Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze hebben nooit iemand niet geaccepteerd. Nu heb ik ook pas 2 x echt iemand mee naar huis genomen waarvan mijn ouders wisten dat het m'n vriend was...
|
Kmag er eigenlijk niet aan denken van het ze ook maar te vertellen dat ik een vriend heb
Ze leven echt nog in een vorige (ben het juiste woord even kwijt) eeuw. En ze zien jongens enkel als bedreiging voor mijn studies en dergelijke En ALS ze denken dat ik een vriend heb, zitten ze aan tafel idiote en kindse opmerkingen te geven Best irritant
|
Verwijderd
|
Mijn ouders vonden mijn ex-vriend een schatje, een verstandige jongen, heel humoristisch, enzovoort. Ze vinden mijn vriend zelfs nog beter, of in elk geval in het algemeen even goed en voor mij beter. Het zijn natuurlijk beide goede personen, maar mijn ex-vriend paste niet zo fantastisch bij me.
Ik zou een relatie niet afkappen omdat mijn ouders het er niet mee eens zijn, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben als ze iemand niet mogen. Ik hecht groot belang aan hun mening. Ze zouden echter nooit lullige opmerkingen over maken - hoogstens zo nu en dan een 'serieus gesprek'. |
![]() |
|
Bij mij doet in principe bijna niemand moeilijk. Hoewel de mama
![]() mzzls J ![]()
|
Verwijderd
|
keb et meegemaakt dat mn schoonouders mij om 1 of andere reden neit mochten, van begin af aan al niet. vaak van die dubbelzinnige opmerkingen gehoord waarvan je nou niet met zekerheid kon zeggen of ze nou als grapje bedoeld waren of serieus ( "ben je er nou álweer?" als je langskomt bijvoorbeeld, en dan op een toontje dat je net niet zeker weet dat het een grapje is). zorgde onbewust toch voor spanning tussen dat meisje en mij.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb er spijt van dat ik me telkens hierdoor geremd voelde, dus goeie raad.. laat je gevoelens de vrije loop.. k heb de liefde van mn leven gemist ![]() hij wist wat ik voor hem voelde en ik wist wat hij voor mij voelde maar t ging niet ... waarom 'mijn ouders' ![]()
|
Mijn ouders hebben geen van mijn ex'en accepteerd. Het was überkil in huis als hij er was, als hij tijdens ons middageten binnen kwam (wat mijn eerste vriendje altijd deed) en zelf al had gegeten mocht hij niet bij ons aan tafel
![]() En zodra het uit was steeg de sfeer met gigantische sprongen.. En de volgende keer denk ik wel honderd keer na voordat ik iemand thuis introduceer ![]()
|
Verwijderd
|
Dit zal wel stom gaan klinken..
![]() Ik vind het altijd fijn als m'n ouders aan mijn kant staan. Dus als ik ruzie met een jongen heb (met een jongen met wie ik iets heb en die ze dus kennen), wil ik graag dat als ze zich ermee zouden bemoeien, dat ze dan mij kant kiezen. Dit zeg ik omdat ik het altijd andersom meemaak en je kunt je gewoon niet voorstellen hoe vervelend dat is. M'n moeder is zeg maar in staat om tegen vrienden van mij over mij te gaan roddelen. Nou ja sorry maar dat doe je toch niet.. je gaat je eigen dochter toch niet zwart maken.. ![]() Ik heb liever dat ze zoiets hebben van "een jongen moet jou goed behandelen". En verder maakt het me niet echt uit of ze hem accepteren.. ja als het een hele lieve jongen is en ze zouden normaal tegen hem en tegen mij zijn, dat zou wel fijn zijn. Maar verder heb ik zoiets van: zolang hij hier gewoon thuis mag komen en ze laten hem en mij vrij om te gaan en staan waar we willen, dan vind ik het best. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Religieuze ouders staan relatie niet toe wowsuchniek | 3 | 26-05-2014 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe bescherm ik mijn broertje tegen mijn moeder? Sneeuwwitje | 23 | 11-12-2010 18:18 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
Liefde & Relatie |
cultuur, ik weet niet wat te doen! CoveredEyes | 31 | 01-06-2003 10:13 | |
Psychologie |
Liefde niet kunnen accepteren... Gothic | 8 | 14-02-2002 17:35 |