| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik kijk in het woordenboek en dan zie ik bijtende spot! Okee nou hier dan ff geen sarcastisch antwoord! Hoe ik aan mijn zelfvertrouwen werkt is ten eerste door niet bang te zijn wat andere mensen van mij vinden! Ten tweede:Ben ik bij een psycholoog en die geef mij altijd tips!  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

uiterlijk... 

men eerste reactie? *zucht* tweede: f*ck them all elke dag word ik er met geconfronteerd iedereen het uiterlijk verschijnen is het belangrijkste van de persoon ik word er zot van allemaal achterlijk gedoe meer kans op een vriendin maar dat niet alleen je hebt later meer kans om werk te vinden voor de rest word het er in gepompt van kleins af aan (de mooie prinses en de lelijke stiefmoeder) ik krijg er wat van ikzelf zie geen uiterlijk niet meer toch niet in het begin pas na een tijd als ik het innerlijk van iemand kent is dat voor mij ook het uiterlijk ik vind een meisje knap als ze een goed karakter heeft voor het ff absurd voor te stellen ben ik dan zo ouderwets om dat te vinden? het is tegenwoordig adnormaal om naar het innerlijk te kijken zo ben ik ooit uitgelachen omdat men lief niet knap was?!? ik maak me er kwaad in elke dag opnieuw daarom zoek ik al heel men leven naar mensen die niet op het uiterlijk afgaan wat heb ik er van ondervonden er zijn er zeer weinig die dat niet doen dus dit ff dat al de mensen die op het uiterlijk afgaan naar de hell lopen  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

"on-knapper" als dit kan toch haast niet ^_^'  | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Ja, ik vind die One Eye'd Jim nog niet zo lelijk hoor   

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zei tegen 2 vana die meisjes! Dat een meisjes pas echt mooi is als ze mooi van binnen is! Hier moesten ze hard op lachen! Ik moet eerlijk zeggen dat als ik een meisje niet aantrekkelijk vind er niet op verliefd kan worden! Ik stel op uiterlijk helemaal geen hoge eisen! juist omgekeerd de meisjes waar ik op val vinden de andere meestal niet zo aaantrekkelijk als ik. Ik denk dat dat ook heeft te maken met de uitstralling en het innerlijk  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Die links boven en die rechts boven en die daarnaast! Vallen best mee!  
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Dit is zow topic waar ik met heel mun hart op reageer.. 

Waarom zouw je lelijk zijn.. alleen omdat je tanden scheef staan een beetje veel pukkels hebt en niet de juiste vorm? dan ben je niet lelijk.. Lelijk ben je als je innerlijk gewoon zow slecht is, dat je denkt dat je alles bent omdat je misschien grotere tieten hebt dan een ander een mooier smoeltje maar dan ben je pas lelijk.. Ik ben ook niet knap en dat wil ik ook niet zijn. Ik wil gewoon een goed mens zijn die er voor iedereen is.!!! * KimmieJ * 

BeAuTiFuL BeLoVeD.. ThAt SmAlL ReSpOnCe FrOm YoU TuRnEd My WoRlD DaRkPiNk I'm In LoVe WitH YoU 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Wat voor nut heeft dat? Kijk, als je nou een foto van jezelf laat zien of desnoods mailt, kan ik zeggen wat ikzelf van jou vindt.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Is dit een familie ofzo?  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ligt eraan ! Ik ben al zolang niet op de foto geweest  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Als je geen foto laat zien moet je ook niet de hele tijd roepen dat je lelijk bent hoor, echt.. Waarschijnlijk vindt hij gewoon alles lelijk aan zichzelf.  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

En denk ik waarom kan ik er nou niet normaal uit zien! Gewoon normaal standaard en niet zo een rotkop als deze! Daarom wil ik nooit op de foto! Weet je hoe fucccckkingggg lelijk ik ben echt verrschrikkelijk en iedereen zal het daar mee eens zijn als ik eeen foto post! Zodra ik hier foto's neer zet heb ik grote kans dat het naar van leuke sites gaat waar mensen eens een keer lekker kunnen lachen! Echt mensen zeggen het toch niet omdat het niet waar is of wel soms! Ik ben niet de enige van mening dat ik lelijk ben hoor! Veel meer andere! Maar me ouders zeggen van niet omdat ze denken dat ik me daarmee better voel! Ik maak mezelf niet gek hoor! Ik heb gewoon een gek hoofd! Ik zou een van de toppers zijn als ik op die foto stond en dat mee ik serieus! Ik denk als ik hier mijn foto plaats dat er mensen zullen zijn die hierom heel hard gaan lachen! Maar dat is ook wel te begrijpen!  | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik faal elke keer! Elke keer opnieuw en gewoon puur vanwege mijn ontzettende lelijke uiterlijk! Ik denk dat 1 op de 10 geen zelfmoord pleegt met mijn uiterlijk! Echt zo erg!!!!!!!! Maarja ik wil eigelijk gewoon dood maar ik ben te lui of te schijterig om het te doen! Ik heb ook zo een kansloos leven! Ik zit de hele dag achter mijn computer een beetje niks te doen! Ikke ben ook nog verliefd het is alleen nu nog wachten op het gebrokken hartje! En dan weer lekker gelukkig veder leven met mijn rotkoppie! Ja misschien verkeerde uitstralling! Ik probeer dat ook anders! Maarja wat wil je! Keb nu de laatste tijd last van stemmingwisselingen en nu voel ik me dus kut! En denk eigelijk maar aan een ding! Was ik maar dood dat zou een stuk makkelijk zijn! Helemaal niks meer!  | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

| 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar door te zeggen "ik ben niet lelijk" heb je ook niets aan, je word er niet mooier op toch  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik zie het meer zo ik weet hoe je je kan ergeren aan mensen die de heletijd dat soort dingen roepen tegen mensen in het echt! Dus daarom zeg ik het maar op het forum! Maar kijk ikke ben depressief en ik moet zeggen dat dit forum echt wel helpt! Het is niet alleen me uiterlijk hoor! Ik heb vooral last van stemmingswisselingen en nu is mijn stemming weer goed! Ik ga mezelf proberen te accepteren en ga binnenkort medicijnen slikken om mij minder somber te voelen! Heel veel mensen zitten me op het forum een beetje te ergeren omdat ik zeg van mezelf dat ik zo zielig ben! Maar wat is nou beter hier op het forum zeggen of tegen je naasten hele tijd zeggen dat je zo zielig bent! Ik wil mijn naasten me er niet mee lastig vallen! Maarja ik denk al ieder geval wat heel wat meer positief!  | 
	||
| 

| 

|
| 

Over het algemeen is het wel zo dat mensen die er qua uiterlijk minder goed uitzien, minder snel worden geaccepteerd dan mensen die er goed uitzien.  

MAAR dit kan gecompenseerd worden door een goed innerlijk. Zoals een goed karakter/aardig enz. Ik ken genoeg lelijke mensen, maar als je je nou eens niet zo zielig gaat gedragen, wordt je minder gepest om je uiterlijk. Ik ken mensen die zooooo lelijk zijn, gewoon TE lelijk. Maar zij worden wel gewoon geaccepteerd, omdat ze nooit zo zielig doen, maar "macho gedrag" vertonen. Tja...zo is het in mijn omgeving hoor....  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Metal Heerscht.. 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

ja gewoon.. probeer blij te zijn met wie je bent, als je bepaal de punten van jezelf mindetr vind.. zorg er dan voor dat je andere hgoede punten nog beter worden.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Beetje ongepast vind ik..
	 | 
	||
![]()  | 

| Topictools | Zoek in deze topic | 

| 

| 

Soortgelijke topics
		 | 
	||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit | 

Bekeken worden; Parenclub. Bikinie-meisje  | 54 | 11-02-2006 14:35 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie | 

Iedere dag een ander lichaam Slobber  | 27 | 04-12-2004 00:10 | |
| Lichaam & Gezondheid | 

lelijke mensen op deze site? butterfly_girl  | 43 | 10-06-2004 20:15 | |
| De Kantine | 

gezocht, foto's van lelijke mensen raumarion  | 62 | 18-10-2003 18:20 | |
| Lifestyle | 

De link tussen lifestyle en uiterlijk SpiritX  | 37 | 17-06-2002 07:54 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap | 

Lelijke mensen betoging toegestaan in Rotterdam Oasis  | 10 | 26-01-2002 18:36 | |