Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 02:06
Verwijderd
die je iemand zou toewensen?

Humor is een pre in dit topic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 07:00
Ieke
Ieke is offline
Er zijn zoveel verschrikkelijke manieren, maar ik kan het toch echt niemand toewensen.
Oud 12-10-2002, 07:34
Krugdinho
Krugdinho is offline
niks.
Oud 12-10-2002, 07:41
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
ieke schreef:
Er zijn zoveel verschrikkelijke manieren, maar ik kan het toch echt niemand toewensen.
echt geen hele kleine uitzondering ??? dan woon jij zeker niet in een rijtjes huis
Oud 12-10-2002, 08:26
the tourist
the tourist is offline
Kielhalen lijkt me niet echt prettig.

In de 3e bij levensbeschouwing, had mijn leraar iets over gruwelijke sterfmethodes verteld (en ook alle details enzo) Ik weet er niet zo veel meer, maar deze lijkt me niet echt prettig..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 08:31
Quiana
Quiana is offline
De ergste manier?
Door een ziekte, met veel pijn (à la marteling),
met het gevoel alleen te zijn..
Tja, kan niet kiezen, vind ze allemaal erg..
Oud 12-10-2002, 08:33
Talon
Talon is offline
verdrinken
levend begraven
uiteen gereten worden

dr zijn dr zo veel..
Oud 12-10-2002, 08:39
Severus
Severus is offline
- Verbranden
- Verdrinken
- Kielhalen
- Doodsteken
- Gewurgd worden/opgehangen worden
- Alleen op een eiland worden achtergelaten zonder eten en drinken --> dood door uithongering en uitdroging.
- Guillotine

De enige fijnere manieren om dood te gaan zijn:

- Neergeschoten worden
- Overdosis drugs of drank
- Hartaanval
- Hersenbloeding

Groetjes,

Ripper
Oud 12-10-2002, 10:05
Paulaah
Paulaah is offline
Beetje martelen enzo.. Maar ik zou het niemand toewensen..
Eerst een beetje in je ogen prikken.. met een mes beetje overal insnijden.. nagels uit je vingers trekken..
En dan langzaam bloedend en schreeuwend van de pijn dood laten gaan.. ALLEEN natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:09
Somebody Special
Somebody Special is offline
Eem dood met veel pijn
Oud 12-10-2002, 10:33
moenbase
moenbase is offline
Levend villen

Hm, bij mensjes die 'm'n vriendin' 'in willen 'pikken''
Oud 12-10-2002, 10:35
Verwijderd
Hmm.. beetje tegenvallen vind ik het wel... Niet echt morbide mensen op DK

Ik d8 eerder aan dat je iemand tegen de muur zet, z'n buik openrijt met een bot broodmees, z'n darmen van de grond opraapt en 'm daarmee wurgt.

Op iemand zo'n harde schop voor z'n ballen geven dat ze z'n luchtkanaal blokkeren en ie een verstikkingsdood sterft.

Of iemand door de midden zagen met een motorzaag, onderaan beginnende.

Of iemand's schedeldak eraf halen en met een staafmixer aan de gang gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Levend villen
Langzaam in kokende olie hijsen

Werd vroeger wel eens gedaan overigens. Ook hebben ze vroeger mensen aan hun voeten opgehangen aan bomen, ze ingesmeerd met iets dat goed brandt en vervolgens aangestoken.

Het leuke daarbij is dat je niet stikt, omdat er onder het vuur genoeg zuurstof is. Met andere woorden: je verbrandt levend en blijft bij bewustzijn

Ach, er zijn zoveel manieren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:37
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
eXo schreef:
Hmm.. beetje tegenvallen vind ik het wel... Niet echt morbide mensen op DK

Sadist
O, dat was ook de bedoeling geloof ik...
Oud 12-10-2002, 10:38
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
verdrinken zou nochtans moeten mee vallen dacht ik je denkt dan terug enzo
Oud 12-10-2002, 10:39
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Langzaam in kokende olie hijsen

Het leuke daarbij is dat je niet stikt, omdat er onder het vuur genoeg zuurstof is. Met andere woorden: je verbrandt levend en blijft bij bewustzijn

Ach, er zijn zoveel manieren
Mja, maar eens bereik je de pijngrens dan verlies je ook je bewustzijn. Lijkt me.
Oud 12-10-2002, 10:42
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:

Of iemand door de midden zagen met een motorzaag, onderaan beginnende.
gruwelijk
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:45
PardonMe
PardonMe is offline
nee, er zijn best mensen die ik niet mag, of zelfs helemaal niet mag.. Maar ze de dood in wensen zou ik NOOIT doen..
Oud 12-10-2002, 10:45
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Mja, maar eens bereik je de pijngrens dan verlies je ook je bewustzijn.
Als je echt wilt weten wat de ergste manieren zijn dan moet je eens iets lezen over de Fransmannen die in Algerije waren. Of diverse martelmethoden van de Indianen

Stel je bindt iemand vast, zodat deze geen kant op kan en je smeert hem in met honing. Vervolgens laat je hem lekker in het bos terug. Dan komt er op een gegeven moment een beer die dol op de honing is. Hij likt letterlijk de honing van de persoon af en geniet daarvan. Probleem: als de honing op is, begint de beer te zoeken naar meer en 'graaft' de persoon open

Een andere methode, die niet zozeer dodelijk is, maar waarmee je iemand helemaal gek kan maken: steeds een druppel water op zijn hoofd laten vallen. Bijvoorbeeld door een emmer water met een heel klein gaatje. Elke druppel zal harder aanvoelen, na enkele uren voelt het echt aan als een hamerslag Het schijnt 1 van de ergste martelmethoden ueberhaupt te zijn

Maar goed, als ik zo doorga worden mensen nog bang voor me
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:47
qghp
qghp is offline
ok , met je benen en armen vastknopen aan motors , en dan allemaal een andere kant oprijden.

een lange houten paal met een spitste punt nemen , armen en benen bij elkaar knopen , en dan met je navel op die punt zetten
dan zak je heel langzaam naar beneden

opsluiten in een kamer, eerst een maand geen eten geven , en daarna net genoeg om hem nog in leven te kunnen houden ,zodat je een soort levend lijk effect krijgt

een koker nemen waarvan 1 kant is gesloten , hier een (hongerige) rat in doen , en die koker met de open kant in anus/vagina duwen , de rat zal zich zo een weg naar binnen vreten

nou nou dat is wel weer heel bruut
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 10:53
Esmée
Esmée is offline
Verdrinken schijnt relatief idd nog wel mee te vallen, je komt op een gegeven moment in een soort roes en dan 'merk' je het niet meer of zo..

Stikken lijkt me heel eng
Oud 12-10-2002, 10:53
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
mat-ice schreef:

een koker nemen waarvan 1 kant is gesloten , hier een (hongerige) rat in doen , en die koker met de open kant in anus/vagina duwen , de rat zal zich zo een weg naar binnen vreten

Gatverdamme
Oud 12-10-2002, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Gatverdamme
Ach, dat valt nog mee. Vroeger hebben ze mensen op een spitse paal gezet in de zee. Bij elke beweging schuift de paal dieper in je en bij vloed verdrink je

Echt feest
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:03
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Ach, dat valt nog mee. Vroeger hebben ze mensen op een spitse paal gezet in de zee. Bij elke beweging schuift de paal dieper in je en bij vloed verdrink je

Echt feest
Maar ik denk dat je dan ook best wel snel buiten je bewustzijn bent. Even zul je wel spartelen, mja, op een gegeven moment raak je zoveel bloed kwijt...
Oud 12-10-2002, 11:10
Evito
Evito is offline
In je slaap.

Ik wil sterven met mijn ogen open. Ik wil het meemaken. Niet dat ik denk dat ik een lucide droom heb ofzo. Dat moet toch erg zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 11:16
NERD
NERD is offline
In een stoel vastgebonden worden en 24 uur non-stop naar de hup-hop-song moeten luisteren....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:18
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Maar ik denk dat je dan ook best wel snel buiten je bewustzijn bent. Even zul je wel spartelen, mja, op een gegeven moment raak je zoveel bloed kwijt...
Het leuke is juist dat mensen stil blijven zitten Ze durven zich niet bewegen..

En anders kun je iemand alsnog steeds kleine sneetjes over het gehele lichaam aanbrengen, er alcohol overheen gooien en wachten tot diegene aan al die kleine wondjes overlijdt. Dat kun je verdelen over meerdere dagen en ervoor zorgen dat diegene overal pijn heeft.

Na ja, ik ga maar weer iets nuttigs doen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 11:20
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat kun je verdelen over meerdere dagen en ervoor zorgen dat diegene overal pijn heeft.

Na ja, ik ga maar weer iets nuttigs doen
Haha, kan men het zolang volhouden dan?
Ik denk dat ik al binnen een uurtje ofzo toch wel redelijk buiten me bewustzijn ben en zal overlijden aan m'n verwondingen [interne bloedingen etc.]
Oud 12-10-2002, 12:05
Piccola
Piccola is offline
Baaah! Wat een vies topic! *rent kokhalzend weg*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:07
poecilotheria
poecilotheria is offline
jaren lijden aan een ongeneeselijke ziekte......
Oud 12-10-2002, 12:12
Sublime85
Sublime85 is offline
100 mensen veel te veel paddo's en LSD enzo voeren.....en een mes meegeven...ze dan in een te klein hok stoppen waqar het 30 graden is.........en dan....het melodietje van tetris (tranceversie nog beter) gedurende 10 uur laten spelen

Greetz
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:23
Chimera
Chimera is offline
Een schot in de maagstreek schijnt bijzonder pijnlijk te zijn, omdat je maagsappen dan je eigen ingewanden gaan verteren.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:29
Verwijderd
Wijdbeens, ondersteboven aan een rek hangen en dan met een zaag in tweeën zagen, te beginnen bij het kruis.

Deden ze vroeger met homoseksuelen in bepaalde Oost-Europese landen. Omdat je ondersteboven hangt en al je bloed dus naar je hoofd stroomt, sterf je pas als je al tot aan je ribben doorgezaagd bent.

Levend verbranden, dat is ook wel pijnlijk. En idd schot in de maagstreek. En verder zijn er zoveel linke chemicaliën...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 13:59
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
verdrinken
gemarteld worden
verbranden

Dat lijkt me toch wel het ergste..
Oud 12-10-2002, 14:31
Verwijderd
Spietsen. *rilt*

Ik heb eens een stuk of 10 manieren om mijn Engels lerares te vermoorden/martelen getekend... moet ik die ff opzoeken?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:50
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef:
heb je american psycho gelezen?
vergeet niet de franse kaas er in te stoppen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:05
Verwijderd
Sublime85:

mat-ice:
american psycho

ontopic:
Iemand gesmolten metaal laten drinken schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn.

Iemand verticaal ingraven waarbij het hoofd boven het aardoppervlak blijft. Dan doe je er honing op en is het afwachten op de mieren/vogels/roofdieren. Uiteindelijk is er niets over dan een schedel die uit de aarde steekt.
Het duurt dan trouwens heel lang voor je sterft, omdat je vitale orgaan, de hersens, beschermd worden en alleen je huid opgegeven wordt.
Deden de indianen vroeger bij gevangenen uit vijandige stammen.

Iemand ophangen aan ijzerdraad. Allemaal van die 'rondjes' uit ijzerdraad om iemands lijf en ledematen maken, zeg maar, en aan dat ijzerdraad ophangen. Dan word je door de werking van zwaartekracht op je lijf langzaam in stukjes gesneden, terwijl je bij bewustzijn bent. Meestal sterf je dan aan bloedverlies, maar volgens mij kon je dat ijzerdraad ook op een bepaalde manier plaatsen waarbij je pas stief als je ruggegraat brak. *rilt*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:30
Verwijderd
iemand een emmer vol laten kotsen en dan ze hoofd er in steken en zorgen dat ie daar blijft. stikt ie letterlijk in ze eigenkots...

levend begraven.. *ril*
als iemand aan't duiken is op 60m diepte en dan ze lucht op, dan moet ie wel naar boven anders stikt ie en dan moet ie ook snel, en als ie snel gaat krijgt ie allerlei enge duikersziektes, gaat ze bloed koken, allemaal luchbelletjes overal.. ik durf niet meer te duiken...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:33
Tox
Tox is offline
Nou sterven en dan dat niemand aan je denkt, niemand je mist
Oud 12-10-2002, 16:34
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
chinese nipple torture oww dat kan wel dagen duren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
Iemand ophangen aan ijzerdraad. Allemaal van die 'rondjes' uit ijzerdraad om iemands lijf en ledematen maken, zeg maar, en aan dat ijzerdraad ophangen. Dan word je door de werking van zwaartekracht op je lijf langzaam in stukjes gesneden, terwijl je bij bewustzijn bent. Meestal sterf je dan aan bloedverlies, maar volgens mij kon je dat ijzerdraad ook op een bepaalde manier plaatsen waarbij je pas stief als je ruggegraat brak. *rilt*
heersch

Nog gaver: op plaatsen op je lichaam pianosnaren snoeren, die bevestigen aan een brug en dan ervanaf springen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:42
moenbase
moenbase is offline
The Cube gezien?
Oud 12-10-2002, 16:42
Q
Q is offline
iemand is jaloers....

p.s. Iets uit een film. Iemand verlammen en daarna naalden in zn hoofd stoppen die uitsteken, en op andere plaatsen een soort van acapuntuur uitoefenen. Daarna met een soort van lange dunne zaag (lijkt op touw) iemand zn voeten eraf zagen. Moet ik nog verder gaan? (toen zn voete dr af lagen had ik de film nie verder gekeken) Was Japans... zonder ondertiteling ook nog ns.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:05
Optima
Optima is offline
niet sterven

en kijken hoe iedereen om je heen sterft

dan gaat er iedere keer ook een stukje van jezelf dood

hoe paradoxaal dit ook mag klinken
Oud 12-10-2002, 17:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
heersch

Nog gaver: op plaatsen op je lichaam pianosnaren snoeren, die bevestigen aan een brug en dan ervanaf springen
Hehe Nou moet ik denken aan die ene snijmachine van TellSell die dingen in schrijfjes snijdt.. 'Razendsnel, precies, en zonder een mes te gebruiken'

..ben je wel heel snel dood trouwens, dus je voelt praktisch geen pijn. Humaan doch spectaculair.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:34
Diablos
Diablos is offline
eenzaam en alleen
Oud 12-10-2002, 17:37
euro
euro is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Spietsen. *rilt*

Ik heb eens een stuk of 10 manieren om mijn Engels lerares te vermoorden/martelen getekend... moet ik die ff opzoeken?

Na...zijn wel erge sterf manieren genoemd zeg! De ergste kan ik er niet eens uit kiezen, maar hoe langer het duurt hoe erger...vind ik dan...brr!
Oud 12-10-2002, 17:44
martijn1985
martijn1985 is offline
Als je in de rij van loket 3 van het postkantoor staat om een visakte aan te vragen © Youp van 't hek

ontopic: de ergste manier om te sterven lijkt mij achter de gerianiums.
Oud 12-10-2002, 18:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
moenbase schreef:
The Cube gezien?
Moest ik ook meteen aan denken na dat pianosnaar verhaal Frites snijden, maar dan in het groot
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 18:04
in the shadow
in the shadow is offline
jullie zijn wel heel lief moet ik zeggen

Wel eens gedacht aan naakt aan een kruis hangen.

en dat heeft nog iemand gedaan ook

Kruisdood duurt drie dagen ofzo, aaaaauuuuuuuuwwww, spijkers door je polsen en enkels, touwen om je ellebogen zodat je niet doorzakt. heheheh erger dan de guillotine
Reageren

Regels voor berichten