Oud 17-11-2002, 04:44
Snaak
Snaak is offline
Amsterdam - Op zondag 16 november j.l. heeft een nog onbekende bezorger rijdend de rechterschoen van 'n voorbijganger uitgetrokken, dit gebeurde doordat de bezorger rijdend met zijn achterwiel de hak van de voetganger aantikte met zijn achterwiel tijdens 't lopen, de man verklaarde dat hij door rood liep en de bezorger met 'm brede grijns op 'm af reed, hij denkt dat 't opzet was, van de bezorger ontbreekt elk spoor.

fake bericht, heb ik getyped, maar deze actie is mij gelukt vanavond, recht tegenover 't CS, en geheel per ongeluk, hij liep door rood en ik wou 'm laten schrikken, omdat ik toevallig 'n keer door groen reed...

maar de vraag: wat zouden jullie denken als je bovenstaand bericht in 'n krant zou lezen? meningen plz!
Oud 17-11-2002, 04:51
Snaak
Snaak is offline
ff voor de duidelijkheid, topic gaat dus over weggedrag van pizzabezorgers, wat vinden jullie dervan? rijden we echt zo erg?

als jullie met meningen komen zal ik me eigen mening geven
Oud 17-11-2002, 06:10
Cleopatraan
Cleopatraan is offline
Ik ben anders maar wat blij met mijn lekkere warme pizzatje
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 09:10
the tourist
the tourist is offline
Misschien komt het wat geloofwaardiger over als je de datum laat kloppen??

Het is vandaag zondag 17 november en gister was het zaterdag 16 november
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 13:21
Shock
Shock is offline
Ik zou er lekker om lachen, had ie maar niet door rood moeten lopen. Het weggedrag van een pizzabezorger heeft hier niks mee te maken, in dit geval hield ie zich toch aan de regels?
Oud 17-11-2002, 13:46
Tofke_H
Tofke_H is offline
Was je weer te snel?

Ik hoop niet dat zo'n dingen bij het serieus nieuws komen te staan in een krant, maar zo op een van de laatste pagina's.
Oud 17-11-2002, 13:55
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geinig, maar tis eigenlijk niet echt iets dat per se in de krant mot
Oud 17-11-2002, 14:59
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Misschien komt het wat geloofwaardiger over als je de datum laat kloppen??

Het is vandaag zondag 17 november en gister was het zaterdag 16 november
moest dus zaterdag 16 zijn inderdaad
Oud 17-11-2002, 15:01
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
Ik zou er lekker om lachen, had ie maar niet door rood moeten lopen. Het weggedrag van een pizzabezorger heeft hier niks mee te maken, in dit geval hield ie zich toch aan de regels?
in dit geval wel, daarvoor ging ik ook superdicht langs die gast,

maar jullie hebben dus geen klachten over weggedrag van pizzabezorgers?

mooi zo
Oud 17-11-2002, 15:05
Shock
Shock is offline
Citaat:
Snaak schreef:
in dit geval wel, daarvoor ging ik ook superdicht langs die gast,

maar jullie hebben dus geen klachten over weggedrag van pizzabezorgers?

mooi zo
neh ik heb nog nooit meer last van hen dan van andere bromfietsers gehad, mjah, het gros van de bromfietsers kan niet normaal rijden dus een deel van de pizzabezorgers zullen daar ook bij horen
Oud 17-11-2002, 15:23
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
neh ik heb nog nooit meer last van hen dan van andere bromfietsers gehad, mjah, het gros van de bromfietsers kan niet normaal rijden dus een deel van de pizzabezorgers zullen daar ook bij horen
bedoel je normaal in de vorm van verkeersregels overtreden of bedoel je de normaal van weten wat je doet met je fiets?

qua verkeersregels heb ik schijt aan alles, maar als ik iets wil doen wat kan, doe ik dat, als ik twijfel nie, ga geen vette risico's neme
Oud 17-11-2002, 15:36
Shock
Shock is offline
Citaat:
Snaak schreef:
bedoel je normaal in de vorm van verkeersregels overtreden of bedoel je de normaal van weten wat je doet met je fiets?

qua verkeersregels heb ik schijt aan alles, maar als ik iets wil doen wat kan, doe ik dat, als ik twijfel nie, ga geen vette risico's neme
asociaal weggedrag
Oud 17-11-2002, 15:59
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
asociaal weggedrag
zo'n mensen moeten ze van de baan houden is mho
Oud 17-11-2002, 16:25
Shock
Shock is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
zo'n mensen moeten ze van de baan houden is mho
jah is ook zo... denk dat er dan een stuk minder scootertjes zouden rijden in Nederland
Oud 17-11-2002, 16:26
cin-D
cin-D is offline
Muhahaha

nou de pizza bezorgers in Hilversum rijden niet echt netjes, je ziet ze bij de spoorbomen altijd schuin tussen de bomen door oversteken (als ze dicht zijn en er nog geen trein in de buurt is) ze snijden vaak mensen af maar verder achja..
gelukkig maar dat die pizzabrommertjes meestal niet zo hard kunnen
Oud 17-11-2002, 19:38
Verwijderd
stelletje sukkels.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 21:00
Jules
Jules is offline
Citaat:
Snaak schreef:

maar de vraag: wat zouden jullie denken als je bovenstaand bericht in 'n krant zou lezen? meningen plz!
wat een kutkrant.

en ik woon in een pizzabezorger-vrij dorp
Oud 21-11-2002, 15:14
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
asociaal weggedrag
jup, maar dat maakt 'n bezorger juist snel
Oud 21-11-2002, 15:49
Shock
Shock is offline
Citaat:
Snaak schreef:
tuurlijk, maar als iedereen dat zou doen, inclusief de mensen bij ons van de storingsdienst en vrachtwagenchauffeurs die snel iets moeten leveren enzo, dan denk ik niet dat er veel pizzabezorgertjes over zouden blijven
Oud 21-11-2002, 15:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Muhahaha

nou de pizza bezorgers in Hilversum rijden niet echt netjes, je ziet ze bij de spoorbomen altijd schuin tussen de bomen door oversteken (als ze dicht zijn en er nog geen trein in de buurt is) ze snijden vaak mensen af maar verder achja..
gelukkig maar dat die pizzabrommertjes meestal niet zo hard kunnen
g-sus girl?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:50
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Snaak schreef:

Veiligheid gaat voor. En het boeit mij niet echt als ik mn pizza 2-3 minuten later krijg.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:52
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
tuurlijk, maar als iedereen dat zou doen, inclusief de mensen bij ons van de storingsdienst en vrachtwagenchauffeurs die snel iets moeten leveren enzo, dan denk ik niet dat er veel pizzabezorgertjes over zouden blijven
belijk 't vanuit de bezorger: je zit op 2 wieltjes, je bent extreem wendbaar, heb goed overzicht (geen dooie hoek) je heb felle remmen en rappe accelleratie, en je bent zeer wendbaar... hoe zou je rijden als je onder druk staat?

met de auto heb je veel minder overzicht, en ben je minder wendbaar, ofwel dat kan niet eens laat ik maar niet over vrachtwagens beginne
Oud 21-11-2002, 15:54
Shock
Shock is offline
Citaat:
Snaak schreef:
belijk 't vanuit de bezorger: je zit op 2 wieltjes, je bent extreem wendbaar, heb goed overzicht (geen dooie hoek) je heb felle remmen en rappe accelleratie, en je bent zeer wendbaar... hoe zou je rijden als je onder druk staat?

met de auto heb je veel minder overzicht, en ben je minder wendbaar, ofwel dat kan niet eens laat ik maar niet over vrachtwagens beginne
nu heb je het over wendbaarheid, maar heb je ook al ns over kwetsbaarheid gedacht? doe dat dan eens
Oud 21-11-2002, 15:59
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
Veiligheid gaat voor. En het boeit mij niet echt als ik mn pizza 2-3 minuten later krijg.
da's 't probleem juist, 90% van de klanten denkt "hee ik heb honger en ben te lui om te koken, ik wil pizza, liever nu als over 10 minuten" face it, jij wacht liever 25 minuten als 'n uur toch? daarom moet ik altijd hard rijden, ook al 't rustig is, om te voorkomen dat mensen lang moeten wachten

en bij mij gaat veiligheid ook voor, na 'n jaar bezorgen heb ik zoveel verkeerservaring, als ik ruimte zie pak ik die, met marge van ong. 4 - 6 cm, ga ik twijfelen (ofwel gaat er 'n ander vervoersmiddel dichter als die 6 cm op me zittten doe ik die actie niet, en als ik zie dat 't niet kan ook niet (lo-gies)
Oud 21-11-2002, 16:02
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
nu heb je het over wendbaarheid, maar heb je ook al ns over kwetsbaarheid gedacht? doe dat dan eens
crash = stilstaan, ook met de auto, enkel de schade aan de bestuurder is *meestal* minder

maar als ik me brommer in de deur van de bestuurder boor, kan hij 'n zooi glas in s'n smoel verwachten, terwijl ik over 't dak 'n salto maak en op me buik neerkom

wie heb der dan meer schade?

qua snelheid is de brommer stukken voordeliger, omdat je door je betere overzicht en grotere wendbaarheid veel meer crashes kan voorkomen
Oud 21-11-2002, 16:04
Shock
Shock is offline
tuurlijk...

succes met je pizzabrommer, ik lees het binnenkort wel in de krant
Oud 21-11-2002, 16:06
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
tuurlijk...

succes met je pizzabrommer, ik lees het binnenkort wel in de krant
ik ga je nu heel gemeen omver lullen

ga 'n week pizza's bezorgen en e snapt wat ik bedoel
Oud 21-11-2002, 16:09
Shock
Shock is offline
Citaat:
Snaak schreef:
ik ga je nu heel gemeen omver lullen

ga 'n week pizza's bezorgen en e snapt wat ik bedoel
je kunt me een hoop vertellen, maar ik ga na een week bezorgen echt m'n eigen veiligheid (en eigenlijk nog belangrijker, die van anderen) niet in gevaar brengen omdat iemand anders z'n pizza 5 minuten eerder wil hebben hoor
Oud 21-11-2002, 16:11
Methuselah
Methuselah is offline
vriend van m'n zus is tegen de voorkant van 'n auto gereden, langs opzij

vloog ook 'gewoon' over de motorkap (dus nog niet eens over 't dak ) en brak z'n dijbeen op 3 verschillende plaatsen en kon 6 maanden niet lopen

ik lees geen Nederlandse kranten, maar als jij zo blijft voortrijden, wel, ik hoop dat je 'n goede engelbewaarder hebt...
Oud 21-11-2002, 16:26
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
vriend van m'n zus is tegen de voorkant van 'n auto gereden, langs opzij

vloog ook 'gewoon' over de motorkap (dus nog niet eens over 't dak ) en brak z'n dijbeen op 3 verschillende plaatsen en kon 6 maanden niet lopen

--- 't kan ook fout gaan idd.

ik lees geen Nederlandse kranten, maar als jij zo blijft voortrijden, wel, ik hoop dat je 'n goede engelbewaarder hebt...
ach, onkruid vergaat nie
Oud 21-11-2002, 19:48
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Atje85 schreef:
g-sus girl?
Yeah that's me
Oud 21-11-2002, 21:31
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Yeah that's me
It's me, Dutchy

Ontopic: tja, wat zou ik er van denken... ik zou t denk ik wel geloven, maar toch wel weer vreemd vinden dat zoiets gebeurd en dat het dan in de krant komt alsof het iets belangrijks is.
Een brugger fietste de schoen van een vriend van me eruit toen hij aan t oversteken was--> echt gebeurd, was wel grappig
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 10:11
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Was je weer te snel?

Ik hoop niet dat zo'n dingen bij het serieus nieuws komen te staan in een krant, maar zo op een van de laatste pagina's.
in de telegraaf is dit ander voorpaginanieuws
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 13:21
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Shock85 schreef:
je kunt me een hoop vertellen, maar ik ga na een week bezorgen echt m'n eigen veiligheid (en eigenlijk nog belangrijker, die van anderen) niet in gevaar brengen omdat iemand anders z'n pizza 5 minuten eerder wil hebben hoor
en voor goede tip dan ?
Oud 22-11-2002, 13:23
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Ze sloven zich uit, en rijden zonder armen of zonder benen enzo , maar zolang ik er geen last van heb, mogen ze dat van mij doen. Ik bestel btw nooit pizza, ik maak ze zelf
Oud 22-11-2002, 14:54
Tampert
Tampert is offline
blijkbaar is het te verwijten aan die mensen die een pizza bestellen en die hem snel willen hebben...

of aan die gekken die de doos achterop die brommer blijkbaar niet genoeg geďsoleerd hebben daqt de bezorger wel móét haasten...

En och. Of een pizzabezorger zich nu wel of niet doodrijdt zal me worst wezen. Het is alleen lullig voor dat omaatje dat hij/zij, net vootr te sterven, schept.
Oud 22-11-2002, 15:35
Verwijderd
hee dat was mijn pizza (alhoewel hij nu nog bezrogd moet worden )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten