![]() |
||
Citaat:
![]()
|
umm ik 5 maanden maar ik was ook nog 14, we hadden ook niet vaak de kans omdat we ver uit elkaar wonen en shit en in t begin was ik er nog niet aan toe, maar nu wel en t wordt steeds leuker
![]() en jij moet zelf weten wat je doet en goed nadenken of je er klaar voor bent en shit
|
![]() |
persoonlijk record: 5 dagen.
met mijn huidige vriendin 11 dagen. en we hebben er allebei nooit spijt van gehad. Maar het verschilt voor iedereen. ik denkd at het afhankt van hoeveel ervaring jij en je vriend/vriendin hebben. En natuurlijk of je er wel de tijd of juiste plaats voor hebt. |
![]() |
|
1e vriendin na een week
2e vriendin een week voor dat ik met haar ging... Ik was overgens niet degene die dat zo graag wilde... ik ben absoluut geen aandringer...maar als je er allebei mee instemt maakt het toch niet uit hoe lang je met elkaar gaat?!?!?
|
Verwijderd
|
ik en m'n liefje zijn al 10 maande bij elkaar.... zijn er ook weer bijna 11
![]() ![]() maar daar gaat verandering in komen.... 3mei ![]() hoop ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
12 dagen, euhm... 4 dagen en euhm... ff tellen
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:35. Reden: naam verwijderd |
![]() |
|
3 maanden ofzo .. en 2 maanden is niet te vroeg en niet te laat je moet het zelf wete wanneer je het doet .. als je er klaar voor bent moet je het gewoon doen en niet naar andere luisteren
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik weet niet hoelang we erover deden.. we waren al tijd lang vrienden en hingen weken beetje om elkaar heen zonder dat er wat gebeurde.. ik denk dat we er 1 a 2 weken over deden ofzo nadat t aan was ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2002 om 16:38. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2005 Verwijderd | 500 | 16-11-2005 13:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn relatie... John_doe | 30 | 14-01-2005 21:46 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |