Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, ze zullen dan eerder GR's van school geven dan dat ze gaan resetten... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zouden eigenlijk al die GR's door kabeltjes aan moeten sluiten op 1 "hoofd"-GR zo dat, als daar alles gewist wordt, ook automatisch alles op de aangesloten GR's gewist wordt ![]() Dát zou pas handig zijn ![]() |
![]() |
|
Bij ons gaan de geruchten dat ze wel gereset worden voor het examen en onze docenten weten ook WEL hoe het moet. Ik weet het alleen zelf niet. Mijn oplossing: de baterijen er een poosje uithalen.
||
Citaat:
![]() Moppie |
![]() |
||
Citaat:
|
Hij word niet gereset. Vorig jaar examen gedaan en er ook van alles in gezet. En hij is niet gereset. Verder mag je hem niet bij economie gebruiken. Bij m&o weet ik het niet. Bij wiskunde, natuukunde en scheikunde wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dannog, het scheelt gewoon veel tijd een programmaje formules te laten uitrekenen... ook minder kans op rekenfouten (Als je tenminste erin kan programmeren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar dannog, het scheelt gewoon veel tijd een programmaje formules te laten uitrekenen... ook minder kans op rekenfouten (Als je tenminste erin kan programmeren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wij hebben zo'n leuk examenkrantje gekregen. je mag je GR gebruiken bij wiskunde, scheikunde en natuurkunde (dus niet bij Economie en M&O), en je mag je programma's laten staan.
![]()
|
nee, wordt niet gewist, dus je kunt tijdens je examen rustig snake gaan zitten spelen
![]() bij economie en M&O is de GR niet toegestaan en wat betreft het volkalken van formulekaarten: bij ons leggen ze gewoon nieuwe exemplaren neer op je tafel bij je examen, dus die van jezelf mag je niet eens gebruiken
|
het is zelfs verboden die dingen te wissen (door leraren dan, zelf mag natuurlijk altijd
![]()
||
![]() |
Citaat:
Is ook wanneer ik woordjes moet leren, wanneer ik de moeilijke woorden 1x opschrijf zijn ze niet zo moeilijk meer. :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wij krijgen trouwens ook geen schoolbinas, die moet je bij ons gewoon een dag voor het examen inleveren en dan wordt hij gecontroleerd op bijgeschreven dingen wel een beetje lastig dat we dan de dag voor het examen niet kunnen leren met binas maar kga er van uit dat ik alles dan al weet natuurlijk en ik geloof dat we ook wel gekopieerde delen van de binas krijgen Bij MenO mag je volgens mij geen gr dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bij onze toetsen en tentames mogen we dat ding gewoon gebruiken.........bij wiskunde , economie en m en o.......alles..........lekker handig en iedereen op school plant dat ding ook vol. met het examens mag je alleen een gr bij wiskunde gebruiken...voor economie en m en o krijg je een simpel ding dat niks omvat............en het kan best zo zijn dat iedereens rekenmachine gewist wordt.............maar nu nog een tip.....niet dat ik het zelf doe denk ik........
TIP: ZORG DAT JE TWEE GR'S TOT JE BESCHIKKING HEBT EN LAAT ER 1 WISSEN (WAAR NIKS IN STAAT) EN HAAL BIJ JE TAFELTJE DE VOLLE UIT JE TAS OF BROEKZAK....EN STOP DE LEGE WEG. IS JE GR ZOGENAAMD GEWIST MAAR HEB JE TOCH EEN VOLLE BIJ DE HAND WAAR ZE TOCH NIET IN ZULLEN KIJKEN.....OLE ralph
|
nee, gewoon lenen van een ander..........in nl heeft niet iedereen tegelijk examens en anders heeft een broertje of zusje er wel 1 als hij of zij in de 4 of 5 zit..........en anders wordt je vrienden met iemand uit een lagere klas of ben je dat al en vraag je dan om zijn rekenmachine...........er zijn genoeg gratis manieren.....
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
betrapt op spiekbrief S.E priceless | 75 | 27-12-2004 13:19 | |
Eindexamens 2004 |
Het gebruik van de Grafisch Rekenmachine. heavinly | 107 | 19-05-2004 09:16 | |
Eindexamens 2003 |