Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn moeder deed altijd veel met muziek, dus ik hoorde altijd heel veel. Een jaar of 9 was ik toen ik begon met vioolles, en 3 jaar later stopte ik weer.
![]() ![]()
|
![]() |
Ben altijd wel met muziek bezig geweest. Mijn ouders luisterden veel verschillende dingen, heb dus een vrij brede smaak gekregen.
Maar ben er sinds een jaar of 4 echt intensiever mee bezig. R&b, soul, funk, jazz, pop/rock.. dat is wel mijn ding. En een beetje zingen, voor de lol, doe er verder niet iets mee ofzo. M'n cd-collectie is nou niet zoooo groot... jaja eeuwig geldgebrek, dan krijg je dat... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dusz, als je ooit in Bosnië komt kun je maar beter bij de sloten wegblijven, die zijn allemaal van mij ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vanaf kleins af aan al piano gespeeld enzo... en foute (top40) muziek geluistert op latere leeftijd (9t/m 12) (spicegirls
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben altijd al geinteresseerd geweest in muziek. M'n ouders draaiden altijd van die jaren 70 verzamelbandjes in de auto en dat vond ik erg leuk. Ik weet bijv. nog dat ik in groep 7 op werkweek was en ik een bandje had met Queen,Thin Lizzy, Deep Purple etc. en de anderen vonden dat heel raar want ze vonden de BSB veel koewler... M'n eerste eigen CD kocht ik toen ik een jaar of 10/11 was. Ik heb alleen geen idee meer welke dat was. rond die leeftijd ging ik ook CD's huren bij de bieb. Zo heb ik oa. Blur,Beck,Bis,Lusicious jackson,Oasis,Eve6,Ben Lee,Foo Fighters en de Beastie Boys ontdekt. Ik ben er helaas al heel lang niet meer geweest. Vanwege het download gebeuren. Erg jammer, want door gewoon een CD uit een bak te trekken ontdekte ik veel meer dan nu ik zelf dingen moet verzinnen om te downloaden.
Laatst gewijzigd op 28-04-2003 om 18:38. |
![]() |
|
![]() |
rond 1990 ben ik me gaan "verdiepen" in top40...dus top40 opnemen enzo
![]() sinds vorig jaar ben ik ook zelf gaan draaien ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete Muziek; vul even in! :) La-Dip | 51 | 30-01-2008 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze Ieke | 0 | 13-02-2004 09:02 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |