Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 11:36
Joanie
Joanie is offline
... als je van iemand een tattoo kon krijgen (dus hij/zij betaald) en ergens wil je het dolgraag, maaar je ouders zouden je afmaken? (in mijn geval dus... )

Vraag me serieus af wie tegen de regels van pappie en mammie in zou gaan, terwijl je iets krijgt wat je al 2 of 3 jaar dolgraag wilt...
Oud 26-06-2002, 11:37
beuk
beuk is offline
me na laten kijken :/
Oud 26-06-2002, 11:39
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ik wil al 7 jaar een hond maar ik kan moeilijk met eentje naar huis komen en eisen dat ie mag blijven, met tatoeages en piercings ligt het anders, jouw lichaam, hebben je ouders niks mee te maken vind ik..
Oud 26-06-2002, 11:41
Verwijderd
Me afvragen waar m'n prioriteiten liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 11:45
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Ik wil al 7 jaar een hond maar ik kan moeilijk met eentje naar huis komen en eisen dat ie mag blijven, met tatoeages en piercings ligt het anders, jouw lichaam, hebben je ouders niks mee te maken vind ik..
hehe, dat zeiden ze ook over die piercing, en toch werden ze kwaad hahaha...
maar een hond kan je moeilijk verstoppen... ligt toch wa anders...
Oud 26-06-2002, 11:46
Gothic
Gothic is offline
als ik het wil zou ik het doen, tis mijn lichaam... maar als ik te erge ruzie zou krijgen zou ik het denk ik niet doen...
Oud 26-06-2002, 11:46
Bikinie-meisje
Citaat:
Joanie schreef:

hehe, dat zeiden ze ook over die piercing, en toch werden ze kwaad hahaha...
maar een hond kan je moeilijk verstoppen... ligt toch wa anders...
Je moet iig niet zoiets gaan verstoppen, je kunt toch wel eerlijk en oprecht zijn tegen je ouders ?

Mijn ouders wilden ook niet dat ik een piercing kreeg, maar uiteindelijk hebben ze me zelfs erheen gebracht (het was een degelijke maar nu onstoken )
Oud 26-06-2002, 11:52
Joanie
Joanie is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:

Je moet iig niet zoiets gaan verstoppen, je kunt toch wel eerlijk en oprecht zijn tegen je ouders ?

Mijn ouders wilden ook niet dat ik een piercing kreeg, maar uiteindelijk hebben ze me zelfs erheen gebracht (het was een degelijke maar nu onstoken )
Nah, mijn pa heeft gedreigd muh het huis uit te schoppen bladiebla... Maar over die piercing zei die dat ook... en dat heb ik ook gewoon laten doen... Maar mijn ouders denken een recht te hebben over mijn lichaam (Ma: nu is het nog strak, maar als je 55 bent niet meer hoor!). Tot ik 18 word, en zo lang ga ik niet wachten!

*tip voor je ontstoken piercing (uit eigen bron): water koken, halve theelepel zeezout erin doen, laten afkoelen dat je het kan verdragen en dan je piercing en ontstoken wond 10 mins laten weken... (tenzij het een onmogeljike plaats is, dan moet je het 10 mins ff schoonmaken met een goed doekje...*
Oud 26-06-2002, 11:54
Bikinie-meisje
Citaat:
Joanie schreef:

!

*tip voor je ontstoken piercing (uit eigen bron): water koken, halve theelepel zeezout erin doen, laten afkoelen dat je het kan verdragen en dan je piercing en ontstoken wond 10 mins laten weken... (tenzij het een onmogeljike plaats is, dan moet je het 10 mins ff schoonmaken met een goed doekje...*
haha dat kon niet, het hele knopje was in me huid gaan zitten, moeilijk verhaal
Oud 26-06-2002, 12:48
Luca
Luca is offline
Ik zou het doen. Ligt er wel aan welke argumenten mijn ouders zouden hebben. Maar ik wil ook graag een tatoo. Lijkt mij helemaal niet iets ergs. Ofzo. Zij wel.
Oud 26-06-2002, 12:51
Monica
Monica is offline
Met name mijn moeder was eerst heel streng erin, ik zou dan volgens haar het huis niet meer inkomen. Maar intussen doet ze een stuk milder. Al zou ik een tatoeage nemen zouden ze het allebei denk ik echt niet leuk vinden, maar intussen is het wel meer mijn besluit, ik moet het zelf weten. Maar ik hoef geen tatoeage.
Oud 26-06-2002, 12:59
Paperz
Paperz is offline
't is dat me ouders weinig tot niks met me te doen hebben...
maar een tattoo "krijgen" is altijd mooi... helemaal als je er graag één wil...

