Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben er eigenlijk wel voor om wat te gaan doen.
Iemand loze idee-en zoals een groot veld zoeken en dan eten inslaan en een picknick houden of een fotoshoot of ergens naar een sneak-preview en natuurlijk orgen? Ik ben natuurlijk nog steeds voor een foodfight ![]() ![]()
||
Citaat:
met eten gooien....smeerlap ![]() veld zoeken.... der zit een park in utrecht op loopafstand van het station.. morruguh, morruguh ![]()
||
Citaat:
![]() ennu, msn? maar ik ben dus halfdood morgen..oke ![]()
|
De lijst nog maar 'n keer.
juah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eerst Albert Heijn; dan piklik in een hip park! GOED IDEE. *Loves picklik* (oh.......)
|
(met ze 3-en: manon, marijke en wilbert)
Dat hoeft helemaal niet hoor ![]() (en 36 cf is veel beter) dus: ook al ben je niet verlegen, je moet toch komen ![]() ![]() en we zijn nu de laatste hand aan het leggen aan de dreads...naja, we... manon en marijke, die ze gezet hebben ![]() ![]() ![]() maar twas wel gezellig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 2) Ik loop gegarandeerd verloren (wat niet leuk is in het buitenland, want ja voor mij is dat buitenland) ik ken mezelf al 3) belangrijkste: ik zit in de blok ![]() |
![]() |
||
Citaat:
verloren lopen: de weg kwijtraken, niet meer weten waar ik ben, gedesoriënteerd zijn, enzovoort de blok: periode van 2 maanden voor de eindexamens van de universiteit, en dan moet je overdreven veel studeren ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
lente meeting! CSN | 21 | 11-04-2007 20:02 | |
Muziek |
Metal Meeting lauwzzz | 4 | 14-05-2006 17:26 | |
De Kantine |