Ik vind dat de muziek waarover gesproken wordt binnen dit forum om eerlijk te zijn een beetje eenzijdig en beperkt. Waar komt dat toch vandaan? Zijn er mensen die naar klassieke muziek bijvoorbeeld luisteren?
Het is niet mijn bedoeling mensen in hokjes te stoppen of te veroordelen, maar er is zoveel meer binnen de Wondere Wereld die Muziek heet...
Gaarne reacties
IEMOW-KOR schreef op 07-04-2003 @ 05:41: Ken maar weinig muziekforums die zo veelzijdig zijn als dit forum. Het beperkt zich niet tot het standaard Britney gehalte.
Het muziekgedeelte van Fok! is zoveel uitgebreider. Wat je hier ziet is emo, punk, ska of metal.
dit is al de zoveelste topic van iemand die denkt dat niemand meer naar klassieke muziek luistert...
07-04-2003, 06:59
Verwijderd
ik heb effe fok bezocht. het is er wel veelzijdig, veel verschillende soorten muziek ja, maar toch, het is onoverzichtelijk, en veel van de topics spreken me niet aan. En tja..waar de meeste dingen voer jouw smaak zijn daar blijf je hangen he. En ik denk dat dat voor veel mensen hier geld, dus daarom de eenzijdige topics.
m'neer schreef op 07-04-2003 @ 09:40: Beperkte muzieksmaak? Dan ken je mij nog niet
Ik geef je wel gelijk, overigens: er wordt inderdaad méér over een bepaald aantal muziekgenres gesproken dan over andere.
Ondanks de veelvoud aan stijlen op dit forum vind ik dat de harde gitaren hier duidelijk overheersen. Volgens de kenner is dat natuurlijk weer in te delen in punk, hardcore en 6000 metal soorten maar voor mij is het gewoon 1 pot nat .
NERD schreef op 07-04-2003 @ 09:54: Ondanks de veelvoud aan stijlen op dit forum vind ik dat de harde gitaren hier duidelijk overheersen. Volgens de kenner is dat natuurlijk weer in te delen in punk, hardcore en 6000 metal soorten maar voor mij is het gewoon 1 pot nat .