Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ok bedankt!
![]() De reden van deze topic is namelijk dat ik (niet arrogant bedoelt, ik wil gewoon advies, want ik ben in de war) doordat ik er (95% van de tijd) altijd beter uitzie dan alle andere jongen, het idee krijg dat ik bevooroordeelt wordt en dat mensen mij anders behandelen, en dan niet op een positieve manier zoals meisjes die er mooi uitzien voordeliger worden behandeld, maar dan op een negatieve manier. Mensen vinden mij snel arrogant; jongens proberen mij vaak van ze af te houden (misschien voelen ze zich bedreigd); meisjes in de disco kijken wel heel veel, maar zodra ik op ze afstap (met goede bedoelingen) noemen ze me een 'player' of worden zenuwachtig en gaan ze weg. Dat soort dingen. Ik heb het idee dat meisjes me zien als iets gevaarlijks en dat jongens die mij (nog) niet kennen (die een meisje leuk vinden, of een vriendin hebben) me vaak erbuiten willen houden ofzo. Als ik het bovenstaande lees dan verwacht ik eigenlijk min of meer allerlei rare reacties, liever niet, maar ik zie dit gewoon als een probleem. Ik wil gewoon normaal behandeld worden door nieuwe mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-02-2008 om 07:51. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eh, ik denk dat 't wel klopt dat als je knap bent je meer keus hebt. Maar ik denk niet dat dat de reden is waarom knappere mensen samen zijn. Volgens mij heeft dat meer te maken met je zelfbeeld. Dat je iemand verwacht van je eigen "niveau" (over uiterlijk alleen gesproken). Dus als je vaak complimenten krijgt en hoort dat je er goed uitziet, dat je verwacht dat je partner net zo knap is? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind knappe mannen die niet iets heel bijzonders of mysterieus' hebben (bijv Richard Kraaijcheck of Arie Boomsma) al gauw dom en oppervlakkig en dus absoluut niet aantrekkelijk. Uiterlijk is belangrijk maar iemand die niet aan de algemene maatschappelijke norm van knap voldoet kan ik alsnog heel aantrekkelijk vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
^ Toch iets meer dan ruis, aangezien je ook onbewust op minder zichtbare prikkelingen reageert. Men reageert bijvoorbeeld weldegelijk op bepaalde feromoontypen. Vandaar dat ik aantrekkelijkheid en een mooi uiterlijk graag gescheiden houd.
Citaat:
Het lijkt erop dat je de ander van naďviteit beschuldigt, maar hier zou jij juist weleens naďef kunnen zijn.
||
Deze discussie is nu klaar. Weer braaf allemaal ontopic, anders ga ik waarschuwingen uitdelen
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Over het algemeen vind ik de van nature goed uitziende, standaard mooie mannen totaal oninteressant. Brad Pitt, Orlando Bloom etc. etc. doen me niets. Voor ik iemand echt woest aantrekkelijk kan gaan vinden, moet ik diegene eerst leren kennen en als het karakter me dan aanspreekt ga ik iemand ineens ook heel knap vinden e.d. Sommige eigenschappen maken iemand lelijker, bijvoorbeeld als iemand zichzelf jevanhet vindt ga ik zoeken naar alles wat niet mooi is aan die persoon.. maar is iemand bescheiden en ietwat onzeker, ga ik juist alle mooie dingen zien.
Het zal vast gunstig zijn in veel gevallen, maar ik geloof dat het voor mij echt niet zoveel uitmaakt. Ik ben vaak genoeg verliefd geweest op absoluut niet knappe jongens, doordat hun karakter me erg aansprak (wat overigens niet per se met dominantie te maken had). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Oh, Chimera zei ook al zoiets. Nou ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom denk je dat ik mijn problemen anoniem op dit forum zet? ![]() Straks ziet een bekende me hier nog. Et zou wat zijn uhhhm ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toegegeven: Een leuk uiterlijk is een bonus, maar ik word toch echt sneller 'verliefd' op hoe iemand is dan hoe iemand er uitziet.
|
![]() (mocht iemand zich afvragen wat daar op de achtergrond allemaal aan de hand is, ik had alleen maar een telefooncamera en de enige kamer waar er genoeg licht binnenkwam was de kamer van mijn kleine nichtje, dus daar is de foto gemaakt) ![]() (experiment, wat maten/vriendinnen en ik wilden zien of je gezichtsuitdrukking verschilde met je normale gezichtsuitdrukking als je net uit bed kwam. Kan de andere foto met 'normale' gezichtsuitdrukking niet vinden. Je kan de muurschildering nog zien die ik ooit eens gepost had met foto's van mijn kamer) ![]() MIJN DEURSCHILDERING ![]() go
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had me je heel anders voorgesteld armoedje.
Je ziet er best goed uit, en veel menselijker dan ik dacht. Maar ik respecteer je manier van denken & discussieren wel als iets hogers, uiterlijk en uitdrukking zeggen maar zo veel over iemand. ps. loos die haartjes op je kin.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
kan iemand mij helpen ik moet een samenvatting maken Rahima | 10 | 08-10-2007 17:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Psychologie |
Het tekort aan zelfvertrouwen bij meisjes is de schuld van de maatschappij en jongens Gothic | 51 | 29-06-2002 09:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |