![]() |
|
Als reactie op http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=261399
Nou ik ben de eerste dus schiet maar. *klappertand* ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
weten niet eens wat biefstuk is, neem dit niet als ..., neem een les. *sorrie, ben heel erg slecht in engels ![]() ![]()
||
Citaat:
Je vind het prettig om jezelf te zijn en je bent tevreden met jezelf je wilt altijd verliefd zijn iets dat wat met personen te maken heeft denk ik je gaat door, zelfs als je al te ver bent je bent geil en je houdt van zgn girl power
|
Yes! | ...en vice-versa | soms móét je gewoon | Ik ben geen vliegtuig, dus ik ben gek | ja, ik ben af toe niet duidelijk en dat weet ik ook
Yes! je levensmotto en v-v: veel dingen moet je vn 2 kanten bekijken soms moet je gewoon: tja soms moet je gewoon geen vliegtuig, dus gek: expres foute redenering niet duidelijk: iets over jezelf/je posts (je hebt 'm ooit zelf uitgelegd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ikheetfroukje:
~Yan Is De Liefste~Het Moojste Wat Je Kunt Zijn,Is Jezelf~LET LOVE RULE~BuRgErTrUt~piemóll(c)Sabje *Pas Op, Ik Bijt Door*:geil: ~Gurl Powerrrr~ uuh.... Yan zal haar vriendje zijn Heeft zelfkennis en zelfrespect vindt liefde belangrijk is een burgertrut ?? ![]() wil graag een piemulsapje ?? ![]() ![]() Ze bijt wel eens.. tijdens de daad of uit woede..?? is geil.. haha is proud to be a woman zozo das een flinke!! |
![]() |
|
saffie:
disco rocks en rock discos | Neemt 3 kinders met Kez ![]() Hmz... je vindt disco leuk... of je vind disco op rock lijken en rock op disco??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OK hiers de mijne, je kunt er heel erg mee eens zijn maar ook weer niet:
|
Heb nog nooit geblowd...
![]() Maar qua liefde zit ik nu in die 1e fase ![]() ![]() Edit: ik heb m'n sig trouwens wat uitgebreid dus ik vond dat ik wel weer mocht posten. ![]()
||
Citaat:
Vat het niet op als een verlies maar als een les. Hahaha... lekker dan ![]() Zolang 'ie niet op mij slaat. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Opmerkingen als p03p op Feedback zijn niet echt gewenst|Who told 20.000 Israeli's to stay home that day? Who Who Who?|http://chat.scholieren.com/onzin
bepaalde opmerkingen zijn niet op Feedback gewenst ![]() vraagt zich af wie die 20.000 Isrealiers verteld heeft om thuis te blijven die dag reclame voor de chat? ![]()
||
Citaat:
Tweede deel..? Geen idee... Laatste deel gaat over forummers die ze lief en zielig vind. Klaar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk DK topic vind jij het leukste? Sperzieboon | 26 | 14-02-2006 20:33 | |
Beleidszaken |
Over het wws en andere spellen owlbeer | 27 | 31-03-2004 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 |