Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens ziet ze er wel heel goed uit hoor, dus dat is niet de reden.
Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 18:45. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Uiterlijk is natuurlijk belangrijk. In een relatie hoort seks en ik kan geen seks hebben met iemand die ik totaal niet aantrekkelijk vind... Knap, niet nodig, maar natuurlijk is uiterlijk belangrijk, alleen wat ik mooi of leuk vind, kan iemand anders weer lelijk vinden
![]()
|
Verwijderd
|
erg belangrijk.
klinkt vreemd, maar om een relatie tot stand te krijgen, ga je niet meteen kijken (en zeker in een disco oid niet) naar de persoonlijkheid. ik denk dat ik het goed verwoord als ik zeg: Ik wordt verliefd op iemand's uiterlijk, ik val voor iemands persoonlijkheid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-04-2003 om 19:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Iedereen die beweert dat het uiterlijk totaal onbelangrijk is, liegt waarschijnlijk...
Iemand hoeft niet superknap of wat dan ook te zijn, maar je moet je er toch op 1 of andere manier tot aangetrokken voelen? Je gaat toch niet met iemand zoenen die je absoluut a-aantrekkelijk vind... En bovendien denk ik dat aantrekkelijkheid iets anders is als knap zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@knijtert: omdat... omdat... heee, dat is helemaal niet waar
![]() Ik vind uiterlijk niet megabelangrijk, ik wordt verliefd op iemands innerlijk. Neemt niet weg dat als iemand echt afstotelijk is, ik niet verliefd op diegene wordt, maar er is weinig kans dat ik je afstotelijk vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vind uiterlijk vrij belangrijk,
niemand wil met een voor hem of haar lelijke vriend of vriendin rond lopen.. gelukkig vind niet iedreen dezelfde mensen knap en kan je dus altijd wel iemand vinden waarbij jij je prettig voelt en die jij knap vind tertwijl anderen dat niet vinden. en dat hoeft ook niet zolang jij maar gelukkig bent toch ? vergelijkingen van lelijke vrouw die lief aardig enz is of knappe vrouw die da niet is vind ik ook beetje onzin.. je wil geen van beide toch ? teminset ik heb liever van allebei wat |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
als jij een meisje echt lelijk vind, zou je er dan toch voor kunnen vallen ? vaak is het namelijk de 1ste blik die veeel bepaald, ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik best kan afknappen op uiterlijk.. ik zeg niet dat die persoon dan niet aantrekkelijk is, maar voor mij is die dat dan niet terwijl iemand anders er bijvoorbeeld heel blij mee kan zijn dat ze je uitlachen of zien lopen maakt niet uit, de persoon waarmee je loopt zal voor jouw op een of andere manier toch aantrekkelijk zijn, ik geloof niet dat mensen 100% op karakter kunnen vallen
||
![]() |
Citaat:
![]() 100% op karakter vallen zal inderdaad niet snel gaan, bedoel... als iemand eruit ziet als een aap, maar nog wel het geheugen en de hersenen van een mens heeft... denk ik toch dat ik daar niet voor zou vallen. (met aap, bedoel ik niet een mens zo lelijk als een aap, maar bedoel ik in dit voorbeeld daadwerkelijk een aap) En als je hierover nadenkt, denk ik dat inderdaad niemand 100% op karakter en innerlijk valt. (mijn voorbeeld mag misschien aan de extreme kant zijn, maar het is maar om een voorbeeld te geven)
|
gewoon een beetje een balans
![]() als je de hele dag tegen iemand aan kan kijken zonder te schrikken is het goed ![]() ![]() en later als je verrimpelt bent en samen achter de geraniums zit ( ![]() ![]()
|
Hij moet wél uiterlijk een stevige indruk nalaten, hij moet (voor mij) iets indrukwekkends hebben (dus: geen grijze muis). Maar dan gaat het meer (cliché cliché) om uitstraling en niet om bodybuild-lijven of de perfecte verhouding neus-mond-ogen-oren bijvoorbeeld.
Maar dat bepaal ik voor mezelf; hij moet niet knap zijn omdat ik wil dat m'n vriendinnen hem knap vinden. Ik moet hem wel aantrekkelijk vinden, ik moet hem een beetje leuk vinden om naar te kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik denk wanneer je op iemands uiterlijk valt dat je dan niet zo zeer kijkt of diegene knap is maar eerder naar de uitstraling. Ik ken iemand en die is niet heel knap maar die heeft echt een geweldige uitstraling wat haar toch heel erg mooi maakt. En ik denk dat wanneer je een hele leuke uitstraling hebt dat je innerlijk dan ook heel leuk is.
Natuurlijk val je af en toe wel is op uiterlijk, maar als het innerlijk van diegene heel erg stom is zou ik daar nooit een relatie mee kunnen hebben. Uiteindelijk vind ik innerlijk dus echt het belangrijkste.
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik kan niet zeggen dat uiterlijk geen enkele rol speelt... dit feit heb ik ook besproken in een van mijn reply's... maar om het nu meteen belangrijk te noemen... voor mij is het niet van zo'n groot belang. Overigens nogmaals de vraag voor de mensen om het gehele topic door te lezen, voordat ze een reply posten, aangezien er anders nogal vaak op hetzelfde neer gekomen wordt... en als men dit dan doet, kan men meteen tot de conclusie komen, dat er al meer dan genoeg hierover gesproken is in het sexualiteits forum, waar ook eenzelfde topic nu nog zelfs op de eerste pagina te zien is.
Laatst gewijzigd op 03-04-2003 om 13:23. |
![]() |
|
hmmm het is wel leuk om door de stad te lopen met een 13-jarige vriendin van me die de hele tijd roept KIJK WAUW DIE IS MOOI enzo (jaa dan heeft ze het dus over mooie jongens
![]()
|
![]() |
nouww...
als ik ergens ben en ik kijk naar jongens dan is uiterlijk natuurlijk wel belangrijk, dat is het eerste wat je merkt. maar de jongens waar ik uit eindelijk dan verliefd op wordt zijn meestal niet geweldig knap... ![]() mijn vorige vriendje was een hard-rocker (incl. kistjes, lang haar, zwarte wijde kleding etc) en zat ONDER de pukkeltjes, maar toch, hij wa slief, en dáár gaat het uiteindelijk om. ![]() |
![]() |
|
eerste instantie zie je diegene en daar kan je op verliefd worden en dan heb je nog innerlijk, als het een eikel is hoef ik em niet. Maar ik zou niet weten wat ik meot kiezen ,lelijk/lief of knap/eikel
hmmm maja ik vind gewoon 50/ 50 dus helft moet ie knap zijn dus ook nie te lelijk en 50 slim en lief ![]()
|
![]() |
Uiterlijk zegt niet alles
Status, geld en hoe veel ouder is hij (het liefst tegen het pedofiele aan) telt ook mee bij meisjes. En hoeveel exen, kunnen ze achteraf nog janken dat ie een player is ook nog. Stelletje gecamoufleerde potten allemaal! Dat gaat over meisjes. dus, het zal mij nix intereseren hoe de slet eruit ziet, zak over de kop, vlag in de hand en neuken voor het vaderland |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (ik neem tenminste aan dat je niet mijn beschrijving -'knap'- in dit topic bedoelt?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Hans Teeuwen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Hoe schrijf je een betoog? SchoIier | 6 | 10-10-2012 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe belangrijk is het uiterlijk bij een jongen? Alex111 | 94 | 07-03-2008 23:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe belangrijk is het uiterlijk van een meisje voor jongens?? Waterlily | 27 | 20-10-2006 12:09 | |
Lifestyle |
Hoe belangrijk is uiterlijk voor jou? Ceridwen | 32 | 12-10-2006 13:01 | |
Lifestyle |
Is het echt zó belangrijk?? meisjekim | 48 | 10-03-2003 19:08 | |
Liefde & Relatie |
verhouding innerlijk - uiterlijk Blisss | 49 | 16-11-2002 12:00 |