Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
ik heb 1 x eerst heeeeeel veel gezopen, en toen een joint gerookt...
Ben de HELE NACHT ziek geweest..en heb alleen maar gekotst en alles...echt verschikkelijk! heb me de rest van het weekend beroerd gevoeld.. Maar andersom trek ik wel...eerst blowen en dan aan de alcohol... ![]() ![]() x |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een keer wiet gerook terwijl ik de mazelen had (schijnt ook alcohol in te zitten) en toen voelde ik helemaal niks.
Ik werd de volgende ochtend wel met een fuckin kater wakker, maar wat wil je met de mazelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
tja het kan zeker kheb het 1 keertje gehad maar kvoelde me toen niet echt je van het kscheen er ook heel bleek uit gezien te hebbe enzow ma dah was gelukkig snel weer over dak me niet zo heel lekekr voelde en toen voelde ik me kei goed....
||
![]() |
Citaat:
't gaat absoluuuuut niet samen!!! Als je al niet die avond in de plee...of nog erger...op de schoot van iemand anders (ERVARING!)..alles er mega uitkotst, doe je dat wel de volgende ochtend als je probeert je bed uit te komen! TIP: NIET DOEN!!! Greetzzz! |
![]() |
|
![]() |
ach het kan wel je moet alleen je grenzen weten (daar kom je vanzelf achter als je te ver gaat)
ik ben regelmatig stronken kvind het altijd superrelax maar ik zuip altijd eerst en blow dan pas daarna hoef ik niet veel meer te zuipen (max. een flesje of 5 ofzo) als ik eerst blow en het dan op een zuipen gooi dan gaat het een kratje goed maar daarna ![]()
|
![]() |
als je maar genoeg zuipt en blowt dan kan je er vanzelf wel een keer tegen.
een paar jaar geleden moest ik elke maand wel een keer kotsen omdat ik net iets teveel had genomen. Tegenwoordig niet meer. Moet ik daar blij om zijn???????? Tolerantie heet zoiets, betekend dat je lichaam eigenlijk gewoon verslaafd is en je steeds meer nodig hebt.
|
Verwijderd
|
bij mij ging ut voral de eerste keer heel erg verkeerd... (in de trant van 4 uur kotsen achter elkaar)
maar het kan best.. als je van allebei je grenzen kent... maar op zich zou ik het niet combineren.. is zonde.. heft elkaar een beetje op.. meestal als ik volijk ben wil ik drinken \en blowen... vooral in de zomer.. maar ik doe het allebei haast nooit.. hou niet van niet te weten wat ik doe.. ben liever nuchte... heb ik ok lol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je moet alleen oppassen dat je niet teveel drinkt.. iedereen heeft idd zijn eigen grenzen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij een vriendin van me ging het behoorlijk fout die heeft de hele n8 gekotst ![]() en ik maar lachen... want ik had nergens last van
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
k heb het er wel moeilijk mee gehad... eerst vet veel zuipen en dan gaan blowen. Tis ook nog best vaak fout gedaan
![]() t kan nou allemaal door mekaar
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Smaak van sperma cheriff | 65 | 03-12-2010 23:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Red het land, sta drugs toe Verwijderd | 23 | 25-05-2010 22:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groepsverkrachtingen :s Gatara | 324 | 27-12-2004 19:46 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |