Oud 02-04-2003, 18:33
Miss 666
Miss 666 is offline
De discussie die al zo lang gaat maar waar ik nog steeds niet aan uit ben:
Ze zeggen zo vaak uiterlijk speelt geen rol. Of als je moet kiezen tussen een knappe man maar die slecht voor je is of een lelijke man die goed voor je is. dat slaat toch ammel nergens op. kijk je lover hoeft niet de knapste te zijn maar je moet er toch wel een beetje trots op kunnen zijn ook qua uiterlijk.
dus ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
Big Kiss Miss 666

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 18:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2003, 18:38
Miss Helena
Miss Helena is offline
Natuurlijk is t leuk als je lover r n btje goed uitziet Maar toch heb ik liever dat ie me goed behandelt, eerlijk is, dan dat ie r goed uitziet. Daar ben k trotser op, dan t uiterlijk.
Oud 02-04-2003, 18:41
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 19:33:
De discussie die al zo lang gaat maar waar ik nog steeds niet aan uit ben:
Ze zeggen zo vaak uiterlijk speelt geen rol. Of als je moet kiezen tussen een knappe man maar die slecht voor je is of een lelijke man die goed voor je is. dat slaat toch ammel nergens op. kijk je lover hoeft niet de knapste te zijn maar je moet er toch wel een beetje trots op kunnen zijn ook qua uiterlijk.
dus ik ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
Big Kiss Miss 666
Op het sexualiteits forum is hier al een topic over, kijk daar maar eens wat er allemaal op gereageerd wordt.
Oud 02-04-2003, 18:43
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 02-04-2003 @ 19:38:
Natuurlijk is t leuk als je lover r n btje goed uitziet Maar toch heb ik liever dat ie me goed behandelt, eerlijk is, dan dat ie r goed uitziet. Daar ben k trotser op, dan t uiterlijk.
ja dat snap ik zeker wil ik ook iemand die me goed behandeld maar het is toch niet perse of of.
Verwijderd
Citaat:
Ze zeggen zo vaak uiterlijk speelt geen rol.
'Ze' zeggen zoveel. En meestal is het gelul. Lees mijn reactie en mening over dit onderwerp in het Uiterlijk-topic op Seksualiteit.
Met citaat reageren
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 02-04-2003 @ 19:38:
Als ik wil aanhalen hoe goed mijn vriendin is, dan doe ik dat niet over uiterlijkheden, maar over wat ze voor me heeft gedaan, wat ze heeft gemaakt en zulke zaken. Dus toch innerlijk. (je moet haar tekeningen eens zien joh, mijn kamer hangt er al vol mee )

Overigens ziet ze er wel heel goed uit hoor, dus dat is niet de reden.

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 18:45.
Met citaat reageren
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
my point of view:

Uiterlijk is de eerste indruk. Voor de rest speelt hij geen rol. Vanaf je op iemand verliefd bent,vind je die persoon enorm mooi/knap, of je dat daarvoor nu vond of niet.
Met citaat reageren
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 19:41:
Op het sexualiteits forum is hier al een topic over, kijk daar maar eens wat er allemaal op gereageerd wordt.
niet gezien kun je me zeggen hoe die topic heet??
Oud 02-04-2003, 18:53
Gothic
Gothic is offline
Uiterlijk is natuurlijk belangrijk. In een relatie hoort seks en ik kan geen seks hebben met iemand die ik totaal niet aantrekkelijk vind... Knap, niet nodig, maar natuurlijk is uiterlijk belangrijk, alleen wat ik mooi of leuk vind, kan iemand anders weer lelijk vinden
Oud 02-04-2003, 18:58
Verwijderd
erg belangrijk.

klinkt vreemd, maar om een relatie tot stand te krijgen, ga je niet meteen kijken (en zeker in een disco oid niet) naar de persoonlijkheid.

ik denk dat ik het goed verwoord als ik zeg:

Ik wordt verliefd op iemand's uiterlijk, ik val voor iemands persoonlijkheid
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:01
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Miss 666 schreef op 02-04-2003 @ 19:43:
niet gezien kun je me zeggen hoe die topic heet??
Topic naam onder sexualiteit: "Waarom zit iedereen altijd zo te hameren op uiterlijk?"

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 19:04.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:04
Miss 666
Miss 666 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 20:01:
Topiv naam onder sexualiteit: "Waarom zit iedereen altijd zo te hameren op uiterlijk?"
owkeej thnx!
ga ik ff checken!!
Oud 02-04-2003, 19:06
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 02-04-2003 @ 19:58:
erg belangrijk.

klinkt vreemd, maar om een relatie tot stand te krijgen, ga je niet meteen kijken (en zeker in een disco oid niet) naar de persoonlijkheid.

ik denk dat ik het goed verwoord als ik zeg:

Ik wordt verliefd op iemand's uiterlijk, ik val voor iemands persoonlijkheid
Met "je", bedoel je hopelijk, jezelf en niet per definitie ieder ander... lees voor uitleg wat ik heb geschreven bij het topic in sexualiteit... ergens aan het eind van de eerste pagina.(om het zoeken te vereenvoudigen)
Oud 02-04-2003, 19:38
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Iedereen die beweert dat het uiterlijk totaal onbelangrijk is, liegt waarschijnlijk...

Iemand hoeft niet superknap of wat dan ook te zijn, maar je moet je er toch op 1 of andere manier tot aangetrokken voelen? Je gaat toch niet met iemand zoenen die je absoluut a-aantrekkelijk vind...
En bovendien denk ik dat aantrekkelijkheid iets anders is als knap zijn.
Oud 02-04-2003, 19:42
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Uiterlijk is zeer belangrijk, want als je partner geen uiterlijk zou hebben, dan kun je hem\haar niet makkelijk herkennen in het dagelijkse leven.
Dus het hebben van een uiterlijk is vrijwel noodzakelijk in een samenleving als deze.
Oud 02-04-2003, 19:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 02-04-2003 @ 20:42:
Uiterlijk is zeer belangrijk, want als je partner geen uiterlijk zou hebben, dan kun je hem\haar niet makkelijk herkennen in het dagelijkse leven.
Dus het hebben van een uiterlijk is vrijwel noodzakelijk in een samenleving als deze.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:52
knijtert!
knijtert! is offline
Er word vaak gezegt innerlijk is belangerijker als uiterlijk in een relatie... Waarom hebben "knappere" mensen dan veel vaker een vaste Relatie als een "lelijkere"?
Oud 02-04-2003, 20:11
Verwijderd
@knijtert: omdat... omdat... heee, dat is helemaal niet waar als het al zo is, dan is het omdat er nog altijd oppervlakkige mensen zijn, en omdat knappe mensen vaak wat meer zelfvertrouwen hebben en dus gemakkelijker op iemand afstappen en diegen versieren.

Ik vind uiterlijk niet megabelangrijk, ik wordt verliefd op iemands innerlijk. Neemt niet weg dat als iemand echt afstotelijk is, ik niet verliefd op diegene wordt, maar er is weinig kans dat ik je afstotelijk vindt.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
(8) If everybody looked the same (8) we'd get tired of lookin' at each other (8)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:00
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-04-2003 @ 21:15:
(8) If everybody looked the same (8) we'd get tired of lookin' at each other (8)
op het sexualiteits forum staat een mooie afsluiter voor de vraag: Hoe belangrijk is uiterlijk"... denk dat die wel zal voldoen.
Oud 02-04-2003, 21:05
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik vind uiterlijk vrij belangrijk,
niemand wil met een voor hem of haar lelijke vriend of vriendin rond lopen.. gelukkig vind niet iedreen dezelfde mensen knap en kan je dus altijd wel iemand vinden waarbij jij je prettig voelt en die jij knap vind tertwijl anderen dat niet vinden. en dat hoeft ook niet zolang jij maar gelukkig bent toch ?

vergelijkingen van lelijke vrouw die lief aardig enz is of knappe vrouw die da niet is vind ik ook beetje onzin.. je wil geen van beide toch ? teminset ik heb liever van allebei wat
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:25
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 02-04-2003 @ 22:05:
ik vind uiterlijk vrij belangrijk,
niemand wil met een voor hem of haar lelijke vriend of vriendin rond lopen.. gelukkig vind niet iedreen dezelfde mensen knap en kan je dus altijd wel iemand vinden waarbij jij je prettig voelt en die jij knap vind tertwijl anderen dat niet vinden. en dat hoeft ook niet zolang jij maar gelukkig bent toch ?

vergelijkingen van lelijke vrouw die lief aardig enz is of knappe vrouw die da niet is vind ik ook beetje onzin.. je wil geen van beide toch ? teminset ik heb liever van allebei wat
Euhm... niemand wil met een voor hem of haar lelijke vriend of vriendin rond lopen... euhm... omdat hij dan bang is dat anderen dat zien en hem uitlachen??? Ik hoop dat je dit daar niet mee bedoeld.
Oud 02-04-2003, 21:34
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Oud 02-04-2003, 21:49
wissie
wissie is offline
Karakter is belangrijker dan uiterlijk. Er is een verschil tussen aantrekkelijk en knap. Iemand moet verzorgd zijn en aantrekkelijk voor mij, knap hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:51
Bright Halo
Bright Halo is offline
Ik voel me aangetrokken tot het uiterlijk, maar val voor het innerlijk.

Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 21:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 00:37
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 02-04-2003 @ 22:25:
Euhm... niemand wil met een voor hem of haar lelijke vriend of vriendin rond lopen... euhm... omdat hij dan bang is dat anderen dat zien en hem uitlachen??? Ik hoop dat je dit daar niet mee bedoeld.
je snapt het denk ik verkeerd..
als jij een meisje echt lelijk vind, zou je er dan toch voor kunnen vallen ?
vaak is het namelijk de 1ste blik die veeel bepaald, ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik best kan afknappen op uiterlijk.. ik zeg niet dat die persoon dan niet aantrekkelijk is, maar voor mij is die dat dan niet terwijl iemand anders er bijvoorbeeld heel blij mee kan zijn
dat ze je uitlachen of zien lopen maakt niet uit, de persoon waarmee je loopt zal voor jouw op een of andere manier toch aantrekkelijk zijn, ik geloof niet dat mensen 100% op karakter kunnen vallen
Oud 03-04-2003, 01:06
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 03-04-2003 @ 01:37:
je snapt het denk ik verkeerd..
als jij een meisje echt lelijk vind, zou je er dan toch voor kunnen vallen ?
vaak is het namelijk de 1ste blik die veeel bepaald, ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik best kan afknappen op uiterlijk.. ik zeg niet dat die persoon dan niet aantrekkelijk is, maar voor mij is die dat dan niet terwijl iemand anders er bijvoorbeeld heel blij mee kan zijn
dat ze je uitlachen of zien lopen maakt niet uit, de persoon waarmee je loopt zal voor jouw op een of andere manier toch aantrekkelijk zijn, ik geloof niet dat mensen 100% op karakter kunnen vallen
Hehe, okee, this maar goed dat het niet zo is als dat ik dacht, denk ik , want aan mensen die meer geven om andermans meningen dan om hun eigen meningen... daar heeft niemand echt veel aan... maar kom, genoeg daarover.

100% op karakter vallen zal inderdaad niet snel gaan, bedoel... als iemand eruit ziet als een aap, maar nog wel het geheugen en de hersenen van een mens heeft... denk ik toch dat ik daar niet voor zou vallen. (met aap, bedoel ik niet een mens zo lelijk als een aap, maar bedoel ik in dit voorbeeld daadwerkelijk een aap)

En als je hierover nadenkt, denk ik dat inderdaad niemand 100% op karakter en innerlijk valt. (mijn voorbeeld mag misschien aan de extreme kant zijn, maar het is maar om een voorbeeld te geven)
Oud 03-04-2003, 07:28
miro
miro is offline
T gaat er bij mij niet om hoe knap of mooi iemand is.

Als iemand alleen al goed verzorgd is en aandacht besteed aan zijn uiterlijk dan is dat al goed.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 07:41
Talon
Talon is offline
gewoon een beetje een balans
als je de hele dag tegen iemand aan kan kijken zonder te schrikken is het goed

en later als je verrimpelt bent en samen achter de geraniums zit ( ) zie je er allebei niet goed meer uit
Oud 03-04-2003, 09:19
~Third Day~
~Third Day~ is offline
je valt toch wel eerst voor het uiterlijk en
daarna leer je iemands karakter en innerlijk kennen, toch?
Oud 03-04-2003, 09:28
FloatAZiggy
FloatAZiggy is offline
Citaat:
Ik wel ja, er moet natuurlijk wel een soort van fysieke aantrekkingskracht aanwezig zijn
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:06
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Persoonlijk let ik niet bewust op het uiterlijk opzich... Of iemand zich er prettig bij voelt (uitstraling) en natuurlijk hygiëne zijn wel erg belangrijk....
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:47
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hij moet wél uiterlijk een stevige indruk nalaten, hij moet (voor mij) iets indrukwekkends hebben (dus: geen grijze muis). Maar dan gaat het meer (cliché cliché) om uitstraling en niet om bodybuild-lijven of de perfecte verhouding neus-mond-ogen-oren bijvoorbeeld.
Maar dat bepaal ik voor mezelf; hij moet niet knap zijn omdat ik wil dat m'n vriendinnen hem knap vinden.

Ik moet hem wel aantrekkelijk vinden, ik moet hem een beetje leuk vinden om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:59
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Bertine schreef op 03-04-2003 @ 10:19:
daarna leer je iemands karakter en innerlijk kennen, toch?
Met de komst van het internet is dit voor veel mensen al niet meer het geval... en mocht je de moeite willen nemen bij sexualiteit te kijken en het soortgelijke topic door te lezen, kom je ook tot de conclusie, dat dit voor mij ook niet zo hoeft te zijn als ik daadwerkelijk mensen tegen het lijf loop. (figuurlijk gesproken dan)
Oud 03-04-2003, 11:17
Satine
Satine is offline
Ik denk wanneer je op iemands uiterlijk valt dat je dan niet zo zeer kijkt of diegene knap is maar eerder naar de uitstraling. Ik ken iemand en die is niet heel knap maar die heeft echt een geweldige uitstraling wat haar toch heel erg mooi maakt. En ik denk dat wanneer je een hele leuke uitstraling hebt dat je innerlijk dan ook heel leuk is.
Natuurlijk val je af en toe wel is op uiterlijk, maar als het innerlijk van diegene heel erg stom is zou ik daar nooit een relatie mee kunnen hebben.
Uiteindelijk vind ik innerlijk dus echt het belangrijkste.
Oud 03-04-2003, 11:29
Thomas
Thomas is offline
Zonder uiterlijk geen innerlijk. Het is natuurlijk ontzettend leuk als je iemand hebt waarmee het op geestelijk niveau helemaal klikt, maar je looks blijven toch uitermate belangrijk. Daarom kan niemand met eerlijkheid zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 13:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Wawl schreef op 03-04-2003 @ 12:29:
Zonder uiterlijk geen innerlijk. Het is natuurlijk ontzettend leuk als je iemand hebt waarmee het op geestelijk niveau helemaal klikt, maar je looks blijven toch uitermate belangrijk. Daarom kan niemand met eerlijkheid zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Looks uitermate belangrijk? We hebben het hier dus steeds over, dat dit dus nog maar de vraag is... ik geloof best dat voor jou de looks uitermate belangrijk zijn... maar voor mij en wellicht ook anderen niet.

Nee, ik kan niet zeggen dat uiterlijk geen enkele rol speelt... dit feit heb ik ook besproken in een van mijn reply's... maar om het nu meteen belangrijk te noemen... voor mij is het niet van zo'n groot belang.

Overigens nogmaals de vraag voor de mensen om het gehele topic door te lezen, voordat ze een reply posten, aangezien er anders nogal vaak op hetzelfde neer gekomen wordt... en als men dit dan doet, kan men meteen tot de conclusie komen, dat er al meer dan genoeg hierover gesproken is in het sexualiteits forum, waar ook eenzelfde topic nu nog zelfs op de eerste pagina te zien is.

Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 22:52
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
hmmm het is wel leuk om door de stad te lopen met een 13-jarige vriendin van me die de hele tijd roept KIJK WAUW DIE IS MOOI enzo (jaa dan heeft ze het dus over mooie jongens). Maar ik heb al gemerkt dat de egte leuke jongens tog best zeldzaam zijn en ik ben eigelijk allang blij als een jongen een leuk innerlijk heeft waar ik ook egt goed mee kan opschieten enzo. Maarja, ik kan niet ontkennen dat de eerste indruk om het uiterlijk gaat (kan moeilijk om het innerlijk gaan want door iemand te bekijken weet nie nie precies hoe die is). Maar als ik een jongen al langer ken die niet mooi is maar wel heeel leuk, kan ik net zo verliefd op hem worden als op een mooie jongen die ik nog niet goed ken... misschien zelfs erger
Oud 05-04-2003, 14:17
blupie
blupie is offline
nouww...
als ik ergens ben en ik kijk naar jongens dan is uiterlijk natuurlijk wel belangrijk, dat is het eerste wat je merkt. maar de jongens waar ik uit eindelijk dan verliefd op wordt zijn meestal niet geweldig knap...
mijn vorige vriendje was een hard-rocker (incl. kistjes, lang haar, zwarte wijde kleding etc) en zat ONDER de pukkeltjes, maar toch, hij wa slief, en dáár gaat het uiteindelijk om.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 14:24
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
eerste instantie zie je diegene en daar kan je op verliefd worden en dan heb je nog innerlijk, als het een eikel is hoef ik em niet. Maar ik zou niet weten wat ik meot kiezen ,lelijk/lief of knap/eikel
hmmm maja ik vind gewoon 50/ 50 dus helft moet ie knap zijn dus ook nie te lelijk en 50 slim en lief
Oud 05-04-2003, 15:09
Crimson Death
Crimson Death is offline
Uiterlijk zegt niet alles
Status, geld en hoe veel ouder is hij (het liefst tegen het pedofiele aan) telt ook mee bij meisjes. En hoeveel exen, kunnen ze achteraf nog janken dat ie een player is ook nog. Stelletje gecamoufleerde potten allemaal!

Dat gaat over meisjes. dus, het zal mij nix intereseren hoe de slet eruit ziet, zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Uiterlijk speelt bij mij toch wel een grote rol merk ik.. En voornamelijk uitstraling. Innerlijk is belangrijker, maar uiterlijk speelt zeker ook mee.
*heeft heel knap vriendje*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 05-04-2003 @ 18:07:
Uiterlijk speelt bij mij toch wel een grote rol merk ik.. En voornamelijk uitstraling. Innerlijk is belangrijker, maar uiterlijk speelt zeker ook mee.
*heeft heel knap vriendje*
Maar dat is ook maar heel betrekkelijk, gezien de beschrijvingen van jouw vriendje denk ik niet dat ik op hem zou vallen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 17:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2003 @ 18:30:
Maar dat is ook maar heel betrekkelijk, gezien de beschrijvingen van jouw vriendje denk ik niet dat ik op hem zou vallen
Maar goed ook, anders probveer je hem nog in te pikken
Oud 05-04-2003, 19:34
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Jamaar jamaar, ik heb een nieuw vriendje! Hoor!
(ik neem tenminste aan dat je niet mijn beschrijving -'knap'- in dit topic bedoelt?)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:39
Verwijderd
50/50
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:

daarom ist ook jou vriendje niet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
kijk je lover hoeft niet de knapste te zijn maar je moet er toch wel een beetje trots op kunnen zijn ook qua uiterlijk.
Zolang ik er tevreden mee ben zit het wel goed
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Crimson Death schreef op 05-04-2003 @ 16:09:
Uiterlijk zegt niet alles
Status, geld en hoe veel ouder is hij (het liefst tegen het pedofiele aan) telt ook mee bij meisjes. En hoeveel exen, kunnen ze achteraf nog janken dat ie een player is ook nog. Stelletje gecamoufleerde potten allemaal!
Kuthoeren! Kuthoeren, allemaal!

- Hans Teeuwen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 11:16
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-04-2003 @ 00:41:
Kuthoeren! Kuthoeren, allemaal!

- Hans Teeuwen
Haha, ja, ik heb de Cd, en ooow, heerlijk dat stukje

Met hun menstruatie FLastttshh!