Oud 30-04-2003, 21:25
Zazoo
Zazoo is offline
Ik snap eigenlijk niet waarom mijn vriend zo gek op me is, want ik vind mezelf niet zo aardig. Waarom ik zo veel van hem hou is voor mij wel superduidelijk, maar dat snapt hij weer niet goed. Hebben jullie dit ook?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 21:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Tjah, mn vriend en ik hebben t hier nog nooit over gehad...
Ik vind aan hem leuk dat we best veel gemeen hebben en ik denk dat hij dat ook vind...We laten elkaar goed vrij, want we hebben allebei ons eigen...Familie, vrienden, sport enz.

Maar wat hij nou echt leuk aan me vind?Tjah, wel leuk om t daar es over te hebben; 'Schat, waarom hou je eigenlijk van me?'

Hehe, ben benieuwd naar de andere reacties
Oud 30-04-2003, 21:45
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
snappen is een andere zaak...
maar hij zegt dat hij het leuk vindt dat ik kritisch ben, in veel geïnteresseerd en openminded. en dat ik, hoewel ik er soms bitchig kan uitzien, toch wel lief ben. en dat ik vaak struikel en dingen omver stoot. tja.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:53
je zuster
je zuster is offline
nu je het zegt... sja, waarom vindt hij mij nou zo leuk om dr een relatie mee te beginnen ??

naja.. boeit ook nie
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:07
Zazoo
Zazoo is offline
hij zegt dat ie van mij houdt omdat ik van hem hou
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 22:28
Verwijderd
Hij vind dat ik vrij eerlijk en recht door zee ben. Dat vindt hij een pluspunt. en ik ben lief . soms.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 23:16
Big Brother
Big Brother is offline
duuh, ik ben gewoon ontzettend lief, geil, lekker en uhm intelligent

"geen idee" klinkt zo stom dus ik denkt toch dat het bovenstaande meer in de buurt komt
Oud 01-05-2003, 08:45
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 30-04-2003 @ 22:25:
Ik snap eigenlijk niet waarom mijn vriend zo gek op me is, want ik vind mezelf niet zo aardig. Waarom ik zo veel van hem hou is voor mij wel superduidelijk, maar dat snapt hij weer niet goed. Hebben jullie dit ook?
Daar heb ik het pas nog over gehad met hem... Ik vind mezelf helemaal niet aardig, leuk, of weet-ik-veel-wat, maar hij vindt mij wel 'vanalles', en daarom is hij gek op me...
Naja, boeit het ook, zolang hij het maar weet zal 't vast wel goedkomen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 08:48
Verwijderd
Nee

Ik weet ook niet wat er in godsnaam leuk aan mij moet zijn.. maar ik weet wel wat ik allemaal leuk vind aan haar.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:53
Verwijderd
qua uiterlijk snap ik het niet, maar ik vind mezelf eigenlijk wel heel erg lief dus ja.. dat maakt het dan weer goed.. maar ik moet misschien eens een keer wat minder lief zijn, ik laat teveel over me heenlopen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:12
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, stomme vraag zeg!
Iedere vriend of vriendin vindt zijn of haar geliefde de geweldigste mens op aarde, of je het er zelf nou mee eens bent of niet!!!!
Oud 01-05-2003, 11:51
Studentje
Studentje is offline
Ik heb niet het idee dat ik de knapste, meest romantische, liefste, attentste, slimste, grappigste jongen op de wereld ben, dus echt snappen doe ik het niet.
Oud 01-05-2003, 11:53
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Uhm, qua innerlijk denk ik liefheid en impulsiviteit
Oud 01-05-2003, 12:24
Thomas
Thomas is offline
Snappen niet, maar ik weet wel ongeveer wat ze leuk aan me vindt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:21
Zazoo
Zazoo is offline
hehe bijna niemand snapt t
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:27
miro
miro is offline
Tja ik ben gewoon een toffe meid
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 15:39
damaetas
damaetas is offline
ik denk dat het vooral komt omdat ik volkomen geschift ben en daarbij schattug. en we hebben ook wel veel gemeen

maar ook veel ni enzo

:/ nee ksnapput ni zo goed.
Oud 01-05-2003, 17:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ja, ik snap absoluut niet wat hem bezielt.
ik heb em ook verscheidene keren gezegd dat ie gek is, maar dat vind ie niet erg. hij denkt precies hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:35
mar87
mar87 is offline
Nou toevallig snap ik ook al niet wat hij nou zo leuk aan mij vindt en hoe hij 't al bijna 2 jaar met me uithoudt.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:43
Verwijderd
ik snap t nooit zo...
heb t m ffies gevraagd en hij zei:
wat ik vooral leuk aan jou vind..
je karakter..
gewoon hoe je dingen doet, altijd vrolijk en een heel leuk lachjuh!

