Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat FC Zwolle de TOTOdivisie gaat winnen, zij zijn de meest constante ploeg, staan na bijna het hele seizoen 2e gestaan te hebben nu eindelijk eerste en deze positie zullen ze ook niet meer uit handen gaan geven
|
![]() |
Het wordt Zwolle of RBC,Excelsior heeft misschien wel de beste ploeg,maar ze MOGEN geen kampioen worden,anders heeft Feyenoord er weinig aan.
En dan heb je geen gezeik van Ajakkes supporters als Excelsior van Ajax wint en van Feyenoord verliest,aangezien ze altijd om alles janken....... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Damn, wat Zwolle een geluk zeg... in de laaste minuut..
![]() Wij allemaal in Roosendaal al goed in de stemming aangezien de hele tijd al die 2-2 op het bord stond, en dan ineens in die laaste minuten de 3-2 voor zwolle, daar baal je dan wel van... Maar goed RBC Roosendala speelde gisteren weer eens goed, in de eerste minuten was de wedstrijd al beslist zo leek het ![]() Hopen dat RBC Roosendala de laaste 3 wedstrijden wint, en dat Zwolle nog ergens de punten laat liggen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik kom zelf uit Nijmegen en ben voor NEC, maar ik rbc roosendaal altijd al een hele mooie club gevonden. Een aantal jaren geleden stonden ze nog helemaal ondere aan de toen nog eerste divisie. Er kwamen per wedstrijd maar iets van 250 bezoekers en ze waren bijna falliet. En dan een paar jaar later zitten ze al in de eredivisie. (helaas weer gedegradeerd), dus ik hoop dat ze dit jaar weer promoveren. evt. via nacompetitie.
groeten
|
Vrijdag: Mr.Oizo - jdiezrequero ofwel: MVV-RBC.
Khoop dat het een mooie wedstrijd wordt. Ik gun RBC het kampioenschap wel, maar van de andere kant hoop ik dat MVV stiekem vrijdag minstens 1 puntje pakt, al zal het moeilijk worden. Ik blijf toch optimistisch en gok op 2-2.
|
Verwijderd
|
Sorry Mr.Oizo maar ik ga voor de 1-3
![]() RBC Roosendaal mag het niet meer weggeven, en moeten gewoon wachten op een fout van Zwolle en aangezien ze het tegen Top wel wat moeilijkheden hadden ga ik ervan uit dat ze dan toch gaan doen ![]() WOrdt mooi seizoen dit, als het gaat worden zoals ik wil ![]() Ajax Kampioen, RBC Roosendaal Kampioen Ajax Beker. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
feli Mr.Oizo
![]() Ben een eerlijk man, om jou ook te feliciteren ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja ja, en ik maar denken dat een gelijk spel TE optimistisch was, winne we ff met 2-0! ![]() Ja, het bleef lang 0-0 na een eerste helft waarin jullie iets beter waren en na de rust ging het gelijk op en gingen onze supporters er ff achter staan. En toen BOEM Wasio Taiwo 1-0 en RBC ging alles op alles zetten en toen kwam de 2-0. En wij zingen: ZWOLLE KAMPIOEN OLE OLE! ![]()
||
Citaat:
![]() Ja ja die Koswal kenne we nog van het seizoen waarin we kampioen werden in de Toto-Divisie. LLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! ![]()
|
1 FC Zwolle 70
2 Excelsior 67 3 RBC Roosendaal 65 Roosendaal moet zijn beide wedstrijden nog winnen om kampioen te worden, en het zijn zeker geen zwakke tegenstanders. Deze speelweek is het Zwolle tegen Excelsior, en Excelsior moet die wedstrijd winnen (of eventueel gelijk spelen) maar om eerlijk te zijn zie ik dat niet echt zitten, ik denk dat Zwolle die wedstrijd gaat winnen. Maar hoop doet leven. De laatste speeldag moet Zwolle tegen de voorlaatste en Excelsior tegen een laag geklasseerde ploeg, Helmond Sport. Dus om heel eerlijk te zijn zie ik het niet zitten voor Rossendaal.
|
Verwijderd
|
Helaas
![]() Tofke_H je had gelijk ![]() ![]() Maar goed hje weet maar nooit wie je tegenstanders zijn, RBC Roosendaal voor de tweede plaats ![]() |
![]() |
|
Het is wel mooi dat Zwolle na 13 jaar afwezigeheid weer op het hoogste niveau mag acteren. Nu maar hopen dat ze er niet na één seizoen weer uitliggen.
Zwolle moet nu een goed beleid voeren en goede spelers contracteren die weg mogen bij de eredivisieclubs.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eerste verwachtingen voetbalseizoen 2004-2005 Mr.Oizo | 90 | 24-08-2004 19:46 | |
Vrije tijd |
Wie wordt Landskampioen 2003/2004 DeGexxte | 57 | 18-08-2003 23:13 | |
Vrije tijd |
ADO Den Haag kampioen Gouden Gids Divisie Mr.Oizo | 45 | 29-05-2003 18:48 |