Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
BARON denkt bijvoorbeeld zo: feit 1. Iemand gooit een baby uit een flat. feit 2. Betreffend persoon is een allochtoon. BARON's stereotype: Allochtonen houden zich niet aan Nederlandse regels. Conclusie in dit geval: Dus is het feit dat de persoon die baby uit het raam gooit het gevolg van het feit dat hij allochoon is. Zulk gedrag wordt cognitieve dissonantie genoemd: het verzinnen van causale verbanden en omstandigheden die er niet zijn, omdat wat de persoon feitelijk waarneemt niet te rijmen valt met het beeld van de werkelijkheid wat hij in z'n hoofd heeft. |
![]() |
|
Gangbang
Til d'r toch niet zo zwaar aan allemaal! Dat jullie daar elke keer weer zo hard inlopen... BARON zal vast wel gemeend hebben wat hij zei, dat bedoel ik ook niet, maar er wordt hier zo hard gelet op zijn woorden, nogal wiedes dat hij d'r moe van wordt, hij kan hier niets meer zeggen of 't is fout. 'Onaangepast' was misschien niet het juiste woord. Feit blijft dat het onacceptabel gedrag van een allochtoon was. Dat wil niet zeggen dat het voor Nederlanders wel acceptabel is, of in het land van herkomst van de dader, maar het heeft, in de ogen van BARON, juridische en maatschappelijke gevolgen, blijkbaar. Wat ik me goed kan voorstellen, immers, bij allochtonen spelen andere zaken een dominantere rol. Anyway, back off. Ik ken dommere mensen dan BARON.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar met zulke reply's roept ie gewoon zelf om helemaal afgezeken te worden ![]() T is namelijk eigenlijk niet mijn bedoeling ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
als iedereen een topic gaat openen iedere keer dat mikel jaxson zijn baby uit het raam hangt gaan we hier partyen alsof het shawtys birthday is/.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Fijne dag verder ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|