Advertentie | |
|
![]() |
|
al 4x bij Mental Theo.. haha.. en over maandje ofzo komt ie weer
![]() van me (ex)werk ( molen ) met Robert ten Brink, met SupeRobert, moesten mensen aan de molen hangen. We mochten er niet op enzo blabla.. hadden ze speciale mensen van het SupeRobert team ofzo die zouden helpen zogenaamd op TV, naja. ging goed fout dus.. dus ik moest ff snel helpen. ( Die homo van 'Ja ik wil een miljonair' die verzorgde de dingen, heb fet lang met hem gewerkt, aardige gozer! )En kwam dus uiteindelijk heeeel lang in beeld. We mochten ook naar de studio komen en daar ook paar keer dat de camera over publiek ging en wij te zien waren. en ik was met MTV mee naar Zuid Afrika.. heb daar een interview gehad met Daphne. Liep op de achtergrond bij beelden van een concert en interview met DJ Jean... en ook wel leuk, KANE heeft beelden van Zuid Afrika verwerkt in clip van ze, en die beelden zijn gemaakt terwijl ik naast ze in de bus zat en hun met simpel cameraatje die beelden maakten ( jah, valt niet op in de clip, zwart wit ) en dus met me oude werk heel veel japanners die die nederlanders maar wat mooi vinden in een wit pakje op een molen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
1)jepzZ, mee gedaan aan de achmeakennisquiz
![]() 2) ook nog in een programma voor kleintjes, iets van 'welkom in de ark' ofzo, 'k weet het niet meer precies. We werden gefilmd toen we op schoolkamp waren, en dat is later uitgezonden (wat ik overigens helemaal gemist heb). Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 12:55. |
![]() |
||
Citaat:
laatst 1 ( ja eentje maar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb me wel eens in het MVV-stadion zien zitten
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ging vol spannig naar de marathon van rotterdam kijken (op video) of ik mezelf zag, maar helaas ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik heb me versaaid in mijn knakworst #1094 Verwijderd | 500 | 28-08-2010 00:03 | |
De Kantine |
Hoevaak ben jij op tv geweest en zo ja welke programma en waarom? Verwijderd | 150 | 01-05-2004 17:37 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Films, TV & Radio |
ben JIJ wel eens op tv geweest??? *charm girl* | 55 | 16-02-2002 10:10 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |