Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alsof zij opeens even 50 cent van het bedrag kan afhalen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb ook een Bonuskaart aangevraagd, ik zie het probleem er van niet. Maar dan zul je net zien; koop je 3 broden, scheelt het 24 cent per brood en dan ... vergeet je je Bonuskaart mee te nemen Niet erg slim he ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() * Rood zeiljack Humen Nature * 3 DVD's (When Trumpets Fade, The Elite, Last Run) * Bootschoenen Lumberjack * Pistolet Tonijn * Verse Jus * Fruitmix v/d Mac |
![]() |
||
Citaat:
Mijn laatste aanwinst is enorme buikpijn ![]()
|
Verwijderd
|
legerbroek Mr Bright
strakke bootcut stretch spijker broek Mr Bright (voor paardrijden) 3/4 sportachtige broek 2 topjes met bretels en ritsen soort basktetbal truitje 2 mooie rokken kookai nog een soort gehaakt rokje 2 mutsen nieuwe korte beenwarmertjes 2 kettingen fijn dagje shoppen in Amsterdam fashuin centre ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn laatste aanwinsten: 2 broekpakken: 1 zwarte met een witte krijtstreep, 1 donkergrijze, beiden van Mexx. De grijze is voor de diploma-uitreiking |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vond ik even nodig om te vermelden denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
26104000 00012 [PLU] Dat is zeg maar het bonuskaart nummer van de Albert Heijn zelf. Dus dan krijg je alsnog korting ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil ook in je boekje, zodat je mij ook kan missen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ja dus. Dat "teringhoer" sloeg waarschijnlijk op de toon waarop die kassamevrouw het verkondigde. Niets irritanter dan een arrogante kassajuf bij de AH, een "normale" klant weet dat nlk niet van die plu-code, maar zélf komen die kassamensen er vaak ook niet mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn laatste aanwinst is al van donderdag: soort deken met bloemetjes voor op mijn kamer vintage poster van mams ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|