![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2e is een lieve boodschap voor haar vader
|
~ In een jaar twee bevrijdingsdagen erbij: 6 mei en 16 oktober ~ *Jij* (f) ~ Stem Links, GEEN VVD, GEEN CDA en zeker geen LPF ~
Het eerste gedeelte ben ik het niet mee eens (hoewel... gedeeltelijk ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Een vage sig bij een vaag persoon ![]()
||
![]() |
Citaat:
lichtelijk politiek getint ![]() niet erg origineel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals jouw sig al aangeeft, gaat liefde niet om de hersens (verstand) maar om het hart (gevoelens). Het hart is een orgaan dat draait om de circulatie van bloed, en liefde zit ook in het bloed (net zoals bijv. dansen in het bloed van een zigeunerin zit). Zonder dit bloed, zonder liefde, ben je dood. Vage theorie ( ![]() Zeg je me of ik een beetje in de buurt zit? Groetjes, Ripper
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Sja, wat valt er nog over te zeggen... Als het fijn is om insane te zijn, dan is dat wel relaxed
![]() ![]()
|
morgan:
het eerste deel mja het eerste deel zal wel insiderhumor zijn ![]() het tweede deel is grappig ![]() nate: mijn engels is niet zó goed dat ik precies begrijp wat hij ermee bedoeld. (kan ook aan algemene ontwikkeling liggen ![]() ik ben benieuwd of hij het zelf bedacht
|
![]() |
dat slat op dokter oetker , maar wat ik niet snap is dat het logo van dokter oetker een vrouw is, dus moet het niet zijn de vrouw die bakt? nee want dan is het geen Dr.
o dat kan dus ook niet, mischien is dr oetker dan net zoiets als de moeder van cartman , een man en een vrouw tegelijk , ....... ja ik denk dat dat het is |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben een man ![]()
|
Oetker, ik had 'm niet zelf bedacht hoor
![]() Maar 'k heb een nieuwe. Woei. Kijken of iemand hier iets van weet te maken ![]() 'De man die bakt', nou ja, lijkt me duidelijk wie er bij jou thuis de broek aan heeft dan, he? FLEM: Flem wil erg graag weten waarom het die dag zo stil was op de straten in Israel
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En een site ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() 'Ik heet Pluk. En jij heet Aagje. En je moet niet zo zeuren.//Hij keek verschrikkelijk verdrietig en mompelde: 'Even nieuw zeepsop maken.' euh die snap ik niet? een quote uit een boek ofzo? ![]() [edit] natuurlijk, pluk uit de petteflat ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk DK topic vind jij het leukste? Sperzieboon | 26 | 14-02-2006 20:33 | |
Beleidszaken |
Over het wws en andere spellen owlbeer | 27 | 31-03-2004 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 |