Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2008, 22:47
Alex111
Alex111 is offline
Hallo,
Dit topic gaat over hoe voordelig het voor een man is om er van nature goed uit te zien.
Volgens veel onderzoeken letten mannen vooral erop of een vrouw er van nature goed uitziet, dat is bekend.
Ook zijn er theorien over dat vrouwen bij mannen niet erop letten of hij er van nature goed uitziet, maar wel letten op bepaalde kwaliteiten in de man. Dit zouden kwaliteiten zijn als dominantie etc (soort van Alpha-eigenschappen).

Ik vraag me af. Is het eigenlijk wel voordelig voor een man om er van nature goed uit te zien? Dames, wat 'voelen' jullie eigenlijk als jullie een jongen zien die er van nature goed uitziet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-02-2008, 08:47
Verwijderd
Ehm, het is áltijd voordelig. Als een jongen knap is, dan voel ik me natuurlijk meer tot hem aangetrokken dan wanneer hij precies hetzelfde zou zijn maar onopvallend/lelijk. Het is niet allesbepalend, als een jongen een goede uitstraling/houding/persoonlijkheid heeft, maar het helpt wel enorm. Maar goed, dat verschilt ook weer per meisje, en verschillende meisjes vallen op verschillende types.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:49
Volk
Volk is offline
Ik voel niks als een man 'van nature er goed uitziet' is. Ook niet als hij lelijk is. Ik begin pas met het vormen van mijn mening als ik de persoon in kwestie heb gesproken. Ik ben heel er tegen het beoordelen van mensen op het uiterlijk. Het gaat me meer om het karakter. er goed uitzien is sowieso een heel relatief begrip.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 09:31
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik houd niet van gelikte mooie mannenkoppen. Toch is het uiterlijk voor mij erg belangrijk. Ik merk bij mijn eigen vriend (en exen) die ik heb/had dat zodra hij er een dagje beter uitziet, mijn gevoelens ook sterker zijn. Als hij er nou erg onverzorgd, extreem moe, bleek of wat dan ook uit zie, dan kan ik een stuk kritischer worden en inderdaad minder voelen. Ik vind dat eigenlijk wel vervelend, maar ja, het is de natuur. Sowieso is de uitstraling in de ogen erg belangrijk. Iemand hoeft er echt niet perfect uit te zien, maar die uitstraling doe 't hem.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 11:16
Verwijderd
Een fijne persoonlijkheid is relatief.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 11:20
Verwijderd
Uiterlijk speelt bij iedereen al dan niet bewust een belachelijk grote rol maar niet iedereen vindt hetzelfde mooi, waardoor er altijd mensen zijn die je knap vinden. En ook altijd mensen die vinden dat je een grafkop hebt. Als je aan de algemeen sociaal geaccepteerde norm van 'mooi' voldoet vindt de meerderheid van de mensen in je sociale omgeving je aantrekkelijk en zo werkt het ook andersom.
Nb: Als je aan de algemeen sociaal geaccepteerde norm van 'retard' voldoet, maakt het minder uit hoe je eruitziet, omdat de meerderheid je toch een retard bent. Als je aan de algemeen sociaal geaccepteerde norm van 'tof persoon' voldoet maakt het tevens minder uit hoe je eruitziet, omdat de meerderheid je toch tof vindt.

Maar aangezien er ook mensen bestaan die vallen op aanhankelijke amputees van 300 kilo, hoef je je nooit zorgen te maken om hoe je eruitziet: ook als je de algemeen sociaal geaccepteerde norm niet haalt is er altijd iemand gek genoeg om je te doen.

/thread

PS. Ik vind bijna iedereen zonder wipneus lelijk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 15:22
Verwijderd
Iemand die ik niet knap vind, kan ik wel aantrekkelijk vinden.

Voor mij is het zo dat uiterlijk wel telt. Zodra ik iemands persoonlijkheid heel erg leuk vind, ga ik meer op z'n uiterlijk letten en dan vallen z'n mooie ogen me bijvoorbeeld op. Als die persoon dan niet zo'n leuk innerlijk had, waren die ogen me nooit opgevallen. Dusja, bij voorbaat moet ik iemand wel aantrekkelijk vinden. Maar knap hoeft voor mij niet persé hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, dat verschilt ook weer per meisje, en verschillende meisjes vallen op verschillende types.
Als je het hebt over de sociale status van de man, dan geloof ik je, maar hoe kom je erbij dat vrouwen op significant verschillende types uiterlijk vallen?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Als je het hebt over de sociale status van de man, dan geloof ik je, maar hoe kom je erbij dat vrouwen op significant verschillende types uiterlijk vallen?
Moet je es in het fototopic gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 20:41
Vice
Vice is offline
Natuurlijk is het voordelig.
Oud 19-02-2008, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Moet je es in het fototopic gaan kijken
Wat mensen zeggen =/= wat mensen denken/vinden.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 02:27
Verwijderd
Mijn ervaring is dat vrouwen iets minder dan mannen naar het uiterlijk kijken, maar ze letten zeker weten op het uiterlijk van een man. Net als mannen vaak met elkaar spreken over een mooie vrouwen doen vrouwen dit ook over een mooie man. Toch staat het minder hoog in het lijstje over het algemeen. De sociale status van een man is erg belangrijk en daar kan je verder mee komen dan een goed uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 11:16
WolterB
WolterB is offline
Natuurlijk is een goed uiterlijk voordelig, maar het zelgt echt lang niet alles. Iemand kan er dan nog zo knap aan aantrekkelijk uitzien maar dat zegt heel vaak weinig tot niets.
Natuurlijk speelt uiterlijk een rol, maar als het op geen enkel gebied klikt heb je niets aan je uiterlijk.
Oud 20-02-2008, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Je kan van me aannemen dat ze allemaal op hun vriendje vallen, of die nu in uiterlijk overeenkomt met hun 'ideale man' of niet. Wat je aantrekkelijk vindt is niet alleen afhankelijk van wat je esthetisch gezien mooi vindt, maar ook van puur pragmatische redenen als je éigen 'aantrekkelijkheidsniveau'.

Daarnaast kan ik bij vriendinnen een duidelijk onderscheid zien in de types waar we op vallen, zelfs al komen we allemaal in 'aantrekkelijkheidsniveau' grotendeels overeen. De ene helft van de vriendinnengroep vindt elkaars vriendjes leuk en die van de andere helft maar zozo; en de andere helft van de vriendinnengroep heeft hetzelfde met hun vriendjes. Of het beste vriendinnetje, bijvoorbeeld - zij valt op magere, eigenlijk iele jongens, en ik juist op lang en breed.

Laat het wel duidelijk wezen dat ik het niet over gemiddelden had, enkel over 'verschillende meisjes'. Ik probeer niet te zeggen dat er altijd grote percentages mensen zijn die op dat type vallen, maar wel dat er op elk potje wel een dekseltje past
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 11:31
Alex111
Alex111 is offline
Ok bedankt!

De reden van deze topic is namelijk dat ik (niet arrogant bedoelt, ik wil gewoon advies, want ik ben in de war) doordat ik er (95% van de tijd) altijd beter uitzie dan alle andere jongen, het idee krijg dat ik bevooroordeelt wordt en dat mensen mij anders behandelen, en dan niet op een positieve manier zoals meisjes die er mooi uitzien voordeliger worden behandeld, maar dan op een negatieve manier.
Mensen vinden mij snel arrogant; jongens proberen mij vaak van ze af te houden (misschien voelen ze zich bedreigd); meisjes in de disco kijken wel heel veel, maar zodra ik op ze afstap (met goede bedoelingen) noemen ze me een 'player' of worden zenuwachtig en gaan ze weg. Dat soort dingen. Ik heb het idee dat meisjes me zien als iets gevaarlijks en dat jongens die mij (nog) niet kennen (die een meisje leuk vinden, of een vriendin hebben) me vaak erbuiten willen houden ofzo.

Als ik het bovenstaande lees dan verwacht ik eigenlijk min of meer allerlei rare reacties, liever niet, maar ik zie dit gewoon als een probleem. Ik wil gewoon normaal behandeld worden door nieuwe mensen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Ok bedankt!

De reden van deze topic is namelijk dat ik (niet arrogant bedoelt, ik wil gewoon advies, want ik ben in de war) doordat ik er (95% van de tijd) altijd beter uitzie dan alle andere jongen, het idee krijg dat ik bevooroordeelt wordt en dat mensen mij anders behandelen, en dan niet op een positieve manier zoals meisjes die er mooi uitzien voordeliger worden behandeld, maar dan op een negatieve manier.
Mensen vinden mij snel arrogant; jongens proberen mij vaak van ze af te houden (misschien voelen ze zich bedreigd); meisjes in de disco kijken wel heel veel, maar zodra ik op ze afstap (met goede bedoelingen) noemen ze me een 'player' of worden zenuwachtig en gaan ze weg. Dat soort dingen. Ik heb het idee dat meisjes me zien als iets gevaarlijks en dat jongens die mij (nog) niet kennen (die een meisje leuk vinden, of een vriendin hebben) me vaak erbuiten willen houden ofzo.

Als ik het bovenstaande lees dan verwacht ik eigenlijk min of meer allerlei rare reacties, liever niet, maar ik zie dit gewoon als een probleem. Ik wil gewoon normaal behandeld worden door nieuwe mensen.
Hahah, oh, dat kan ik me ook wel weer voorstellen, als een buitengewoon knappe jongen op je afstapt in een kroeg, denken meiden al snel 'Oh wat een mooierd, wat moet die nou met mij, oh hij wil me natuurlijk alleen in bed krijgen'. En jongens zien je dan snel(ler) als concurrentie. Als ik niet bevriend ben met heel knappe meisjes, vind ik ze ook maar dozen Zelfbescherming noemen we dat
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 12:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Natuurlijk is een goed uiterlijk voordelig, maar het zelgt echt lang niet alles. Iemand kan er dan nog zo knap aan aantrekkelijk uitzien maar dat zegt heel vaak weinig tot niets.
Natuurlijk speelt uiterlijk een rol, maar als het op geen enkel gebied klikt heb je niets aan je uiterlijk.
Er goed uitzien maakt het hoe dan ook stukken makkelijker. Een teamgenoot van me is echt knap, die gast krijgt enorm veel aandacht, en regelmatig wordt aan ons gevraagd of we misschien zijn telefoonnummer voor 'em hebben. Waar de natuurlijk dankbaar misbruik van maken. Als je knap bent, heb je in ieder geval veel meer keus. Dat is denk ik een van de voornaamste redenen dat je knappe mensen met elkaar ziet, en over het algemeen geen enorm lelijke kerel met een enorm lekker ding ziet.

Citaat:
Ik heb het idee dat meisjes me zien als iets gevaarlijks en dat jongens die mij (nog) niet kennen (die een meisje leuk vinden, of een vriendin hebben) me vaak erbuiten willen houden ofzo.
Mja, jongens zullen je sterker als concurrent zien. van die teamgenoot win ik het kwa looks ook absoluut niet. Maar meiden, ik kan me nauwelijks voorstellen dat het daar erg negatief werkt. Volgens mij vinden alle meiden positieve aandacht wel leuk.

Laatst gewijzigd op 21-02-2008 om 07:51.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Doe eens normaal en ontopic!
Oud 20-02-2008, 13:39
Verwijderd
ok, spek
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
braaf, bartezz
Oud 20-02-2008, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Je kan van me aannemen dat ze allemaal op hun vriendje vallen, of die nu in uiterlijk overeenkomt met hun 'ideale man' of niet. Wat je aantrekkelijk vindt is niet alleen afhankelijk van wat je esthetisch gezien mooi vindt, maar ook van puur pragmatische redenen als je éigen 'aantrekkelijkheidsniveau'.
Wat je waarschijnlijk bedoelt te zeggen is dat het in grote mate afhankelijk is van enerzijds de sociale status van de man en anderzijds het idee dat die meisjes hebben over wat hun mogelijkheden zijn op de relatiemarkt.
Citaat:
Daarnaast kan ik bij vriendinnen een duidelijk onderscheid zien in de types waar we op vallen, zelfs al komen we allemaal in 'aantrekkelijkheidsniveau' grotendeels overeen. De ene helft van de vriendinnengroep vindt elkaars vriendjes leuk en die van de andere helft maar zozo; en de andere helft van de vriendinnengroep heeft hetzelfde met hun vriendjes. Of het beste vriendinnetje, bijvoorbeeld - zij valt op magere, eigenlijk iele jongens, en ik juist op lang en breed.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Wat je waarschijnlijk bedoelt te zeggen is dat het in grote mate afhankelijk is van enerzijds de sociale status van de man en anderzijds het idee dat die meisjes hebben over wat hun mogelijkheden zijn op de relatiemarkt.Wat mensen zeggen =/= wat mensen denken/vinden.
Oh man, doe je ogen toch eens open. Neem vriendin a. Ik vind haar vriendje écht niet aantrekkelijk, zij mijn ex echt niet. De jongens zijn allebei van gelijke status en aantrekkelijkheidsniveau. Zou er dan misschien tóch zoiets zijn als verschil in smaak?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 14:56
Verwijderd
Citaat:

