Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder kan je me op dit moment ook wel gelukkig maken met een positieve examenuitslag ![]() (en ik wil m'n moeder ook wel weer eens zien) Voor de rest voel ik me hartstikke gelukkig! |
![]() |
||
Citaat:
maar tis één van de ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() A) Je hebt nu inmiddels eindelijk een vriend, in dat geval gefeliciteerd ![]() B) Je wacht er nog steeds op dat je een leuke jongen tegenkomt, in dat geval spreken we elkaar nog wel een keer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe kunnen anderen mij niet gelukkig maken, dat moet ik zelf doen. |
![]() |
|
als iemand me nou eens zei dat ik wel over ga dit jaar (en dat ook nog eens zo is...) of als iknoueens een voldoende voor natuurkunde terug kreeg, of als ik naar de stad mag met een briefje van 500 euro wat ik gezellig mag gaan uitgeven, of als ik op de weegschaal ga staan en zie dat ik een kilo ben afgevallen, of twee, of als mijn kat jongen zou krijgen (gaat moeilijk, hij was ooit een kater, maar hij is ook nog gecastreerd, dus vader worden lukt hem ook niet meer) of... nouwja, das wel genoeg.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Halal eten in de cel T_ID | 471 | 19-10-2009 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |