Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij wilt niet bij 'een groepje' horen maar dan mogen ze je ook niet vreemd vinden dat je dat niet wilt? En dan verbaasd gaan doen: 'wie zijn 'ze'? wat is een groepje, waarom? Get a life. *als ik zo vrij mag zijn mijn ruwe mening te uiten
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou je vreemd gevonden moeten worden als je niet bij een groepje wilt horen? ![]() En die vraag was, omdat ze niet snapte waar diegene die dat zei op doelde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mensen zijn schapen, ze hebben elkaar nodig. Er zal altijd wel groepvorming ontstaan. Omdat je gewoon iets deelt en wilt delen...
|
ik geloof niet in groepjes...ik geloof dat je vriendne hebt, en mensen die vriendin kunnen worden en mensen die dat niet kunnen...wanneer je in een klas zit met vrienden word je te snel als een groepje of kliekje gezien...wil niet zeggen dat dat ook zo bedoeld is...
||
![]() |
Citaat:
Leuk toch om mij een groep te horen en daarmee een 'wij' gevoel te hebben. Ik hoor bij een groep die tien leden heeft. De smurfen ![]() Das gewoon leuk. We gaan samen uit, gaan samen op vakantie, zitten bij elkaar op school blablabla. En nee, niet iedereen kan zomaar een smurf worden. Bovendien heb ik absoluut geen hekel aan andere 'groepjes'. Heb ook vrienden buiten de smurfen. Boeie! Dat heeft gewoon niks met 'erbij horen' te maken. Dus ik snap niet wat daar 'annoooooying' aan is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb vroeger gemerkt dat, juist als ik enorm mijn best deed ergens bij te horen, dat juist averechts werkte
![]() Vanaf het moment dat ik gewoon weer mezelf was, kwamen de mensen wel naar mij toe ![]()
|
ik ga met bijna iedereen in mijn klas redelijk veel om (maar in mijn klas zitten ook maar 18 mensen), alleen met sommige mensen ga ik meer om dan met anderen. Dus wij vormen ook een soort groepje, van een stuk of 6 mensen, maar het is niet zo dat we ons beter voelen dan anderen. Nouja, alleen een klein beetje beter dan al die kijk-ons-eens-goed zijn mensen...
|
![]() |
mijn klasgenootjes willen allemaal vrienden zijn met mij, want ik ben een jaar ouder dus ik ben stoer.
mjah, ach, mij interesseert die groepjesvorming niet zo. ik werd eerst altijd overal van buitengesloten, zelfs leraren schonken geen aandacht aan mij en dat beviel me prima. ik heb vrienden zat buiten mn klas dus ik hoef niet perse bevriend te zijn met mn klasgenoten.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb ook het idee dat mensen me mogen omdat ik gewoon ben wie ik ben, k word gewoon in m'n waarde gelaten. Sommigen zouden me zelfs raar aankijken als ik me aan hen aan zou passen
||
Citaat:
![]() in dit wazige dorpje heb je het ook met bepaalde strengere kerkgemeenschappen, hoor je er niet bij, dan zit je fout... zelfde probleem
||
Citaat:
Ook in mijn klas is het zo. Ook na 2 jaar een andere school, ook dit keer weer 2 jaar klote jaren. Ik denk na met wat ik doe en hoe ik dingen aanpak maar maakt niet uit ze komen alleen naar je toe als ze hun huiswerk niet afhebben of als ze het ff niet meer snappen en jij wel. Ik ken alleen via MSN mensen die normaal tegen me doen en me accepteren zoals ik ben. Want eigenlijk worden we gewoon niet geaccepteerd. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben, want zo voelt het wel. En problemen lossen zich pas op als jij je helemaal moet veranderen om wel geaccepteerd te worden en dat is niet de goede manier!!! Zij moeten je accepteren zoals je bent en verdergaan dan die f*cking buitenkant!! |
![]() |
|
![]() |
Het interesseert mij niet echt. Ik ga dan ook met verschillende groepen mensen om.
Bij mij in de klas zijn er wel verschillende groepen, maar zover ik weet (weet ik eigenlijk wel zeker) is er niemand die bij een andere groep zou willen horen. Er zijn niet veel ruzies ofzo, maar iedereen is gewoon heel verschillend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hoeft maar even te kijken naar iemand uit mijn klas en gelijk: Wat kijk je!! Ze zijn echt zo zielig. Maarja tegen houden kan je het niet daarvoor zijn ze echt puber... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zit met nogal rustige mensen in de klas (vwo, daar zal het aan liggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zit in een VMBO klas en het is dat mijn niveau qua leren laag is maar anders had ik er ook niet tussen gezeten. Maar je merkt wel het verschil. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Straal uit dat Moslimjeugd erbij hoort Foresight | 133 | 05-05-2006 20:35 | |
Psychologie |
ik wil erbij horen, maar t lukt niet, dus t hoeft voor mij ook niet meer! HelpMePlease | 2 | 08-07-2003 10:54 | |
Verhalen & Gedichten |
ik wil erbij horen, maar t lukt niet. HelpMePlease | 13 | 07-07-2003 19:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
vreemde eend ranonkel | 32 | 15-05-2003 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[betoog] Eenzaamheid Ieke | 0 | 29-11-2002 14:56 | |
De Kantine |
Het nut van webcams Mr.Oizo | 24 | 01-06-2002 13:53 |