Advertentie | |
|
![]() |
|
-Zwarte broek van het merk "BAS"
-Blauw overhemd -Lelijk geruit vestje -Rode Clip-On Stropdas met Drik logo's Ofwel de Bas van der Heijden bedrijfskleding. Voor ik ging werken: -Zwart stug overhemdje met korte mouwen en ronde borstzakjes. -Grijs/zwart gekrijtstreepte broek uit 1929
|
Het is half 11 's ochtends en ik ben al volledig aangekleed... applausje voor mij.
witte broek (beetje spijker-achtige stof) Only met iets uitlopende pijpen lichtblauwe leren riem wit shirtje met hele lage hals Mango licht valig strak spijkerjasje Guess? (heb m al 2 jr en hij blijft gewoon geweldig), onderste knoopjes dicht lichtblauwe leren puntlaarsjes met rozige bloemetjes op de hiel Sacha haar in hoog staartje, horloge, roze hangdiamantjes in oren, roze kraaltjesarmband..
|
![]() |
zwart strak truitje met 3/4 mouwen
zwart corset met paars kant en roze-paars lint zwart lakrokje zwarte panty zwart-paars stukje panty aan elk been zwart ondergoed roze-paarse nagellak (kleurt bij het lint van mn corset *grin*) horloge zilveren armbandje zilveren kettinkje haar in 2 staartjes zwarte make-up |
![]() |
||
Grijze Pennywise trui
![]() Grijze spijkerbroek Zwarte sokken Zwarte adidas schoenen met rode fat laces erin Citaat:
![]()
|
![]() |
Blauw/wit/rode Gympen van kipling
Een 7/8 strakke vale spijkerrok Een rood truitje met lange mouwen en zo'n kraag van O'bleu Tja, dat is het wel zo ongeveer, ben in een simpele bui en dan nog...... 4 ringen, een horloge, 2 armbanden, ketting, 4 oorbellen, tja, je moet toch wat.................
||
Citaat:
![]() Ontopic: - Nogal groene wijde broek - Zwart truitje met 3/4 mouwen - Wit vest met 3 beetje turqoiseachtige strepen op de mouwen - Zwart ondergoed - Donkerblauwe sokken - Adidas skate schoenen
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|