Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
't is iemands avatar.
![]() I kvoel me 'n beetje schuldig ik lul teveel zonder iets toe te voegen. Daarom ben ik lief geweest en heb ik 'smokey eyes' ingevuld bij google. Toen kreeg ik dit: http://www.bet.com/articles/0,,c3gb2096-2753,00.html Veel plezier ermee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k zeg gewoon da'k moe ben. m'n moeder is niet 8erlijk maar zij vraagt er niet naar en ik begin er nie over |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mooie zwarte rand om je ogen trekken met een dik en vrij vet potlood, flink laten uitlopen bij je buitenste ooghoeken. Je kan t ook bij de binnenste ooghoeken doortrekken, maar dat staat niet bij iedereen mooi. Je kan ook onder je onderste wimperrand een gouden randje trekken, kan erug romantisch staan.
dan doe je mooie donkergrijze oogschaduw op, donker en naar licht laten overlopen. En natuurlijk heleboel zarte mascara. Wel oppassen voor het ik-heb-mijn-ogen-dichtgekit-effect. maar als je het goed doet: supermooooooi
||
Citaat:
bij mij op school is een groep bruggers (12, 13 en 14) die al blowen en drinken.. sinds een maand ofzo gaan wij (4e en 5e klassers) best veel met ze om.. ik ga ze echt niet zeggen dat ze niet mogen blowen, als ik een jointje opsteek mogen ze een trekje van mij, en als zij er een draaien, krijg ik een trekje van hun.. verbieden kan je het toch niet... laat mensen lekker doen wat ze willen, als je ze toch niet kan tegenhouden.. (en dat kan maar heel zelden wél..) !!!! *sorry, moest ff mn frustratie kwijt..*
|
Ik vind het alleen dom dat er zoveel jonge kinderen rond lopen die al xtc hebben geslikt en weet ik veel wat voor troep.
De meeste doen het om er bij te horen. Ze weten vaak niet wat de gevaren van zijn. Drugs kan je ook ''veilig'' gebruiken. Maar de meeste van 14 weten dat niet, en het is zowieso dom om het te gebruiken. Het is mijn mening maar ze mag het zelf weten kep nooit gezegt dat ze dat niet mag. Drugs tasten je denkvermogen aan piercings niet. En ik heb er echt over na gedacht voordat ik een piercing nam de gevaren etc. Piercings zijn geen drugs... maare om ff ontopic te gaan volgens mij heb je al genoeg uitleg gehad hoe het moet ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
make up Verwijderd | 128 | 28-12-2005 19:39 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Topmodel 2 Balance | 500 | 18-10-2004 22:11 | |
Lifestyle |
Welke kleur make-up zet je het meest!? Orlygirl66 | 108 | 25-04-2004 13:56 | |