Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ed de Goey ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
-Space expo / ESA (ruimtevaartcentrum van nederland)
-Mooiste golfbaan van Nederland (tot voor kort was hier ook altijd het tnt toernooi) -Woonplaats van wijlen Freddie Heineken -Huis ter Duin hotel (een van de betere hotels in Nederland) -Zinloos Geweld: een 16-jarige klasgenoot neergestoken -Business Class van die clown van een Harry Mens (dat nemen ze hier op) -Strand: 16 km lang strand, langste Noordzeestrand van Nederland (de eilanden in de waddenzee niet meerekenen) Meer kan ik niet bedenken |
![]() |
|
Prins Frederik Hendrik (zoon/neef/broer/weet ik veel van Prins Willem van Oranje) en Amalia van Sollem (ofzo.. Was zijn vrouw ofzo.. Ik ben best slecht op de hoogte van de geschiedenis van me dorrup
![]() ![]() En alleen de stallen van zijn kasteel staan er nog en daar huisvest nu een opvang van geestelijk gehandicapten.. Verder is Honselersdijk niet echt boeiend ![]()
||
Citaat:
Nee klopt.. Er is geen flikker te beleven in monster behalve het strand (bij de camping ![]() Owjawel! Monster heeft een tattoageshop en die had problemen en die is bij "Ook dat nog" geweest ![]() [edit]stant... ja hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Games |
Warhammer Online: Age of Reckoning Big Boi | 211 | 05-01-2009 01:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw Verhaal (Fantasy) CDune | 16 | 13-12-2007 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor jongeren. Fantôme | 57 | 19-10-2004 20:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |