| Advertentie | |
|  | |
|  17-03-2003, 21:26 | ||
| Citaat: 
  (niet over het VRIENDINNETJE van een BEKEND iemand...) ontopic: idd Nare man misschien wel als advocaat ofzo in één of andere zaak. 
	__________________ Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis. | ||
|  17-03-2003, 22:45 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 En er zijn natuurlijk ook wel nare linkse mensen. Kijk maar naar Rosenmöller, die kwam ook niet altijd even tactvol en vriendelijk uit de hoek.   | |
|  18-03-2003, 00:34 | |
| 

Verwijderd

| 

ik zie mezelf trouwens later als een complete mislukkeling.  Alles hebben als ik 30 ben,vrouw,kinderen,prachtig huis,geweldig bedrijf,leuke vrienden aan de alcohol raken , iedereen en alles verliezen de komende 40 jaar later rondhangen op het centraal station.. Ben ik heel serieus in .   | 
|  18-03-2003, 00:39 | ||
|   | Citaat: 
 Ik heb haast medelijden met je   | |
|  18-03-2003, 07:40 | ||
| Citaat: 
  hehehe dan neem ik wel een abonnement  haha   
	__________________ Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! | ||
|  18-03-2003, 08:59 | ||
| 

Verwijderd

| Citaat: 
 | |
|  18-03-2003, 11:36 | ||
| Citaat: 
  wel een hele grote die precies aan de binnenkant van een deur past ofzo  en geen nietjes op verkeerde plaatsen   
	__________________ Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot! | ||
|  | 
| Topictools | Zoek in deze topic | 
| 
 | 
 |