Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Had vandaag natuurkunde van een lerares die heel hard en hekserig lacht. Aan het begin van de les zegt ze: ik moet om 15.00 weg, want ik moet naar de tandarts, heb al 3 weken geen kroon in mn tand meer, dus kan ik niet meer hard lachen. De jongen achter me begint keihard en dan echt kei-hard te lachen, een minuut lang ofzo. Toen ie eindelijk ophield zei hij: u kan misschien niet hard lachen, maar ik wel ![]() Toen moest ie eruit omdat de lerares het geen leuke grap vond........
|
K. zat naar het woord 'trompetist' te zoeken, oftewel hoe iemand heet die een trompet bespeelt: hij kwam langs trompeteet, trompetoer en een trompetees, die laatste met als aanvulling: 'da's een tees die een beetje tromp is.'
Briljant hoe droog dat eruit kwam. ![]() (PS, K. heeft zelf niet door dat hij zulke dingen zegt, hij is sociaal nogal een hansworst. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
2 jaar geleden ging Hukkie lelies koppen. Marleen (saillant detail: überblond) deed mee, evenals Jos. Jos was klaar met een rijtje lelies. Jos zegt: "Klaar is Kees!"
*climax* Marleen zegt met vragende blik: "Wie is Kees ![]() Ha-ha-ha
||
Citaat:
|
Vandaag, engelse les. De hele klas zit een examentekst te oefenen. Meneer Roels (docent) vult de absentiebriefjes in, jongen vooraan kan met deze docent meelezen. Roels vult in "Rick D.". Leerling: "Meneer, Rick is aan het tafelvoetballen"
even later.... Rick komt de klas binnen. dhr. Roels: "Wil jij eens even gauw gaan tafelvoetballen?" ![]() ![]()
|
ik vind dat we maar eens de taal moeten aanpassen: 2 worden in een andere contekst kunnen plaatsen namelijk sars en vogelpest "meneer de docent ik snap er geen sars van enik heb de volgelpest aan u"
|
Verwijderd
|
*Burning water* in actie:
"Maar is dat dan niet Jacob de vader van Jezus? Die heette trouwens Jozef." ![]() En ik, vrijdag 's morgens veel te vroeg, in de Duits gang op school: "Hou nou eens je bek stelletje kutsmurfen, sommige mensen willen hier slapen!" (...op het moment was het grappig.) |
![]() |
|
broertje hangt in de bank, kijkt naar buiten, krijgt helder moment "Hee, een vogel!!"
ik lig onderuit in de andere bank, kijk ook naar buiten "fuck moet je daar nou kijken, een plant in de tuin!"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
leerling: meneer glazenmaker!
leraar: negeert leerling: meneer glazenmaker! leraar: negeert leerling: meneer glazenmaker! leraar: negeert leerling: schattebout.... leraar: krijgt rood hooft
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|