Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders wilden ook niet dat ik een piercing kreeg, maar uiteindelijk hebben ze me zelfs erheen gebracht (het was een degelijke ![]() ![]()
||
Citaat:
*tip voor je ontstoken piercing (uit eigen bron): water koken, halve theelepel zeezout erin doen, laten afkoelen dat je het kan verdragen en dan je piercing en ontstoken wond 10 mins laten weken... (tenzij het een onmogeljike plaats is, dan moet je het 10 mins ff schoonmaken met een goed doekje...*
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het doen. Ligt er wel aan welke argumenten mijn ouders zouden hebben. Maar ik wil ook graag een tatoo. Lijkt mij helemaal niet iets ergs. Ofzo. Zij wel.
|
Met name mijn moeder was eerst heel streng erin, ik zou dan volgens haar het huis niet meer inkomen. Maar intussen doet ze een stuk milder. Al zou ik een tatoeage nemen zouden ze het allebei denk ik echt niet leuk vinden, maar intussen is het wel meer mijn besluit, ik moet het zelf weten. Maar ik hoef geen tatoeage.
|
't is dat me ouders weinig tot niks met me te doen hebben...
maar een tattoo "krijgen" is altijd mooi... helemaal als je er graag één wil... (waarom vermoed ik dat ik dit zinnetje al een keer heb getikt in een topic van Secreet, toen zij een tattoo kreeg :/ )
|
doen
eentje op mijn onderrug lijkt me mooi, een vlinder of een roos/ bloem. wel eentje in kleur, zeer licht, geen zwart maargoed, ik ben tegenwoordig niet meer de enige die over mijn lichaam beslist ![]() ![]()
|
jap zou i wel doen, ik zou er ongelofelijke last mee krijgen, maar zo net voor de winter en hen er dan al nbtje voor klaarstomen dat ze verassing gaan zien in de lente
graag een olifantje op mn schouder, gewoon zwart, alleen de buitenlijntjes, zoiets als die van cote D'or maar met slurf naar beneje. wil ik al heeeeeeeeeeeeeel lang.
|
't Is niet zozeer een antwoord op je vraag, maar ik wilde even zeggen dat ik tatoeages érg zonde vind. Ze zitten er de rest van je leven op, en 't is niet zo simpel om ze eraf te halen.
...overigens, als je al 2 à 3 jaar wacht, wacht dan nog even een half jaartje tot je achttiende verjaardag. Dan ben je in ieder geval meerderjarig, en kan je zelf beslissen wat je doet of laat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm, moeilijk voor te stellen, want m'n ouders hebben geen regels op dat gebied, ik mag doen wat ik wil, tattoo's, piercings, als ik het zelf betaal en op eigen risico.. Maar daarbij wil ik het ook nog geeneens, dus :/
Ik denk dat ik gewoon door zou blijven vragen, zeuren, gillen.. Niet stiekem doen, krijg je steeds meer problemen mee, lijkt me. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|