Oud 25-04-2003, 18:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb nu al een paar nummers op mijn pc staan die gedownload zijn, maar die niet afgespeeld worden.
Ik heb zo'n programma (dBpowerAMP Music Converter) waarmee je mp3's en wma's mee kan converten. Dus ik dacht, dan probeer ik ze daar wel even door heen te halen. Dat deed ie ook wel gewoon zonder fout melding, maar het bestand dat ie genereerde is dan maar 26 Kb. Maar je hoort dan wel een klein stukje muziek.
HEt lijkt dus wel een of andere beveiliging. Weet iemand hier meer van, en hoe je dit kan oplossen. Is het bijvoorbeeld gewoon een nieuwe codec die je nodig hebt ofzo.

P.S. Ik heb voor de zekerheid ook de nieuwste versie's van winamp en mediaplayer geinstalleerd enzo, dus daar ligt het niet aan
Oud 26-04-2003, 12:44
HlpDsk
HlpDsk is offline
zijn de mp3's wel helemaal gedownload?
Oud 27-04-2003, 11:32
G.T.C.
G.T.C. is offline
ja, ze zijn helemaal gedownload. Daar had ik idd ook nog aan gedacht. Maar dat is het dus niet
Oud 27-04-2003, 11:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik had ze trouwens ook nog geprobeerd af te spelen op onze andere pc's maar dat werkte ook niet
Oud 27-04-2003, 14:53
Verwijderd
Zit er op die WMA's geen DRM?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:59
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 27-04-2003 @ 15:53:
Zit er op die WMA's geen DRM?
het zijn mp3's
Oud 27-04-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-04-2003 @ 15:59:
het zijn mp3's
Dan zou ik 't niet weten. Het programma is freeware naar 't schijnt, dus een sharewarerestrictie is 't niet. MP3's kennen geen beveiliging. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je van MP3 naar WMA wilt?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:04
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 27-04-2003 @ 16:05:
Dan zou ik 't niet weten. Het programma is freeware naar 't schijnt, dus een sharewarerestrictie is 't niet. MP3's kennen geen beveiliging. Maar je gaat me toch niet vertellen dat je van MP3 naar WMA wilt?
Nee nee nee

dat niet, maar dat was gewoon een poging om die muziek bestanden toch te kunnen beluisteren.
Oud 27-04-2003, 16:10
iamcj
iamcj is offline
Wat dacht je van opnieuw downloaden? Misschien zijn de files wel gewoon corrupt. Of zijn het er 10tallen?
Oud 27-04-2003, 17:59
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-04-2003 @ 17:04:
Nee nee nee

dat niet, maar dat was gewoon een poging om die muziek bestanden toch te kunnen beluisteren.
Je kunt die MP3's niet normaal afspelen; daarvoor moeten ze eerst naar WMA?

Echt, ik snap je nou helemaal niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten