appears on the final version of the record. the record sounds a LOT better than that. guess studio security ain't quite what it should be these days. " Bron: Ateaseweb
|
Pablo Honey 2
Radiohead today announced that as a bonus, a brand new version of Pablo Honey will be bundled with copies of Hail to the Thief this June. According to the band's management, the band felt that their first album "sucks" and they wanted to take on the task of reworking and re-recording them all over again. The songs have all been updated with that more "familiar Radiohead sound" including a clarinet/tuba/mouth harp version of "Creep" with Thom originally singing the vocals backwards then with the help of technology, were reversed and then reversed again to produce a stunning interpretation of the band's first hit. kewl ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic. Verwijderd | 500 | 23-06-2007 20:01 | |
Muziek |
Nieuwe single Radiohead: 'There there' clubje | 7 | 08-05-2003 12:53 |