*krijgt knuffelneigingen*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:03
Verwijderd
Ik heb het hem wel eens gevraagt, maar hij weet het nie, hij vind me gewoon een leuk persoon...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:53
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
geen flauw idee, ze zegt dat ik gewoon lief ben
Oud 01-05-2003, 22:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
hij vindt me leuk vanwege een hele reeks dingen, en ik hem vanwege een hele reeks dingen. en ja, we snappen niet altijd waarom. hij vindt me bijvoorbeeld leuk omdat ik zo vreselijk direct kan zijn. (veel mensen vinden dit een nare eigenschap omdat ze zich dan beledigd voelen ofzo)
ik vind hem bijvoorbeeld leuk omdat hij mij aan t lachen maakt met de stomste dingen...
Oud 02-05-2003, 20:09
sientjuh
sientjuh is offline
Ik snap niet hoe het kan dat wij verkering hebben gekregen, simpelweg omdat ik TOTAAL ANDERS ben dan zijn exen, maar ik snap wel waarom hij me leuk vindt nu, ik ben erg leuk gewoon
Ik weet welke dingen hij leuk vindt aan me, maar dat zijn vooral dingen waar hij pas achter is gekomen toen hij me leerde kennen en toen het aan ging kende hij me dus echt nog niet
Soms hebben we het er wel eens over, het kotm er geloof ik op neer dat hij vond dat ik er leuk uitzag en ik wilde wel verkering met hem dus naja, hij toen ook maar met mij
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 20:17
Verwijderd
Deze topic maakt mij nog jaloerser dan ik al ben op alle mensen die wel een vriend(in) hebben *knipoogt*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2003, 21:46
Verwijderd
ik snap het niet echt nee, hij is echt uh...als ik naar hem kijk ben ik gewoon zo ontzettend tevreden, hij is gewoon een ontzettend leuke jongen om te zien, ik vind zelf dat ik behoorlijk wat "niveau's" lager zit op dat gebied en qua karakter tjah, dat klikt gewoon daar is verder geen uitleg benodigd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 22:29
Verwijderd
Ik snap het ook niet; ik kan soms best wel gemeen doen maar waarschijnlijk ook wel lief ... maar zolang hij het maar snapt wat hij leuk aan mij vindt is het goed
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:24
Piccola
Piccola is offline
Ik kon het me sowieso nooit voorstellen waarom een jongen gek op me zou zijn, maar bij m'n vriend is het wel heel erg. Ik heb de laatste tijd nogal wat probleempjes en stress enzo en ik reageer het altijd op hem af. Ik ben afstandelijk, bot, afwezig, lullig, moe, verdrietig.. Ik maak het hem (ons eigenlijk..) wel erg moeilijk! Terwijl hij alles voor me doet en onwijs lief is duw ik hem juist weg. En toch blijft ie bij me en probeert me zo goed mogelijk te helpen enzo. Het gaat nu al 2 maanden zo.. Meer downs dan ups dus! En dat terwijl we pas 4 maanden samen zijn. Ik heb gewoon bijna nooit meer zin om iets leuks te doen, kus of knuffel hem nooit meer uit mezelf en als hij het bij mij probeert te doen draai ik me soms wel eens weg, we hebben ookal 2 maanden geen seks gehad. Het is 3 dagen uit geweest (ik heb het uit gemaakt), maar in die 3 dagen voelden we ons allebei eigenlijk alleen maar rotter! Het is nu weer iets van 2 of 3 weken aan en het gaat wel steeds beter.. tenminste dat idee hebben we allebei gelukkig Maar goed, door dit alles snap ik echt totaal niet wat ie leuk aan mij vindt en waarom hij bij mij blijft!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
snap jij wat je vriend(in) leuk vindt aan je?
Nee, dat snap ik dus echt niet!

Citaat:
Zazoo schreef op 30-04-2003 @ 22:25:
Ja dit heb ik ook...Soms word ik echt gek van hem! Maar andersom dus blijkbaar ook...Iedereen zegt dat t daarom is dat we zo goed bij elkaar passen...Dus wees blij...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten