Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
op een superhoge plek naar beneden springen. het waterlooplein leegroven. de bank overvallen. alle absentennotaties van de school jatten
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
© Disneys Toy Story
|
Ik zou waarschijnlijk mn buurjongetje snoeren omdat hij altijd van die oh-wat-ben-ik-vrolijk-MUZIEK draait, en zo hard vaak dat ik mijn eigen muziek niet meer kan horen. Ik kon toch niet opgepakt worden??? wel beetje sneu voor em maja...
ENNNN ik zou denk ik van de hoogste berg af springen, om te voelen hoe het nou voelt om een vogel te zijn..YEH BABY! ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Door een bepaalde wijk in Nijmegen lopen en daar alle Opel GSI's en Golf GTI's in elkaar rammen met een grote honkbalknuppel. Vervolgens midden op straat gaan staan en een spandoek van Pim Fortuyn in brand steken. Dan naar Rotterdam gaan (met de trein, eerste klas, zonder bij te betalen, hehe
![]() Ohja en ik zou ook nog heel veel patatjes eten zonder ervoor te betalen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bus stelen (verschillende) en er heel Nederland mee rond rijden, zoveel mogelijk over kleine wegen...
![]() Trein stelen, een ICE ofzo, en er het hele land mee door. ![]() (Helaas is dat makkelijk te stoppen... verkeersleiding sluit de stroom af... of ze zetten een sein rood en de ATB stopt je wel...) Nog wel meer ideen, maar moet weg. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Single en paria Optima | 65 | 04-11-2005 14:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #28 Mara | 478 | 10-01-2005 09:54 | |
Lifestyle |
utrecht meeting 10 mei! "Beltaine" | 489 | 09-05-2003 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Je wilt hem zien, maar je ziet er niet uit.. wat doe je? Verwijderd | 46 | 05-05-2003 17:20 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je dit zien? AngelLena | 36 | 13-04-2003 12:29 | |
Liefde & Relatie |
je - date - verstoord - door - een - andere - jongen moenbase | 11 | 24-03-2002 20:12 |