Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ken het gevoel ook. heb 1,5 jaar lang een relatie gehad. En vroeg me ook af hoe het met iemand anders zou zijn. Nu is het bijna een half jaar uit. en heb ik eigenlijk niet echt behoefte meer aan sex met iemand anders om erachter te komen HOE het is. Zou het meer gewoon voor de fun doen. Daarbij wil ik nu heel graag weer gelukkig zijn met mijn ex en aan de andere kant gewoon verder gaan. Zij heeft nu ook een ander maar ik ben tot nu toe ook nog steeds de enige met wie zij sex heeft gehad. Als IK nou zou moeten kiezen zou ik voor de liefde kiezen. Maar je moet zelf kiezen. En ik denk niet dar ik je meer advies kan geven. Of je zou moeten gokken dat hij er wel mee kan leven als jij het met iemand anders doet. Maar ja dan moet je kiezen of je die gok neemt. Word er niet echt makkelijker op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iig succes ermee ![]() |
![]() |
|
Ik snap niet waarom je je tijd nog verdoet aan je ex.
Klinkt nogal cru, maar als het al fout is gegaan, als je nu in een relatie met hem zou storten en je weet dat het dan ook fout gaat, waarom zou het dan wel goed gaan als je er weer helemaal klaar voor bent? Over een relatie heenkomen (vooral over zo'n lange) is altijd moeilijk, vaak heb je nog gevoelens voor je ex, is ook niet zo gek na zo'n lange tijd. Maar uit jouw verhaal maak ik op dat het nix meer kan worden. Het zal ook moeilijk zijn, omdat hij de enige voor je was tot nu toe. Ik zou hem proberen te "vergeten" , lukt dat niet, probeer het dan (omdat je zo twijfelt, maar ik zou nogmaals zeggen dat het niet meer lukt.... maar wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk !!! ![]()
|
![]() |
Ow ow, het kan zeker nog goed komen! We hebben echt een goed gevoel bij elkaar, ook over onze relatie, enkel NU ni... We weten dat we samen oud willen worden, maar we weten ook dat als we er nu aan beginnen, het niet goed zou gaan omdat er nog vanalles 'vewerkt' moet worden, we moeten terug groeien in onze relatie. Maar ja, voor de vrijheid is het ook now or never, ofwel beginnen we samen terug opnieuw en hebben we nooit eens kunnen flirten en spelen met anderen, ofwel kiezen we voor de vrijheid, en da's iets waar hij het heeeel moeilijk mee zou hebben... Zo erg dat t misschien niet meer goed zou komen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat jullie er beter aan doen om het gewoon te proberen. Dit is voor jullie beide alleen maar kut. En je weet echt niet zeker dat het weer fout gaat. Zoals ik het nu zie zijn jullie net twee mensen die van elkaar houden en die uit mekaar worden gehouden door iets of iemand. |
![]() |
|
![]() |
Ik wil afstand nemen, omdat ik me er niet goe bij voel om me meteen terug te binden aan hem.... Ik wil het echt wel terug proberen, maar ik sta er gewoon nog niet helemaal achter, en met zo'n gevoel doe ik het gewoon niet. T is onze laatste kans, we hebben al genoeg meegemaakt samen, als t volgende keer ni lukt, zal t nooit meer lukken.... Daarom wil k er ook volledig achter staan, want het zou voor altij zijn dan.
Begrijpen jullie? (of is dit zo raar :-/) |
![]() |
|
Je moet niks doen wat je niet wil.
Ik vind het een heel goede beslissing van je om even te wachten, als je er nog niet volledig achter staat. Dat heeft hij maar te accepteren, als hij het er niet mee eens is, zou ik zeggen: rot dan maar op. Dan weet je toch ook een beetje wat je aan elkaar hebt? Als hij echt van je houd kan hij nog wel even wachten, rekening houden met jou enzo. Aangezien hij zegt dat je niet meer van hem houd omdat je nu geen sex met hem wilt, dat vind ik wel erg raar. Ik zou echt gewoon goed nadenken en bij je eigen standpunt vast blijven houden, hij heeft het maar te accepteren, het is tenslotte jouw eigen leven. Als je je nu zou binden met hem terwijl je er niet helemaal achter staat...dat zou ik idd ook niet doen. Veel succes nog, ik hoop dat je hier iets aan hebt ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, ik heb nooit geen tijd gehad voor one-night stands enzo, want kben 2 jaar samen geweest met hem.... Dus van mijn 17 (ben laat begonnen ja
![]() En ja, ik hou genoeg van hem, zeker en vast. Maar als het gevoel er niet is om me te binden aan hem, dan doe ik het gewoon niet, want dat is zowel voor mij als voor hem kwetstend.... Jammer genoeg heb je t ni zelf onder controle als het fout loopt. We zouden constant ruzie maken omdat ik gewoon iets zou gaan drinken met een andere jongen, of hij met een ander meisje. In die dingen zijn we gewoon nog niet volwassen genoeg. We moeten leren zeker zijn van elkaar, maar hoe kan hij nu zeker zijn van mij als ik me niet goed zou voelen over onze relatie als we NU terug iets beginnen ![]() Begrijp je? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou nu gewoon afstand willen nemen, omdat ik dan weet het dat het later ECHT goed komt met ons... Dus hij is zeker geen afdankertje... |
![]() |
|
Ik vind dat hij nogal bezitterig overkomt, voor hem gelden andere regels dan voor jou (hij wel iemand anders gehad, jij mag dat niet?) en als hij je een slecht gevoel geeft, tja, maar dat heb ik al eerder gezegd. Het lijkt erop alsof je je beslissing al hebt genomen (je 'bindt' je aan hem), maar dit hier nog neerzet in de hoop dat anderen positieve reacties geven en de laatste twijfels wegnemen? Of zie ik dat verkeerd?
||
![]() |
Citaat:
![]() Goh, mijn beslissing is genomen ja, maar ik wil gewoon weten of het echt zo egoïstisch is van me was om de knoop doorgehakt te hebben. Het lijkt alsof ik dit enkel voor mezelf uitmaak, afstand neem van hem, enkel om mezelf... En ja, dit is gedeeltelijk zo, ik heb 2 jaar voor hem gekozen, hem alles vergeven wat ie heeft gedaan enzo (bedriegen, mij onzeker maken, agressie....) en nu wil ik ff voor mezelf kiezen.... Ik hou van hem en ben ook niet gelukkig met de situatie nu hoor... En als hij zich dan afgedankt gaat voelen is het ook niet leuk voor me... Hij ziet precies niet in dat ik het OOK voor ons doe (omdat hij er nu te onzeker voor is) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Kheb noooooit in het stadium gezeten van flirten enzo... Kheb altij genoeg gehad aan hem. Maar er is zo veel gebeurt tussen ons dat ik nu zoiets heb van "Ff voor mezelf kiezen". Kheb er een goei gevoel over, als we bij elkaar horen komen we wel terug samen... Alleen denkt hij er niet zo over omdat ie bang is me te verliezen
![]() [edit]Ok ok, hij doet nu zo zen best voor mij, heeft echt zoveel spijt van alles en zou alles doen voor me, maar als ik nu een gevoel heb van "nee, t is onze tijd nog ni" ![]() Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 17:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Snap je t nu? ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Scholieren.com kampioenschap snelschrijven. KleineTomaat | 74 | 10-03-2005 23:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaaltje 2 b-z | 3 | 28-04-2003 19:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Tweestrijd bette4ever | 1 | 10-03-2003 23:26 | |
Lifestyle |
proefdiervrij Verwijderd | 40 | 04-08-2002 18:52 | |
ARTistiek |
Innerlijke Arena dystopia | 0 | 12-11-2001 18:36 |