Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Daarbij komt, in het egocentrisme wordt het ik niet beschouwd als centrum van de eigen subjectieve werkelijkheid, maar het ik wordt beleefd als het absolute middelpunt van de objectieve werkelijkheid. De eigen persoon wordt dus opgevat als de zaak waarom de hele wereld draait. Egotripperij kan daar dus onder vallen. Echter hoeft egocentrisme niet per definitie onder egotripperij te vallen. Egotrippen slaat meer op de verheerlijking van je zijnde als zijnde zodanig, dit tijdens een kortstondige periode (vandaar ook '...trippen' in het werkwoord). Aldus de interpretatie van Uncle_Sam.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb twee jaar latijn en grieks gedaan en dit is bijna het enige dat ik nog weet. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
plèp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gezelligheid alom..
Ik heb al eens eerder getracht mijn vocabulaire van dusdanige aard te laten zijn om hier een perfect geformuleerde zin te fabriceren. Tot mijn grote spijt en ongenoegen is dit me tot dusver niet in zijn totaliteit gelukt. Het is natuurlijk een grote vanzelfsprekendheid dat ik geen vocabulaire hoef te gebruiken om aan jullie te projecteren dat mijn levenswijze alles is in vergelijking met die nutteloze en vooral nietige arbeiders-mentaliteit die jullie trachten te evenaren. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|