Er goed uitzien maakt het hoe dan ook stukken makkelijker. Een teamgenoot van me is echt knap, die gast krijgt enorm veel aandacht, en regelmatig wordt aan ons gevraagd of we misschien zijn telefoonnummer voor 'em hebben. Waar de natuurlijk dankbaar misbruik van maken. Als je knap bent, heb je in ieder geval veel meer keus. Dat is denk ik een van de voornaamste redenen dat je knappe mensen met elkaar ziet, en over het algemeen geen enorm lelijke kerel met een enorm lekker ding ziet.

Maar eh, ik denk dat 't wel klopt dat als je knap bent je meer keus hebt. Maar ik denk niet dat dat de reden is waarom knappere mensen samen zijn. Volgens mij heeft dat meer te maken met je zelfbeeld. Dat je iemand verwacht van je eigen "niveau" (over uiterlijk alleen gesproken). Dus als je vaak complimenten krijgt en hoort dat je er goed uitziet, dat je verwacht dat je partner net zo knap is?
beetje warrig
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 15:09
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maar eh, ik denk dat 't wel klopt dat als je knap bent je meer keus hebt. Maar ik denk niet dat dat de reden is waarom knappere mensen samen zijn. Volgens mij heeft dat meer te maken met je zelfbeeld. Dat je iemand verwacht van je eigen "niveau" (over uiterlijk alleen gesproken). Dus als je vaak complimenten krijgt en hoort dat je er goed uitziet, dat je verwacht dat je partner net zo knap is?
beetje warrig
Nou, ik denk dat alle meiden graag een Brad Pitt type (niet specifiek hij, maar noem een andere moviestar waar vrouwen wild van worden) willen, maar een Angelina Jolie zal met minder geen genoegen nemen omdat ze zulke kerels kan krijgen, een uit de klei getrokken lelijke friezin heeft daarentegen weinig keus, die zal wel voor boer Jan moeten gaan omdat Brad Pitt helaas niet geinteresseerd is.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 16:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Doe eens ontopic!
Oud 20-02-2008, 16:05
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Als ik niet bevriend ben met heel knappe meisjes, vind ik ze ook maar dozen Zelfbescherming noemen we dat
Herkenbaar

Ik vind knappe mannen die niet iets heel bijzonders of mysterieus' hebben (bijv Richard Kraaijcheck of Arie Boomsma) al gauw dom en oppervlakkig en dus absoluut niet aantrekkelijk. Uiterlijk is belangrijk maar iemand die niet aan de algemene maatschappelijke norm van knap voldoet kan ik alsnog heel aantrekkelijk vinden.
Oud 20-02-2008, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Oh man, doe je ogen toch eens open. Neem vriendin a. Ik vind haar vriendje écht niet aantrekkelijk, zij mijn ex echt niet. De jongens zijn allebei van gelijke status en aantrekkelijkheidsniveau. Zou er dan misschien tóch zoiets zijn als verschil in smaak?
Gelijke status? Yeah right. Hoe dan ook, de omstandigheden zijn natuurlijk niet hetzelfde, dus het is appels met peren vergelijken. Er is zeker verschil in smaak, maar dat is slechts ruis op een algemeen beeld.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:47
Changshan
Changshan is offline
^ Toch iets meer dan ruis, aangezien je ook onbewust op minder zichtbare prikkelingen reageert. Men reageert bijvoorbeeld weldegelijk op bepaalde feromoontypen. Vandaar dat ik aantrekkelijkheid en een mooi uiterlijk graag gescheiden houd.

Citaat:
Right. Of je liegt, of je spoort niet. Het is hoe dan ook 'advies' waar de TS niks mee opschiet.
Nogal snel geconcludeerd, ik heb een vriend waar ik zeker van weet dat hij niet op het 'oppervlakkige uiterlijk' valt. Natuurlijk valt hij wel op het uiterlijk als je daarin de uitstraling meerekent, maar de uitstraling wordt meestal ook enorm beďnvloed door het innerlijk. Kortom, ik geloof hem als hij zegt dat hij op innerlijk valt (ook als ik kijk waar hij allemaal verliefd op is geweest... daaruit haal ik dat ik helaas niet zo'n mooie kijk op andere mensen heb als hij).

