Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
NOg meer frustraties.......ik moet gewoon nog 1,5 week wachten tot de vakantie.......dat zijn nog 11 nachtjes voordat ik weer op mijn snowbaord kan staan.
Dat duurt me echt te lang hoor ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
genoeg hier : http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=375108
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet nog minstens 2 PO's afmaken deze week, waar ik nog zo goed als niks aan gedaan heb, ik kan een CD niet vinden, ik ben verkouden/ziek als een gek ventje, moet zo nog naar school waar ik helemaal geen zin in heb. T klinkt misschien allemaal niet zo erg maar ik ben er goed ziek van :/
|
![]() |
|
Verwijderd
|
precies wat ik nodig had
![]() ik werd vanochtend om 7:45 gewekt, had me gruwelijk verslapen (school begint om 8.20), dus ik loop te stressen. kom ik op tijd op school, vallen de eerste 2 uur uit en niemand is zo sociaal geweest het even tegen mij te zeggen! bahbah. nu zit ik dus thuis me te vervelen, ik kan moeilijk nu nog gaan slapen... |
![]() |
|
O pulchrissima puella, orbis candidissima terrarum, compositissima feminarum omnium, mi amor, da mihi ora tua genasque russeas et O quo luscitiosus sum, cum te video, tuam pulchritudinem aspicio, oculi mei non iam vident. Tum dicebas te me velle, cum repeto tempus illud, labitur ex oculis nunc quoque gutta meis!
|
![]() |
|
loop al 2 maanden met last van mn maag.
sinds 4 weken is t zo erg dat ik er zwaar door word belemmerd in mn dagelijkse dingen k heb nu medicijnen maar die werken natuurlijk niet gelijk en ik word er ook nog ewens heel erg lamlendig door kon nu door die combi vandaag alweer niet naar school, terwijl ik eingelijk heel graag wil omdat ik anders zo ontiegelijk veel mis ![]()
|
waarom staat niet alles in me Ingrediënten dictaat, nu meot ik godver alles opzoeken op internet en dat terwijl elke 10 seconden explorer vast loopt! En waarom zijn alle lieve, leuke, gezellige, grappige en knappe jongens BEZET?
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vertaling: O zeer mooi meisje, fonkelendst van de hele wereld, samengesteldst van alle vrouwen, mijn liefde, geef mij jouw lippen en je rode wangen, en O hoe blind ben ik; wanneer ik je zie, wanneer ik jouw schoonheid aanschouw, zien mijn ogen niet meer. Toen je zei dat je me wilde, wanneer ik terugdenk aan dat moment, biggelt ook nu een traantje uit mijn ogen!
|
![]() |
|
OK ik ben nie ech gefrustreerd op dit moment maar goed ik schrijf nu op wat me ten binnen schiet:
"Die stomme computers hier op school gaan heel langzaam, alleen maar op mijn profiel en bij anderen niet! Ben al 1000x naar de IT-dienst geweest maar die kunnen er nix aan doen tis heel frustrerend in plaats van een half uur per dag op school surf ik een uur op school" ![]() "Ik kan dan wel thuis gaan forummen/internetten waar alles veel sneller gaat maar dan denkt mijn ma weer van: ach zijn schoolwerk lijdt eronder!" ![]() "Ik heb NOG STEEDS geen MSN op school!" ![]() "Mijn cluppie gaf vrijdag in de blessuretijd de overwinning uit handen van 2-1 werd het 2-3! Heel dom! ![]() ![]() "Ik wilde vandaag lekker groepswerk doen op school maar de anderen willen niet, nu motten we volgende week misschien gaan ploeteren om het af te krijgen voor volgende week vrijdag!" ![]() En toch voel ik me prima ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
maar dat komt vanzelf wel zo'n beetje ![]() |
![]() |
|
stomme ib-groep die me niet laat aanmelden bij de TU-delft voor volgend jaar (ja ik ben te laat
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vreemd, nooit geweten...
|
Ik moet eigenlijk een presentatie voorbereiden maar dat wil dus totaal niet lukken, ik moet nog mijn aardrijkskunderepetitie leren maar het lukt niet. Ik kan mijn presentatie niet uitprinten want de inkt is op, ik moet de hond uitlaten, nog meer huiswerk maken en tot overmaat van ramp zit mijn zusje te zeuren.....
|
frustratie 1: nog 8 toetsen, 2 PO's en 6 HD maken in 1,5 week...
aarrggh, waarom kan ik niet plannen??! frustratie 2: had alleen het 3e en 6e les vandaag terwijl 'k het 2e op school stond zonder iets van huiswerk om te maken. (en kheb zat: zie frustratie 1).
||
![]() |
Citaat:
edit, link : http://www.crystalnewmedia.com/gridlock/gridlock.html
||
Citaat:
|
k heb al sinds vanchtend t gevoel dat er iets vast zit in mn slokdarm
![]() als ik nog niet een misselijk gevoel hád, zou ik het daar door krijgen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
frustraties Bongalientje | 44 | 17-04-2007 19:00 | |
ARTistiek |
MegaN Captain N | 89 | 03-01-2004 00:04 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
hey man niemand geeft antwoord----aub halilo | 7 | 27-10-2003 14:26 | |
Flora & Fauna |
het 'UIT JE FRUSTRATIE OP ANDERE HUISDIERENBEZITTERS' topic Verwijderd | 27 | 26-08-2003 13:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
Frustratie-topic Roos | 64 | 26-06-2002 17:42 |