Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb dat bijna niet, zelfs niet met voetbal. Ook niet als ik van vakantie terug kom ik als ik nederland binnen kom het gevoel heb: ik ben thuis. Heb ik eigenlijk pas als ik de stad binnen rij
|
trots.. niet zozeer dat ik overal maar wat blij loop te verkondigen dat ik Nederlandse ben, want dit land kent ook zijn gebreken. Maar ik mag zeker niet klagen
![]() Met schaatsen (de enige sport die ik volg) ben ik wél vrij trots ![]() En tegenover Belgen die het zo ontzettend voor hun eigen land opnemen wil ik het ook nog wel eens overdrijven ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Nee, helemaal niet eigenlijk... ik vind Nederland nou ook niet echt een mooi land of weet ik veel wat. Maar ik zou niet in een ander land willen gaan wonen ofzo, maar dat heeft niets met Nederland zelf te maken. De enige reden daarvoor is dat ik mijn familie en vrienden niet wil missen...
|
eigenlijk best wel
![]() Wat betreft sporten wel (voetbal, schaatsen, volleybal enzo) En verder gewoon 'het landje', ik zou echt niet ergens anders kunnen wonen. (Nou ja, voor ff wel, maar niet te lang). Khou wel van de nuchterheid enzo ![]()
|
trots? nej
niet dat ik een hekel aan Nederland heb, maar er zijn wel een aantal dingen waar ik niet al te trots op kan zijn (begin al bij de politiek...)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|