Het lijkt erop dat je de ander van naďviteit beschuldigt, maar hier zou jij juist weleens naďef kunnen zijn.
Oud 21-02-2008, 07:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Deze discussie is nu klaar. Weer braaf allemaal ontopic, anders ga ik waarschuwingen uitdelen
Citaat:
Ik vraag me af. Is het eigenlijk wel voordelig voor een man om er van nature goed uit te zien? Dames, wat 'voelen' jullie eigenlijk als jullie een jongen zien die er van nature goed uitziet?
Oud 21-02-2008, 08:56
Verwijderd
Over het algemeen vind ik de van nature goed uitziende, standaard mooie mannen totaal oninteressant. Brad Pitt, Orlando Bloom etc. etc. doen me niets. Voor ik iemand echt woest aantrekkelijk kan gaan vinden, moet ik diegene eerst leren kennen en als het karakter me dan aanspreekt ga ik iemand ineens ook heel knap vinden e.d. Sommige eigenschappen maken iemand lelijker, bijvoorbeeld als iemand zichzelf jevanhet vindt ga ik zoeken naar alles wat niet mooi is aan die persoon.. maar is iemand bescheiden en ietwat onzeker, ga ik juist alle mooie dingen zien.

Het zal vast gunstig zijn in veel gevallen, maar ik geloof dat het voor mij echt niet zoveel uitmaakt. Ik ben vaak genoeg verliefd geweest op absoluut niet knappe jongens, doordat hun karakter me erg aansprak (wat overigens niet per se met dominantie te maken had).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 09:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Deze discussie is nu klaar. Weer braaf allemaal ontopic, anders ga ik waarschuwingen uitdelen
Sorry hoor, maar als je alleen maar letterlijk mag reageren met een antwoord sla je bij voorbaat al alle vorm van discussie dood. De reactie van Changshan was 100% on-topic. Het is en blijft een discussie-forum, geen vraagbaak.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Waar slaat dat nou op, dit is toch ontopic? Die jongen vraagt hoe belangrijk uiterlijk is voor meisjes en daardoor ontstaat de discussie over hoe belangrijk uiterlijk is of kan zijn voor mensen.

Edit: Oh, Chimera zei ook al zoiets. Nou ja.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:36
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik wil nu eigenlijk wel een foto van de TS zien hoe knap hij wel niet is, dan kunnen wij vervolgens een poll beginnen of we hem wel/niet knap vinden dan wel niet/wel aantrekkelijk. Om vervolgens op een percentage uit te komen wat zijn kansen in de buitenwereld moet uitdrukken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 11:53
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
...en over het algemeen geen enorm lelijke kerel met een enorm lekker ding ziet.
Dat zie je dus echt wel soms, zo'n leipe gozer met een heeel knappe vriendin.
Oud 24-02-2008, 12:06
Alex111
Alex111 is offline
Citaat:
Ik wil nu eigenlijk wel een foto van de TS zien hoe knap hij wel niet is, dan kunnen wij vervolgens een poll beginnen of we hem wel/niet knap vinden dan wel niet/wel aantrekkelijk. Om vervolgens op een percentage uit te komen wat zijn kansen in de buitenwereld moet uitdrukken.
haha
Waarom denk je dat ik mijn problemen anoniem op dit forum zet?
Straks ziet een bekende me hier nog. Et zou wat zijn uhhhm
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 16:10
Armoed
Armoed is offline
Zal ik wat foto's posten? Ik heb genoeg succes met meisjes (ookal vind ik mezelf nou geen model). Kunnen we daar over discussieren (+ ik krijg aandacht en dat is altijd bonus hrhr).
Oud 24-02-2008, 16:18
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Zal ik wat foto's posten? Ik heb genoeg succes met meisjes (ookal vind ik mezelf nou geen model). Kunnen we daar over discussieren (+ ik krijg aandacht en dat is altijd bonus hrhr).
dude dit meen je niet
Oud 24-02-2008, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Oh ja post jij maar eens foto's ja!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Zal ik wat foto's posten? + veel geblaat.
Yep.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 01:23
Verwijderd
Vergeet je oorbel niet uit te doen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 01:29
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Over het algemeen vind ik de van nature goed uitziende, standaard mooie mannen totaal oninteressant. Brad Pitt, Orlando Bloom etc. etc. doen me niets. Voor ik iemand echt woest aantrekkelijk kan gaan vinden, moet ik diegene eerst leren kennen en als het karakter me dan aanspreekt ga ik iemand ineens ook heel knap vinden e.d. Sommige eigenschappen maken iemand lelijker, bijvoorbeeld als iemand zichzelf jevanhet vindt ga ik zoeken naar alles wat niet mooi is aan die persoon.. maar is iemand bescheiden en ietwat onzeker, ga ik juist alle mooie dingen zien.

Het zal vast gunstig zijn in veel gevallen, maar ik geloof dat het voor mij echt niet zoveel uitmaakt. Ik ben vaak genoeg verliefd geweest op absoluut niet knappe jongens, doordat hun karakter me erg aansprak (wat overigens niet per se met dominantie te maken had).
helemaal mee eens ja tis af en toe alleen lastig uit te leggen.. uitstraling maakt vaak ook heel aantrekkelijk, dus bijv. een foto van een bepaalde jongen/man zou me niks doen, maar als hij dan op een bepaalde manier lacht of een bepaalde soort humor heeft, issie opeens een stuk knapper. dus dat is dan niet per se het karakter, maar meer hoe hij zich gedraagt zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 02:46
Rob
Rob is offline
Citaat:

Dat, ja. Vreemd genoeg ben ik mensen leuk gaan vinden juist omdat hun persoonlijkheid mij aansprak en niet zo zeer hoe deze persoon er uitziet.

Toegegeven: Een leuk uiterlijk is een bonus, maar ik word toch echt sneller 'verliefd' op hoe iemand is dan hoe iemand er uitziet.
Oud 25-02-2008, 08:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat zie je dus echt wel soms, zo'n leipe gozer met een heeel knappe vriendin.
Uitzonderingen, en dan zou het zo een import-oostblok type kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:19
Armoed
Armoed is offline

(mocht iemand zich afvragen wat daar op de achtergrond allemaal aan de hand is, ik had alleen maar een telefooncamera en de enige kamer waar er genoeg licht binnenkwam was de kamer van mijn kleine nichtje, dus daar is de foto gemaakt)

(experiment, wat maten/vriendinnen en ik wilden zien of je gezichtsuitdrukking verschilde met je normale gezichtsuitdrukking als je net uit bed kwam. Kan de andere foto met 'normale' gezichtsuitdrukking niet vinden. Je kan de muurschildering nog zien die ik ooit eens gepost had met foto's van mijn kamer)

MIJN DEURSCHILDERING

go
Oud 25-02-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

(mocht iemand zich afvragen wat daar op de achtergrond allemaal aan de hand is, ik had alleen maar een telefooncamera en de enige kamer waar er genoeg licht binnenkwam was de kamer van mijn kleine nichtje, dus daar is de foto gemaakt)

[afbeelding]

(experiment, wat maten/vriendinnen en ik wilden zien of je gezichtsuitdrukking verschilde met je normale gezichtsuitdrukking als je net uit bed kwam. Kan de andere foto met 'normale' gezichtsuitdrukking niet vinden. Je kan de muurschildering nog zien die ik ooit eens gepost had met foto's van mijn kamer)

[afbeelding]

MIJN DEURSCHILDERING

go
Opvallend dat jouw kamer en de kamer van je nichtje wel hetzelfde behang hebben....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:51
Armoed
Armoed is offline
Dat zijn schrootjes lieve schat.
Oud 25-02-2008, 13:54
Verwijderd
Gekleurde?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:59
Armoed
Armoed is offline
Nee de schrootjes zijn wit. Daartussen is het gekleurd.

dundundunduhhh
Oud 25-02-2008, 15:42
Inanis
Inanis is offline
Ik had me je heel anders voorgesteld armoedje.
Je ziet er best goed uit, en veel menselijker dan ik dacht.
Maar ik respecteer je manier van denken & discussieren wel als iets hogers, uiterlijk en uitdrukking zeggen maar zo veel over iemand.

ps. loos die haartjes op je kin.
Oud 25-02-2008, 20:34
Fosca
Fosca is offline
Om even op de discussie terug te komen: ik denk dat je er als vrouw véél meer baat hebt van een goed uiterlijk dan als man.
Reageren

Regels voor berichten