Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stel je bindt iemand vast, zodat deze geen kant op kan en je smeert hem in met honing. Vervolgens laat je hem lekker in het bos terug. Dan komt er op een gegeven moment een beer die dol op de honing is. Hij likt letterlijk de honing van de persoon af en geniet daarvan. Probleem: als de honing op is, begint de beer te zoeken naar meer en 'graaft' de persoon open ![]() ![]() Een andere methode, die niet zozeer dodelijk is, maar waarmee je iemand helemaal gek kan maken: steeds een druppel water op zijn hoofd laten vallen. Bijvoorbeeld door een emmer water met een heel klein gaatje. Elke druppel zal harder aanvoelen, na enkele uren voelt het echt aan als een hamerslag ![]() ![]() ![]() Maar goed, als ik zo doorga worden mensen nog bang voor me ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok , met je benen en armen vastknopen aan motors , en dan allemaal een andere kant oprijden.
een lange houten paal met een spitste punt nemen , armen en benen bij elkaar knopen , en dan met je navel op die punt zetten dan zak je heel langzaam naar beneden opsluiten in een kamer, eerst een maand geen eten geven , en daarna net genoeg om hem nog in leven te kunnen houden ,zodat je een soort levend lijk effect krijgt een koker nemen waarvan 1 kant is gesloten , hier een (hongerige) rat in doen , en die koker met de open kant in anus/vagina duwen , de rat zal zich zo een weg naar binnen vreten nou nou dat is wel weer heel bruut |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En anders kun je iemand alsnog steeds kleine sneetjes over het gehele lichaam aanbrengen, er alcohol overheen gooien en wachten tot diegene aan al die kleine wondjes overlijdt. Dat kun je verdelen over meerdere dagen en ervoor zorgen dat diegene overal pijn heeft. Na ja, ik ga maar weer iets nuttigs doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik al binnen een uurtje ofzo toch wel redelijk buiten me bewustzijn ben en zal overlijden aan m'n verwondingen [interne bloedingen etc.]
|
Verwijderd
|
Wijdbeens, ondersteboven aan een rek hangen en dan met een zaag in tweeën zagen, te beginnen bij het kruis.
Deden ze vroeger met homoseksuelen in bepaalde Oost-Europese landen. Omdat je ondersteboven hangt en al je bloed dus naar je hoofd stroomt, sterf je pas als je al tot aan je ribben doorgezaagd bent. Levend verbranden, dat is ook wel pijnlijk. En idd schot in de maagstreek. En verder zijn er zoveel linke chemicaliën... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vergeet niet de franse kaas er in te stoppen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sublime85:
![]() mat-ice: american psycho ![]() ontopic: Iemand gesmolten metaal laten drinken schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn. Iemand verticaal ingraven waarbij het hoofd boven het aardoppervlak blijft. Dan doe je er honing op en is het afwachten op de mieren/vogels/roofdieren. Uiteindelijk is er niets over dan een schedel die uit de aarde steekt. ![]() Het duurt dan trouwens heel lang voor je sterft, omdat je vitale orgaan, de hersens, beschermd worden en alleen je huid opgegeven wordt. Deden de indianen vroeger bij gevangenen uit vijandige stammen. ![]() Iemand ophangen aan ijzerdraad. Allemaal van die 'rondjes' uit ijzerdraad om iemands lijf en ledematen maken, zeg maar, en aan dat ijzerdraad ophangen. Dan word je door de werking van zwaartekracht op je lijf langzaam in stukjes gesneden, terwijl je bij bewustzijn bent. Meestal sterf je dan aan bloedverlies, maar volgens mij kon je dat ijzerdraad ook op een bepaalde manier plaatsen waarbij je pas stief als je ruggegraat brak. *rilt* |
![]() |
|
Verwijderd
|
iemand een emmer vol laten kotsen en dan ze hoofd er in steken en zorgen dat ie daar blijft. stikt ie letterlijk in ze eigenkots...
levend begraven.. *ril* als iemand aan't duiken is op 60m diepte en dan ze lucht op, dan moet ie wel naar boven anders stikt ie en dan moet ie ook snel, en als ie snel gaat krijgt ie allerlei enge duikersziektes, gaat ze bloed koken, allemaal luchbelletjes overal.. ik durf niet meer te duiken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nog gaver: op plaatsen op je lichaam pianosnaren snoeren, die bevestigen aan een brug en dan ervanaf springen ![]() |
![]() |
|
iemand is jaloers....
p.s. Iets uit een film. Iemand verlammen en daarna naalden in zn hoofd stoppen die uitsteken, en op andere plaatsen een soort van acapuntuur uitoefenen. Daarna met een soort van lange dunne zaag (lijkt op touw) iemand zn voeten eraf zagen. Moet ik nog verder gaan? (toen zn voete dr af lagen had ik de film nie verder gekeken) Was Japans... zonder ondertiteling ook nog ns. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ..ben je wel heel snel dood trouwens, dus je voelt praktisch geen pijn. Humaan doch spectaculair. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Na...zijn wel erge sterf manieren genoemd zeg! De ergste kan ik er niet eens uit kiezen, maar hoe langer het duurt hoe erger...vind ik dan...brr!
|
Als je in de rij van loket 3 van het postkantoor staat om een visakte aan te vragen
![]() ontopic: de ergste manier om te sterven lijkt mij achter de gerianiums.
|
![]() |
jullie zijn wel heel lief moet ik zeggen
Wel eens gedacht aan naakt aan een kruis hangen. en dat heeft nog iemand gedaan ook ![]() Kruisdood duurt drie dagen ofzo, aaaaauuuuuuuuwwww, spijkers door je polsen en enkels, touwen om je ellebogen zodat je niet doorzakt. heheheh erger dan de guillotine ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 | |
Drugs & Alcohol |
Ayahuasca ShoarmaSchaap | 5 | 10-04-2002 19:31 |