(waarom vermoed ik dat ik dit zinnetje al een keer heb getikt in een topic van Secreet, toen zij een tattoo kreeg :/ )
Oud 26-06-2002, 13:00
Frida
Frida is offline
Gewoon doen als ik het zou willen
Oud 26-06-2002, 13:53
BBEM
BBEM is offline
gewoon laten zetten vooral als je er al zo lang eentje wil, het is toch jouw lichaam!
Oud 26-06-2002, 14:03
Verwijderd
hem laten zetten of een jaartje wachten totdat je het huis uit gaat of 18 wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:38
Boogie
Boogie is offline
weigeren
Oud 26-06-2002, 14:45
Optima
Optima is offline
doen

eentje op mijn onderrug lijkt me mooi, een vlinder of een roos/ bloem.

wel eentje in kleur, zeer licht, geen zwart

maargoed, ik ben tegenwoordig niet meer de enige die over mijn lichaam beslist de ander moet er tegenaankijken nl
Oud 26-06-2002, 14:46
Verwijderd
Meteen een verklaring van krankzinnigheid laten opmaken door m'n arts.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 14:55
damaetas
damaetas is offline
jap zou i wel doen, ik zou er ongelofelijke last mee krijgen, maar zo net voor de winter en hen er dan al nbtje voor klaarstomen dat ze verassing gaan zien in de lente

graag een olifantje op mn schouder, gewoon zwart, alleen de buitenlijntjes, zoiets als die van cote D'or maar met slurf naar beneje. wil ik al heeeeeeeeeeeeeel lang.
Oud 26-06-2002, 16:38
Piccola
Piccola is offline
Ik zou het niet doen. Als ik er dolgraag 1 zou willen dan zou ik wachten tot ik het huis uit ben en mijn ouders me het niet meer kunnen verbieden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 22:48
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Ik zou het niet doen. je woont bij je ouders en je hebt je aan regels te houden, klaar uit...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 07:19
Slither
Slither is offline
't Is niet zozeer een antwoord op je vraag, maar ik wilde even zeggen dat ik tatoeages érg zonde vind. Ze zitten er de rest van je leven op, en 't is niet zo simpel om ze eraf te halen.

...overigens, als je al 2 à 3 jaar wacht, wacht dan nog even een half jaartje tot je achttiende verjaardag. Dan ben je in ieder geval meerderjarig, en kan je zelf beslissen wat je doet of laat
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:52
Joshua
Joshua is offline
ik zou het toch wel mogen als ik het echt wil, maar als ik het zou doen zou ik het zowiezo doen op een plek die me ouders toch nooit zien...
Oud 27-06-2002, 09:57
Verwijderd
Ik zou gewoon net zo lang zeuren totdat het wel mocht. En alles doen om mijn ouders tevreden te stemmen. Goed leren voor school, vroeger naar bed, en dat soort dingen ( ). Het lijkt me toch wat makkelijker als het van je ouders uiteindelijk toch nog mag.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:58
Roos
Roos is offline
Citaat:
Slither schreef:
't Is niet zozeer een antwoord op je vraag, maar ik wilde even zeggen dat ik tatoeages érg zonde vind. Ze zitten er de rest van je leven op, en 't is niet zo simpel om ze eraf te halen.

>>>>eens

...overigens, als je al 2 à 3 jaar wacht, wacht dan nog even een half jaartje tot je achttiende verjaardag. Dan ben je in ieder geval meerderjarig, en kan je zelf beslissen wat je doet of laat
Dacht ik ook aan, maar dat je een half jaartje ouder bent, wil nog niet zeggen dat je ouders niet boos kunnen worden
Oud 27-06-2002, 10:01
Verwijderd
Euhm, moeilijk voor te stellen, want m'n ouders hebben geen regels op dat gebied, ik mag doen wat ik wil, tattoo's, piercings, als ik het zelf betaal en op eigen risico.. Maar daarbij wil ik het ook nog geeneens, dus :/

Ik denk dat ik gewoon door zou blijven vragen, zeuren, gillen.. Niet stiekem doen, krijg je steeds meer problemen mee, lijkt me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten