Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had 'm al in t theater gezien (try-out) en ik heb de CD al bijna een jaar, en ik vond het heel erg leuk om het beeld er weer es bij te zien. Ik wist namelijk niet meer waarom het applaus op de CD zo lang doorging...nu weet ik 't dus. Kvond t trouwens best grappig toen Hans wegliep en ie die bos bloemen meteen wegflikkerde.
||
Citaat:
dames en heren, dadelijk bij de vara, hans teeuwen met zijn meest recente theatershow 'dat dan weer wel', kijken dus. Kijken! KIJKEN!!! |
![]() |
|
In zo'n mooi literair café lekker laten PIJPEN!
![]() Hij was wel wat anders dan de cd idd, en nu kon ik eindelijk zien wat ie met die dooie vogels deed en die bewegingen bij de bereden politie ![]()
|
ik heb m gezien en vond de conferance wel okay.
het stuk met de bereden politie was het beste van deze show, verder vond ik t niet echt van de tv af knallen ofzo, dan houd ik toch wan een iets andere soort humor
|
![]() |
Hans Teeuwen was gisteren weer MASTER!!!!!!!!!
![]() Vooral met z'n stuk over het zwaaien naar de koningin en de jostiband! Maar ook met dat stuk over die verschillende geloven, met en met z'n muur! Geweldig!!!!!! ![]() Vind hem altijd al goed, hij komt dan ook uit dezelfde gemeente als mij, BUDEL!!!! ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind Teeuwen normaal gesproken meesterlijk, maar in deze show zaten heel veel flauwe en 'makkelijke' grappen...
Zaten leuke stukken tussen (Tekening zoontje en "Helaas, pindakaas") maar ik vond die grappen over groeperingen beetje erg voor de hand liggen...Niet dat ik ze te grof vind, maar het is zo'n uitgemolken thema... Viel dus best tegen over het algemeen. Wel weer een leuk einde ![]() |
![]() |
|
kheb nog de eerste 30 minuten gemist
![]() maar de rest was weer erg ![]() ![]() en z'n liedjes waren beter dan ooit, vooral 'alleen' beetje jammer af en toe dat een aantal stukken nogal erg veel op stukken uit andere shows leken (kan zo snel geen voorbeeld noemen), maar toch steeds weer lachen btw, wanneer komt de video/dvd ervan uit? of is deze al uit? (kben slecht geinformeerd) |
![]() |
||
Citaat:
jahaaaa maar hij heeft op mijn oude middelbare school gezeten. En ik heb les gehad van zn vader ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |