Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nee, het moet zijn "laat dat even liggen" daar irriteer ik me ook aan, dat mensen tegenwoordig alleen maar ff in plaats van even zeggen
||
Citaat:
zoiets ![]()
||
Citaat:
als er uiteindelijk nog maar een handvol mensen de correcte spelling van een woord kennen, is dat dan nog wel de juiste spelling?
||
Citaat:
De Van Dale geeft weer zoals de taal is. En de taal is zoals de massa die gebruikt. E-mailen, sms-en en een gsm staan er al in, óf komen er in.
|
Ik heb er totaal geen moeite mee. Als ik zo eens kijk naar wat er hier wordt gezegd zal ik wel vreeeselijk plat praten.
Ik zeg altijd is ipv eens, as ipv aLs... ga zo maar door. Verkeertesom Hiero en daaro ik kan hem niet, ik kon hem niet Soms gebruik ik zels hullie en zullie (geloof mij das erger dan hen ipv hun) Waarom zou ik er mee zitten, iedereen praat hier zoals ik ![]() Omdat een stelletje taalkundigen zich eraan ergeren? Nee, ik trek me lekker niks van hullie an.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb gelukkig geen last van wat jullie irritaties noemen en dat is maar goed ook anders zou ik hier de hele dag geirriteerd zijn. Ik hoop voor je dat je er niet al te veel last van krijgt en dat geld voor alle mensen in dit topic, het lijkt me zo verschrikkelijk vervelend om de hele dag in gedachten mensen te verbeteren.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aan alle gelovigen... Kirk22 | 244 | 30-07-2010 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Corrigeren van taalfouten bij het flirten (online)? Armoed | 72 | 23-06-2010 17:02 | |
De Kantine |
Wat saai, zeg. 93. Verwijderd | 500 | 11-12-2007 16:12 | |
Algemene schoolzaken |
Leerkracht Nederlands Saarah | 30 | 09-10-2005 16:39 | |
De Kantine |
Delen Nederland afsteken? Mu | 213 | 09-10-2004 17:46 | |
De Kantine |
De reden voor... Veenbes | 39 | 13-06-2003 20:37 |