Oud 10-04-2003, 11:27
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kzit met een probleempje. Kben 2 jaar samen geweest met de jongen van mijn dromen. T is misgelopen, daarna is er nog vanalles misgelopen, maar eigenlijk willen we wel terug een relatie. We zijn er alleen nog ni klaar voor omdat er zoveel gebeurt is tussen ons... Ik hou echt wel van hem en voel me goed bij hem, maar ons terug binden aan elkaar zou fout aflopen (en nee, we proberen het niet, tmag ni weer fout lopen)

Nu: mijn probleem... Eigenlijk wil k nog ff vrij zijn, nog ff genieten van mijn jonge leven. En ja, daarmee wil ik ook zeggen da'k wil flirten, kussen voor de fun en seks voor één nacht. Maar ja... ik en mijn ex zijn aan onze relatie aan het werken, we willen echt dat het goedkomt. En als ik dan met een ander het bed in zou duiken (of hij), dan zou het nooit meer goedkomen, ook al stelde het niks voor.

Dus nu zit ik een tweestrijd he

Iemand raad?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 11:36
twim
twim is offline
Dus om het ff anders te zeggen.
Jij wil nog met andere rollebolle om te weten hoe dat allemaal is.
En dan zou je als je bv. 25 bent met hem oud en gelukkig willen zijn. Maar omdat hij jou ook nog leuk vind zal hij het je natuurlijk kwalijk nemen als jij met een ander het bed in duikt.

Stond hier laatst een soort gelijk topic. Lees dat ook eens.

Verder zou ik denk ik toch voor de liefde kiezen en niet voor de lust. Waarschijnlijk zul je die sex-voor-een-nacht wel leuk vinden die nacht. maar zul je je er achteraf kut door voelen doordat je weet dat hij(je ex dus) het niet zo leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:51
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kwil gewoon later ni het gevoel hebben da'k iets gemist heb :-S

Hij is de enige met wie ik gekust heb, seks heb gehad. Kzou op zen minst wel is willen kussen voor de lol gewoon, al is het idd maar om te weten hoe het is ... Tzou niks betekenen. Ik voel me nog ni klaar om me te binden, maar kwil in de tussentijd ook ni stilzitten
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 11:57
twim
twim is offline
Hoe denkt je ex daarover???
Hij al iemand anders gevonden of gehad???

Tja... en anders misschien ergens uitgaan waar hij niet is en daar een leuke jongen "gebruiken" (vinden meeste jongens niet echt erg)
Kun je hem dat altijd later vertellen. Je bent het hem namelijk niet verplicht te vertellen. en wat niet weet wat niet deert.
Niet echt een subtiele oplossing maar ja, je weet het dan wel.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 12:15
Maurice
Maurice is offline
altijd maar dat gezeik van "werken aan een relatie". ga gewoon met die ex van je of ga niet met 'm.
Oud 10-04-2003, 14:57
Piccola
Piccola is offline
Ik zou voor de liefde gaan en niet voor een beetje stom rollebollen met anderen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:42
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Neophyte schreef op 10-04-2003 @ 12:57:
Hoe denkt je ex daarover???
Hij al iemand anders gevonden of gehad???

Tja... en anders misschien ergens uitgaan waar hij niet is en daar een leuke jongen "gebruiken" (vinden meeste jongens niet echt erg)
Kun je hem dat altijd later vertellen. Je bent het hem namelijk niet verplicht te vertellen. en wat niet weet wat niet deert.
Niet echt een subtiele oplossing maar ja, je weet het dan wel.
Nou, men ex heeft een 2 tal weken iemand anders gehad, toen had ik er ff genoeg van, hoefde het voor mij niet meer, heb ik een oogje gehad op iemand anders, dat is niks geworden, maar hij (men ex) is wel met zen pootjes op de grond terechtgekomen dat hij mij ook kon kwijtspelen! Dus nu is ie kei onzeker (terwijl er niks is gebeurt met die andere, hij heeft wel gesekst met da meisje) en kdenk dus ni da hij mij gelijk geeft :-S

Dus hij zou t ook nooit mogen weten, dan breek k zijn hart en da is het ni waard....

Het achter zijn rug doen: hmm, kzit altij te hameren op eerlijkheid, kzou ni kunnen leven met "zo'n geheim"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:45
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
morris schreef op 10-04-2003 @ 13:15:
altijd maar dat gezeik van "werken aan een relatie". ga gewoon met die ex van je of ga niet met 'm.
"Als k er nu mee ga", loopt t terug fout, en da weet hij ook.... T is een beslissing waar we beide achter staan om er nog even mee te wachen. Als t zo eenvoudig zou zijn....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:49
twim
twim is offline
Citaat:
Ariëlle schreef op 10-04-2003 @ 18:42:
Nou, men ex heeft een 2 tal weken iemand anders gehad, toen had ik er ff genoeg van, hoefde het voor mij niet meer, heb ik een oogje gehad op iemand anders, dat is niks geworden, maar hij (men ex) is wel met zen pootjes op de grond terechtgekomen dat hij mij ook kon kwijtspelen! Dus nu is ie kei onzeker (terwijl er niks is gebeurt met die andere, hij heeft wel gesekst met da meisje) en kdenk dus ni da hij mij gelijk geeft :-S

Dus hij zou t ook nooit mogen weten, dan breek k zijn hart en da is het ni waard....

Het achter zijn rug doen: hmm, kzit altij te hameren op eerlijkheid, kzou ni kunnen leven met "zo'n geheim"
Dan moet je een hele moeilijk beslissing nemen.
Ik ken het gevoel ook. heb 1,5 jaar lang een relatie gehad. En vroeg me ook af hoe het met iemand anders zou zijn. Nu is het bijna een half jaar uit. en heb ik eigenlijk niet echt behoefte meer aan sex met iemand anders om erachter te komen HOE het is. Zou het meer gewoon voor de fun doen.

Daarbij wil ik nu heel graag weer gelukkig zijn met mijn ex en aan de andere kant gewoon verder gaan. Zij heeft nu ook een ander maar ik ben tot nu toe ook nog steeds de enige met wie zij sex heeft gehad.

Als IK nou zou moeten kiezen zou ik voor de liefde kiezen.
Maar je moet zelf kiezen. En ik denk niet dar ik je meer advies kan geven. Of je zou moeten gokken dat hij er wel mee kan leven als jij het met iemand anders doet. Maar ja dan moet je kiezen of je die gok neemt. Word er niet echt makkelijker op
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:43
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kwil t ook voor de fun doen hoor :-S Tis ofwel NOW or NEVER... En da vind k er zo moeilijk aan...

Kga der ni meer over liggen piekeren... Kzie wel wat t wordt, al denk k dat t ook de liefde zal worden
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:04
twim
twim is offline
Citaat:
Ariëlle schreef op 11-04-2003 @ 09:43:
Kwil t ook voor de fun doen hoor :-S Tis ofwel NOW or NEVER... En da vind k er zo moeilijk aan...

Kga der ni meer over liggen piekeren... Kzie wel wat t wordt, al denk k dat t ook de liefde zal worden
Als je dat kiest ben ik het helemaal met je eens.
Iig succes ermee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 17:10
Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap niet waarom je je tijd nog verdoet aan je ex.
Klinkt nogal cru, maar als het al fout is gegaan, als je nu in een relatie met hem zou storten en je weet dat het dan ook fout gaat, waarom zou het dan wel goed gaan als je er weer helemaal klaar voor bent?
Over een relatie heenkomen (vooral over zo'n lange) is altijd moeilijk, vaak heb je nog gevoelens voor je ex, is ook niet zo gek na zo'n lange tijd.
Maar uit jouw verhaal maak ik op dat het nix meer kan worden.
Het zal ook moeilijk zijn, omdat hij de enige voor je was tot nu toe.
Ik zou hem proberen te "vergeten" , lukt dat niet, probeer het dan (omdat je zo twijfelt, maar ik zou nogmaals zeggen dat het niet meer lukt.... maar wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk !!! ). En pas als je over je ex heen bent zou ik gaan "rollebollen" met anderen. Ga geen dingen doen waar je later spijt van kunt krijgen...
Oud 11-04-2003, 17:28
Ariëlle
Ariëlle is offline
Ow ow, het kan zeker nog goed komen! We hebben echt een goed gevoel bij elkaar, ook over onze relatie, enkel NU ni... We weten dat we samen oud willen worden, maar we weten ook dat als we er nu aan beginnen, het niet goed zou gaan omdat er nog vanalles 'vewerkt' moet worden, we moeten terug groeien in onze relatie. Maar ja, voor de vrijheid is het ook now or never, ofwel beginnen we samen terug opnieuw en hebben we nooit eens kunnen flirten en spelen met anderen, ofwel kiezen we voor de vrijheid, en da's iets waar hij het heeeel moeilijk mee zou hebben... Zo erg dat t misschien niet meer goed zou komen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:17
Ariëlle
Ariëlle is offline
Hmm, we gaan 'weer maar eens' afstand nemen van elkaar, en hij is er alles behalve gelukkig mee
Kdenk al ni meer aan seks met een ander :-/
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:38
twim
twim is offline
Citaat:
Ariëlle schreef op 12-04-2003 @ 19:17:
Hmm, we gaan 'weer maar eens' afstand nemen van elkaar, en hij is er alles behalve gelukkig mee
Kdenk al ni meer aan seks met een ander :-/
Wie wil er dan afstand nemen???

Ik denk dat jullie er beter aan doen om het gewoon te proberen. Dit is voor jullie beide alleen maar kut.
En je weet echt niet zeker dat het weer fout gaat.
Zoals ik het nu zie zijn jullie net twee mensen die van elkaar houden en die uit mekaar worden gehouden door iets of iemand.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 18:55
Ariëlle
Ariëlle is offline
Ik wil afstand nemen, omdat ik me er niet goe bij voel om me meteen terug te binden aan hem.... Ik wil het echt wel terug proberen, maar ik sta er gewoon nog niet helemaal achter, en met zo'n gevoel doe ik het gewoon niet. T is onze laatste kans, we hebben al genoeg meegemaakt samen, als t volgende keer ni lukt, zal t nooit meer lukken.... Daarom wil k er ook volledig achter staan, want het zou voor altij zijn dan.

Begrijpen jullie? (of is dit zo raar :-/)
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:00
Ariëlle
Ariëlle is offline
En nou voelt ie zich omdat hij zich afgewezen voelt

Hij zegt da'k ni meer van hem hou en dit en dat omdat ik ff geen zin heb om hem te kussen of seks te hebben met hem... K voel me der gewoon ni goe bij als k da zou doen

Moet ie mij nu altij een slecht gevoel geven ja?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 13:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Je moet niks doen wat je niet wil.
Ik vind het een heel goede beslissing van je om even te wachten, als je er nog niet volledig achter staat.
Dat heeft hij maar te accepteren, als hij het er niet mee eens is, zou ik zeggen: rot dan maar op.
Dan weet je toch ook een beetje wat je aan elkaar hebt?
Als hij echt van je houd kan hij nog wel even wachten, rekening houden met jou enzo. Aangezien hij zegt dat je niet meer van hem houd omdat je nu geen sex met hem wilt, dat vind ik wel erg raar.
Ik zou echt gewoon goed nadenken en bij je eigen standpunt vast blijven houden, hij heeft het maar te accepteren, het is tenslotte jouw eigen leven.
Als je je nu zou binden met hem terwijl je er niet helemaal achter staat...dat zou ik idd ook niet doen.
Veel succes nog, ik hoop dat je hier iets aan hebt
Oud 13-04-2003, 13:28
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
Ariëlle schreef op 13-04-2003 @ 13:00:

Moet ie mij nu altij een slecht gevoel geven ja?
Dit lijkt me niet echt positief in jullie relatie, daar moet je juist 'blij' van worden. Je kunt zeggen dat het nú niet goed zit, maar het heeft eerder toch ook niet goed gezeten toen het uitging? Het is niet voor niets uitgegaan (lijkt me), een teken dat jullie toch niet bij elkaar passen. Je bent nog jong, je pint jezelf vast op één persoon... mijn mening: geniet nog van je vrijheid, als jullie echt voor elkaar bestemd zijn (voor zover dat kan) komen jullie elkaar wel weer tegen... laat het rusten.
Oud 13-04-2003, 14:09
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 13-04-2003 @ 14:28:
mijn mening: geniet nog van je vrijheid, als jullie echt voor elkaar bestemd zijn (voor zover dat kan) komen jullie elkaar wel weer tegen... laat het rusten.
Zeg da maar is tegen hem Hij denkt dan "jaja, eerst u wa laten pakken door andere gasten, dan moet ge bij mij ni meer afkomen ze"... (hij zou het trouwens ni kunnen verdragen als k iets zou doen met een ander, 'ik ben zo niet')
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 14:11
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 13-04-2003 @ 14:27:
Je moet niks doen wat je niet wil.
Ik vind het een heel goede beslissing van je om even te wachten, als je er nog niet volledig achter staat.
Dat heeft hij maar te accepteren, als hij het er niet mee eens is, zou ik zeggen: rot dan maar op.
Dan weet je toch ook een beetje wat je aan elkaar hebt?
Als hij echt van je houd kan hij nog wel even wachten, rekening houden met jou enzo. Aangezien hij zegt dat je niet meer van hem houd omdat je nu geen sex met hem wilt, dat vind ik wel erg raar.
Ik zou echt gewoon goed nadenken en bij je eigen standpunt vast blijven houden, hij heeft het maar te accepteren, het is tenslotte jouw eigen leven.
Als je je nu zou binden met hem terwijl je er niet helemaal achter staat...dat zou ik idd ook niet doen.
Veel succes nog, ik hoop dat je hier iets aan hebt
Ja dank je, hier heb ik iets aan ... T is soms moeilijk om bij mijn standpunt te blijven hoor, ik hou van hem en wil hem niet kwetsen, wil hem ook niet kwijtspelen, maar op de manier waarop HIJ het wilt komt t voor mijn gevoel niet goed... Dus moet t maar zo, ook al doet t bij mij ook wel pijn... :-/
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:04
Ariëlle
Ariëlle is offline
Nee, ik heb nooit geen tijd gehad voor one-night stands enzo, want kben 2 jaar samen geweest met hem.... Dus van mijn 17 (ben laat begonnen ja )

En ja, ik hou genoeg van hem, zeker en vast. Maar als het gevoel er niet is om me te binden aan hem, dan doe ik het gewoon niet, want dat is zowel voor mij als voor hem kwetstend....

Jammer genoeg heb je t ni zelf onder controle als het fout loopt. We zouden constant ruzie maken omdat ik gewoon iets zou gaan drinken met een andere jongen, of hij met een ander meisje. In die dingen zijn we gewoon nog niet volwassen genoeg. We moeten leren zeker zijn van elkaar, maar hoe kan hij nu zeker zijn van mij als ik me niet goed zou voelen over onze relatie als we NU terug iets beginnen

Begrijp je?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:11
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
wendela_85 schreef op 13-04-2003 @ 16:32:
Je bent trouwens al 20, heb je niet al genoeg tijd gehad voor zulke dingen als one night stands enz??
Als je geen seks met hem wilt kun je hier ook ff mee wachten.Of gewoon een keer proberen hoe het weer voelt.
Als ik hem was zou ik het ook niet leuk vinden als jij eerst vrijheid wil en dan pas hem, dan is hij echt zo'n afdankertje.
Dat kan je niet maken.
Volgens mij moet je echt kiezen, wel of geen relatie!!
T is trouwens al een keer uitgeweest omdat HIJ toen vrijheid wou! En toen heb k ff mijn zinnen op iemand anders gezet, wat niks betekende, er is ook nooit iets gebeurt, ik had enkel wat afleiding nodig. En toen ie dat te weten kwam is ie als een hond achter me aan gaan lopen dat "ie fout was geweest" enzo. Allemaal wel heel mooi enzo, kben blij da'k nu zie hoeveel hij echt om me geeft, maar ondertussen heb ik nog NIKS van vrijheid gehad he, en hij al wel....
Ik zou nu gewoon afstand willen nemen, omdat ik dan weet het dat het later ECHT goed komt met ons... Dus hij is zeker geen afdankertje...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 16:18
Veenbes
Veenbes is offline
Ik vind dat hij nogal bezitterig overkomt, voor hem gelden andere regels dan voor jou (hij wel iemand anders gehad, jij mag dat niet?) en als hij je een slecht gevoel geeft, tja, maar dat heb ik al eerder gezegd. Het lijkt erop alsof je je beslissing al hebt genomen (je 'bindt' je aan hem), maar dit hier nog neerzet in de hoop dat anderen positieve reacties geven en de laatste twijfels wegnemen? Of zie ik dat verkeerd?
Oud 13-04-2003, 16:25
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 13-04-2003 @ 17:18:
Het lijkt erop alsof je je beslissing al hebt genomen (je 'bindt' je aan hem), maar dit hier nog neerzet in de hoop dat anderen positieve reacties geven en de laatste twijfels wegnemen? Of zie ik dat verkeerd?
Moet het niet zijn dat ik met net NIET bind aan hem

Goh, mijn beslissing is genomen ja, maar ik wil gewoon weten of het echt zo egoïstisch is van me was om de knoop doorgehakt te hebben. Het lijkt alsof ik dit enkel voor mezelf uitmaak, afstand neem van hem, enkel om mezelf... En ja, dit is gedeeltelijk zo, ik heb 2 jaar voor hem gekozen, hem alles vergeven wat ie heeft gedaan enzo (bedriegen, mij onzeker maken, agressie....) en nu wil ik ff voor mezelf kiezen.... Ik hou van hem en ben ook niet gelukkig met de situatie nu hoor... En als hij zich dan afgedankt gaat voelen is het ook niet leuk voor me... Hij ziet precies niet in dat ik het OOK voor ons doe (omdat hij er nu te onzeker voor is)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 16:38
Verwijderd
Als jij (weer) in het stadium zit van flirten, de beest uithangen en one-night-stands, dan kun je het je ex niet aandoen om iets serieus met hem te proberen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:39
Ariëlle
Ariëlle is offline
Kheb noooooit in het stadium gezeten van flirten enzo... Kheb altij genoeg gehad aan hem. Maar er is zo veel gebeurt tussen ons dat ik nu zoiets heb van "Ff voor mezelf kiezen". Kheb er een goei gevoel over, als we bij elkaar horen komen we wel terug samen... Alleen denkt hij er niet zo over omdat ie bang is me te verliezen

[edit]Ok ok, hij doet nu zo zen best voor mij, heeft echt zoveel spijt van alles en zou alles doen voor me, maar als ik nu een gevoel heb van "nee, t is onze tijd nog ni" Beter niks dan he? Alleen moet hij da nog snappen...[/edit]

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:59
Veenbes
Veenbes is offline
Ik volg het niet helemaal meer, je gaat voor jezelf kiezen maar houdt van hem, blijf je bij (of ga je naar) hem of niet? (Sorry...)

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:10
Ariëlle
Ariëlle is offline
Citaat:
Veenbes schreef op 13-04-2003 @ 19:59:
Ik volg het niet helemaal meer, je gaat voor jezelf kiezen maar houdt van hem, blijf je bij (of ga je naar) hem of niet? (Sorry...)
Ik blijf nu niet bij hem.... Maar ik hou van hem, en hij van mij, en we willen beide dat t nog goe komt...

Snap je t nu?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:16
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
Ariëlle schreef op 13-04-2003 @ 20:10:
Snap je t nu?
Ja . Goede keuze, vind ik.
Oud 13-04-2003, 19:23
Ariëlle
Ariëlle is offline
Tja, en hij dan? Hoe breng k dit aan zen verstand?

T begint al.... Hij doet al lekker koud tegen me...

Godver, ik kan het mij ni blijven aantrekken he
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:02
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Het gewoon uitleggen aan hem. Als hij het er niet mee eens is, zou ik toch echt voor jezelf kiezen, en lekker gaan feesten. *beetje kortgezegd maar ok*
Oud 13-04-2003, 20:18
Ariëlle
Ariëlle is offline
Ben k zo al een paar dagen mee bezig... Maar je hebt gelijk

Dankjewel voor de al de reacties!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten