Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ga zometeen dus gewoon eisen dat je engels leert..
||
Citaat:
![]() ![]() oh jah, ontopic sig, *gaat ff trug* the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires... wel cool, diepzinnig ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
koeklksklan is voor kaasnegers die jaloers zijn dat ze neit zo hoog kunnen springen als nba "niggas"
ik ben zelf blank, overigens. en ik haat mensen die discrimineren. die lach ik wel eens uit om hun domheid. daarom zheb ik aardig wat discriminerende vijanden, if you get the point ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik houd niet zo van die lange signatures, dus ik vind hem niet echt geweldig, ook omdat hij gedeeltelijk Engels is
![]() Maar dat van die Rock staat me wel aan, ik houd van mensen die van muziek houden en er een duidelijke mening over hebben (leve Alanis Morissette!!)
||
Citaat:
![]() Wat betekent je sig nou precies?????
||
![]() |
Citaat:
omg! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
werd toch ooit eens geband? (waarom eigelijk)?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk DK topic vind jij het leukste? Sperzieboon | 26 | 14-02-2006 20:33 | |
Beleidszaken |
Over het wws en andere spellen owlbeer | 27 | 31-03-2004 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Psychologie |
Slimmer worden Verwijderd | 41 | 31-12-2002 09:11 |