Advertentie | |
|
![]() |
|
hij vindt me leuk vanwege een hele reeks dingen, en ik hem vanwege een hele reeks dingen. en ja, we snappen niet altijd waarom. hij vindt me bijvoorbeeld leuk omdat ik zo vreselijk direct kan zijn. (veel mensen vinden dit een nare eigenschap omdat ze zich dan beledigd voelen ofzo)
ik vind hem bijvoorbeeld leuk omdat hij mij aan t lachen maakt met de stomste dingen...
|
Ik snap niet hoe het kan dat wij verkering hebben gekregen, simpelweg omdat ik TOTAAL ANDERS ben dan zijn exen, maar ik snap wel waarom hij me leuk vindt nu, ik ben erg leuk gewoon
![]() ![]() Ik weet welke dingen hij leuk vindt aan me, maar dat zijn vooral dingen waar hij pas achter is gekomen toen hij me leerde kennen en toen het aan ging kende hij me dus echt nog niet ![]() Soms hebben we het er wel eens over, het kotm er geloof ik op neer dat hij vond dat ik er leuk uitzag en ik wilde wel verkering met hem dus naja, hij toen ook maar met mij ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik snap het niet echt nee, hij is echt uh...als ik naar hem kijk ben ik gewoon zo ontzettend tevreden, hij is gewoon een ontzettend leuke jongen om te zien, ik vind zelf dat ik behoorlijk wat "niveau's" lager zit op dat gebied en qua karakter tjah, dat klikt gewoon daar is verder geen uitleg benodigd
|
![]() |
|
![]() |
Ik kon het me sowieso nooit voorstellen waarom een jongen gek op me zou zijn, maar bij m'n vriend is het wel heel erg. Ik heb de laatste tijd nogal wat probleempjes en stress enzo en ik reageer het altijd op hem af. Ik ben afstandelijk, bot, afwezig, lullig, moe, verdrietig.. Ik maak het hem (ons eigenlijk..) wel erg moeilijk!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Studentenvereniging Magican | 203 | 19-09-2007 14:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Liefde & Relatie |
Brief voor mijn vriend.. U-NiQ | 45 | 16-08-2002 21:26 | |
Liefde & Relatie |
Begrijp je dit....?? Sweetheart | 2 | 19-02-2002 12:52 |