Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en het josh gehalte...ach als iemand anders in deze film had gespeeld was het net zo'n goede film geweest naar mijn mening..en zou het dan nog steeds een kruising tussen PH en SPR zijn? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Mooi gefilmd..
Veel gelet op details etc.. Maar owh zo pro-VS leger, damn daar werd ik ziek van.. En ook echt van de VS soldaten die zijn gesneuveld alle 15 namen langs laten komen.. En dan er schaamteloos achter zetten er zijn ook nog 10.000 Somaliërs omgekomen in dat jaar.. 15 tegen 10.000 , toen brak mijn klomp.. Puur film gezien is ie goed, maar voor de rest wat een bagger propaganda..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
BLACK HAWK DOWN is niets meer dan propaganda voor oorlog en racisme. En daar komt ook nog eens bij dat het historisch niet correct is.
Veel genre clichés, weinig spanning en Josh Hartnett is erg ongeloofwaardig. Ik moet wel toegeven dat de film een geweldige soundtrack heeft.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jij vind de film goed omdat er lekkere acteurs in spelen, erg intelligente uitspraak hoor ![]() Zoals je zelf ook vastwel hebt gemerkt, ben jij degene die zielig aan het doen is.
||
Citaat:
In dit topic wordt helemaal niet om argumenten gevraagd..en al wordt er om argumenten gevraagd..misschien had ik op dat moment haast ofzo en wou ik toch nog ff snel mn mening laten weten..maar sorry hoor..als jij dat graag wil zal ik er voortaan een argument bij zetten. okee...ff uitleg bij wat ik bedoelde met mijn post... oppervlakkig..okee dat snap ik. Maar ik vind die film absoluut niet goed omdat die acteurs er inspelen...ik vind heten goeie film omdat ik vind dat het een goed verhaal is. En dat het verhaal rijk aan clichés en verzinsels is maakt mij niet uit. LOTR is ook een goede film en dat is toch ook verzonnen?!?! Met mooi gemaakt bedoel ik..mooi in beeld gebracht, mooi gefilmd enzo..je hoeft dit dus niet met mij eens te zijn...dit is dus echt mijn mening.. Nee sorry...ik vind zelf eigenlijk niet dat ik zielig aan het doen ben...en oke, het woord zielig wasniet helemaal het perfecte woord in mn vorige post..maar ik kon ff niet zo gauw iets anders verzinnen.. het is dus absoluut niet mijn bedoeling om ruzie te maken ofzo..en ik heb ook geen zin in dit soort posts. kunnen we het er niet gewoon op houden, dat jij BHD niks vind en ik wel? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
2. oke ook hier snap ik je punt. natuurlijk moet je argumenten geven als je écht je mening wil geven. Maar ik ben zo iemand die daar niet altijd tijd en zin in heeft en dat dus ook niet doe. in dit topic werd gewoon gevraagd of het een goeie film was. Ik heb daar mijn mening over gegeven en daar geen argumenten bij gedaan omdat ik niet vond dat dat echt nodig was. Nou, jullie heb dus naar aanleiding van mijn post gereageerd en ik heb daar ook weer reacties op gegeven. ik weet het een mening zonder argumenten is nogal simpel en erg onduidelijk...nou sorry daarvoor dan. maar ik heb zoals ik dus al vaker heb gezegd geen zin in ruzies en dit soort meningsverschillen, want ik heb liever dat we het een beetje gezellig houden. Als er dus nog iets onduidelijk is aan wat ik bedoelde kan je het gerust zeggen, maar kunnen we het wel leuk houden, want ik heb geen zin dat het door onze verschillende meningen uit de hand loopt. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
klaas: goede film piet: kut film karel: mwah film piet-hein: slecht film noortje: nie gezien victor: SuUpAh GoEd man! pieter: flikker op met je kut kleine letter grote letterhandschrift forumbaas: oké, dit gaat dus nergens over, sluiten met die hap Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
*gaat zich er maar weer ns mee bemoeien...*
Waarom ik de film goed vind: -Tom Sizemore weet wat acteren is. -Evenals Ewan McGregor en William Fichtner -Muziek is top -Ik vind die helikopterscenes er geweldig uitzien -De stratenoorlog is zo verfilmd dat je verwacht dat er uit iedere hoek in schot kan worden gelost en zo de film enigszins spannend maakt. Waarom ik m niet goed vind: -Teveel een 'Amerika-is-goed' verhaal -Josh Hartnett vind ik persoonlijk niet echt boeiend om naar te kijken en qua acteertalent vink m ook niet opperbest. Ik kan zelf meer goede dan slechte eigenschappen van de film bedenken, dus is ie voor mij in ieder geval geslaagd. Argumenten genoeg zo ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vanaf toen heb ik zn naam in ieder geval onthouden...
||
Citaat:
pfff ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |